trotse mama wil zwanger worden

Hoi meiden,

Alles goed met jullie??

Bij mij zijn de red devils afgelopen zaterdag alweer gearriveerd. Het is nu alweer bijna voorbij.
Deze maand maar extra hard klussen, want dan zou ik een positieve test kunnen hebben op de dag waarop ik vorig jaar de miskraam kreeg....
Ben er wel minder mee bezig, ben nu heel hard bezig om af te vallen dat helpt misschien ook wel bij het zwanger worden. Dat ik een stuk beter in mijn vel zit straks.

@ imkie, ben benieuwd of je ov-testen je gaan helpen. Denk er de laatste tijdd ook steeds vaker over om ze te gaan gebruiken...al is het maar om een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus.
Spannend he zo'n eerste keer logeren, mijn kids zijn ook al vaker bij mijn ouders en de oudste bij zus geweest, maar voor de rest gaan ze nergens slapen hoor....wil ik niet bhihihihi en zijn zijn al 5, 3,5 en bijna 2 jaar

@ knutseljuffie, ik heb stiekem je foto's bekeken. Wat een lekker ventje is Jasper zeg!!!
Hoop dat je een fijna vakantie hebt gehad!!

liefs en tot snel

Hallo meiden, het is stil op het forum. Moet zeggen dat het forum niet makkelijk te vinden is.
Hier zijn we lekker aan het klussen. Heb mijn nod niet nageteld na de lange cyclus van afgelopen maand. We zien wel wanneer de rd's komen en als het naar mijn idee heel lang ga duren gooi ik er een testje tegenaan.
Meiden heel veel succes allemaal met klussen. VOor de mensen die binnenkort op vakantie gaan alvast een prettige vakantie.
Groetjes an1974

Hoi dames,

Ik ben weer terug!! heerlijk een week weg geweest, wel jammer dat jasper op de tweede dag van de vakantie opeens de 6de ziekte kreeg (eerst 2,5 dag 41 graden koorts gevolgd door een lijfje vol met stippies) maar daarna hebben we nog volop kunnen genieten. We hebben dan ook wel heel erg veel geluk gehad met het weer. Ik ga trouwens ook weer wachten op mn NOD We hadden niks bij ons op vakantie dus het is gewoon zonder gebeurt. Ik had woensdag een negatieve test voor het eerst, dus donderdag mn ei ws gehad. Ik ga even uit van een NOD van 31 juli.
Ik spreek jullie snel weer!!

Liefs Jen

Ik ben er nog steeds hoor! Even niet zoveel hier geweest, ons nieuwe huis wordt over 1,5 maand opgeleverd dus daar zijn we veel voor aan het regelen. Onze klusperiode is ook weer aangebroken, dus we doen weer goed ons best!

Jen, wat zielig voor Jasper! Is hij weer opgeknapt? Gelukkig heb je toch van de vakantie kunnen genieten.

An, succes! Hopelijk is je cyclus nu wat korter...

Trotsemama, het gaa vast helpen als je lekkerder in je vel zit!

Tot snel!
Liefs

Hoi Imkie,

Jasper is er weer helemaal bovenop hoor ;) was wel zielig, klein mannetje is het dan inene weer! Wij zijn ook weer gewoon aan de klus gegaan. Dat wachten voelde zo onzinnig.

Liefs Jen

Spannend weer! De 31e heb je je NOD toch? Een week voor mij... Ik heb nog geen eisprong gehad, het is nu dag 13, mijn temperatuur is nog laag. Ik denk dat ik morgen weer begin met de ov-testjes. Ik ben benieuwd!

Ik ga er vanuit dat ik zo ongeveer de 31ste mn NOD heb. Vorige keer had ik mn ei 1 dagna de eerste negatieve zwangerschapstest (dat wist ik omdat ik toen toevallig op nacontrole bij de gyn moest)
Ik had donderdag mn eerste negatieve test, en heb woensdag sex gehad, dus het zou allemaal net goed uitgekiend kunnen zijn. Nou zou die deze keer net zo goed later kunnen zijn, mn ei. Dat weet je gewoon niet zeker na een curritage, dus we doen nog steeds ons best. Wacht weer rustig af, ik zou net zo goed met jou tegelijk mn NOD kunnen hebben! Lijkt me wel gezellig, samen door naar de uitgerekend in.... april??

Liefs Jen

Ik moet steeds langer zoeken voor ik ons weer gevonden heb... hier nog steeds geen ei, mijn temperatuur is laag en de testjes zijn nog negatief. Vandaag is het dag 18, dus het zal wel niet lang meer duren. We zijn wel erg goed ons best aan het doen, hopelijk houden we dat nog een paar dagen vol... Uitgerekend in april lijkt me ook wel een goeie, lekker in het voorjaar en nog geen risico dat nummer 2 op de verjaardag van Sophie komt (26 mei). Ik duim voor ons!

Hoe is het met de rest? An, trotsemama?

Terug
Bovenaan