trotse mama wil zwanger worden

Vervelend dat je slecht slaapt, het is inderdaad voor een goed doel maar wel slopend... waar gebruik je medicijnen voor? Of wil je het daar liever niet over hebben, dan moet je mijn vraag maar negeren...

Hier nog geen nieuws, zaterdag heb ik getest, die was negatief maar het was natuurlijk ook nog wel erg vroeg. Mijn temperatuur is gelukkig nog steeds hoog! vanavond of morgen ga ik denk ik weer testen, als ik niet ongesteld word natuurlijk. Spannend!

Hoe is het verder met jullie?

O ja, heeft iemand een tip om snel bij dit topic te komen? Ik blader me nu elke keer suf, de zoekfunctie lijkt niet erg te werken...

Hoi Imkie, spannend voor je, succes met wachten en testen. Hoop dat we samen naar het mei forum kunnen.
Ik heb in het verleden meerdere kerentrombose gehad en slik daarom bloedverdunners. Omdat ik die niet mag hebben tijdens de zwangerschap prik ik nu iedere dag een stolsel oplosser.
Ik voel me gelukkig goed. Het enige waar ik last van heb is moe zijn en wat nachtelijke onrust.
Het topic te vinden is inderdaad een drama.

Gisteravond weer getest, en negatief... Maar mijn temperatuur is nog steeds hoog dus ik hou hoop! Wel frustrerend zo...

Het blijft spannend inkie. Ik testte positief toen ik 5dagen overtijd was, als ik uitga van een cyclus van 28dagen. Maar mn ei had ik iets later, dus als ik daar van uit ga was het 3 dagen na nod dat ik positief testte.
Ik hoop voor je op een positief resultaat

Hoi meiden,

is idd erg lastig om dit topic te vinden...nu al pagina 25.... Anders zouden we een nieuwe topic aan kunnen maken...staan we weer even vooraan.

Spannend hoor Imkie...beetje te spannend misschien wel....

mmavansimone...balen dat je zo slecht slaapt. Wel lekker dat je de 15de al langs mag komen voor controle.
Lijkt me wel heftig zeg elke dag prikken...zijn dat van die prikken in je buik?? Ik heb op mijn 15de een longembolie gehad en moet na de bevalling prikken voor 6 weken...vond het op een gegeven moment erg moeilijk worden...harde ,blauwe , pijnlijk plekken in mijn buik en had daardoor moeite om mezelf ertoe te zetten om daadwerkelijk te prikken... Heb jij daar geen last van??

groetjes

Hoi trotse mama. Ik ben inderdaad blij dat ik de 15e al langs mag komen. Zit veel te piekeren over of het allemaal wel goed gaat. Het slechte slapen is wel verbeterd al....wordt nog wel regelmatig wakker maar lig geen hele poos wakker. Mede hierdoor pieker ik toen ik de mk kreeg gingen ook de zw verschijnselen langzaam aan weg. Verder heb ik heel weinig zw kwaaltjes. Maar ja probeer me eigen maar moed in te praten, ik vloei niet en heb geen buikpijn en hormonen zijn rare dingen die je gevoel erg beinvloeden. Heb gisteren nog wel een test gedaan e die was super positief, binnen een halve minuut was er al een + te zien.
Ik he inderdaad van diezelfde injecties die jij benoem...het is inderdaad geen pretje maar ik weet waar ik het voor doe. En ik heb inderdaad ook last van blauwe en harde plekke.

Wat naar, die injecties... Maar ja, beter dan trombose moet je maar denken. Maar ik heb makkelijk praten...

Ondertussen word ik hier gek denk ik... vanochtend was mijn temperatuur weer hoog, dus nog maar een testje ertegenaan. Weer negatief! Ik ben nu twee dagen overtijd. Ik heb nu drie keer met ClearBlue Digital getest, als mijn temp morgen weer hoog is en ik ben nog niet ongesteld ga ik denk ik nog maar eens testen met een sensitest die ik nog heb liggen.

Hoi dames,

Ik zit in een dip, nu ik zo richting de beval datum ga van de eerste miskraam en een vriendin van me nu al een behoorlijk buik begint te krijgen en ik me besef dat als de tweede mk niet was gebeurt dat ik nu over de helft was geweest. Word er allemaal niet vrolijk van :(
Ben echt het vertrouwen in mn lijf kwijt. Heb echt het gevoel dat het er niet in zit voor me.

Terug
Bovenaan