tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Ja, het is een voordeel van werken in de gezondheidszorg dat je doorde weeks wel eens vrij bent, daarentegen werk ik ook veel weekenddiensten en zoals nu nachtdiensten.......alles heeft zijn voor en tegens he? Ik zou trouwens ook wel een schoonmaakhulp willen!!! Lijkt me heerlijk.
Wij hebben al een jongens en meisjes naam...............ik vind het dus niet vreemd, whahaha! Is toch juist leuk die voorpret!
Ik ben blij, bambi, dat je je weer wat beter voelt.................ik had heel erg het gevoel dat mijn lijf me in de steek liet.....en voor de gek hield..............onze tijd komt nog joh!!!
Heb in ander topic om veel geluksglitters gevraagd dus wie weet wordt augustus heeel vruchtbaar!
Liefs Rimke

Hoi dames,

Nou de CB test van vanmorgen was ook nega. maar dat geef niet hoor.
Ben er nu wel van overtuigd npg niet zwanger te zijn. Denk nu echt dat die bloeding na twee weken dus een korte ongie was  en heb net even opnieuw uitgerekend en dan is mijn test dag 9 aug. nog ff 12 dagen wachten dus hahaha.

Ga vanmiddag helpen met verhuizen en vanaaf een verjaardag, och komt wel goed.

xxx Bambi

Hoi Bambi

Jammer voor je dat je nog niet zwanger bent hoop voor je dat je 9 augustus meer geluk zult hebben

Mij nog steeds niks nog geen ongesteldheid jammer genoeg en ook nog geen eisprong

nadia

Hoi Pipstip

Die bloedprop zou een innestelingsbloeding kunnen zijn en ja 3 kilo in 2 manaden bij zou ook wellicht een teken kunne zijn ( of heb je meer gegeten ook) wellicht toch zwanger of kan dat niet???

nadia

quote: sweethaert reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-07-2007 08:19:31'));

Hoi Hoi,

Daar ben ik weer even.....

Jaaaaaa ben eindelijk ongesteld geworden na het slikken van de pil.
Nu op naar ronde 2

Met jullie ook alles goed?

X Sweetheart

Hoi Swwetheart

Hoe lang was je dan niet ongesteld geworden dan??

Nadia

Bambi, zou die bloeding dan echt je ongesteldheid zijn geweest. Dan is het dus nog even afwachten...Gelukkig heb je het nu druk met andere dingen en kan je misschien een heel heel heel klein beetje afstand doen, een milimeter ofzo!!

Tja die slijmprop van mij...als het een innestelingsbloeding zou zijn geweest had mijn test deze week toch positief moeten zijn  Als de slijmprop mij ovulatie was dan is vandaag mijn NOD..ik snap er helemaal niks meer van  Als het goed is komen vandaag mijn nieuwe testen met de post, denk dat ik er nog maar eentje tegenaan gooi...

X Pip

Sterretje, leuk dat jullie ook een nieuw bed krijgen!! Ons bed valt bijna uit elkaar en ik hoop dat ie het nog houdt totdat de nieuwe komt want als we er ´s avonds in gaan liggen kraakt ie al aan alle kanten hihi

Aan het bed kan dan in ieder geval niet meer liggen

X Pip

Haai allemaal,

Ik volg jullie nog steeds op de voet. Bambi vervelend meid dat je nog niet zwanger bent. Komt vanzelf!! Hier alles   rustig 27 augustus krijgen wij een echo. Volgens de testen op en top zwanger en moeders van moeders is ook al geweest.  Die gaf meteen aan dat ik een goede kandidaat was omdat ik zoveel HCG aanmaak.

Maar ik voel me helemaal niet zwanger het is dat de testen het aangeven maar verder? Het zal wel.... ik moet eerst de echo gezien hebben en dan ga ik het pas geloven denk ik. Zo onwerkelijk nog en super snel raak. Kan het nog niet bevatten. Vindt het uiteraard wel erg leuk maar de gedachte ik straks als moeder.... haha kan me er nog niks bij voorstellen.

Dames succes met klussen zet 'm op.. niet te druk maken dat scheelt de helft.

Groetjes Deleve

Terug
Bovenaan