tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hoi,

Mijn nod is morgen, das nog van 1e ronde, dus kan nog vanalles gebeuren, kan pas rekenen waneer me volgende is als ik ongie word.

ff afwachten dus.

gr Bambi

Wat is het hier al gezellig zeg (zeg in vergelijking met sommige ander topics maar daar laat ik me verder maar niet meer over uit ) Ik hoop dat ik snel snel snel ongesteld wordt (de test was toch negatief) zodat ik me officieel bij jullie kan aansluiten!!

X pip

Hoi Bambi,

Heel veel succes dan en ik hoop voor je dat het raak is, ik zal voor je  duimen!!!!!
laat je het wel weten!

liefs kleintje,

He pipstip

Van mij mag je je nu wel aanmelden, kunnen we gezellig kletsen.
en dan wachten wij gewoon vol spanning met je mee.
Had je vandaag ongi moeten worden, of niet?
Is echt spannend he, die dagen ervoor!!
Mijn volgende NOD is 10 augustus..

liefs kleintje

Hoi meiden,

Hier zomaar even een krabbeltje. Ben vandaag vrij maar, heb duidelijk mn dag niet. Ben gisteren op een verjaardag geweest met allemaal kleintjes ( nog echt klein, 2 van 3 weken, 1 van vier maanden ) Het liep er helemaal vol met kinderen. Zo leuk allemaal. Zit heel de tijd in mn hoofd. Stom he   slaat nergens op, dit is pas ronde twee. Ik weet echt wel dat het meestal niet zo snel gaat hoor maar, wou dit ff kwijt. Toedeloe

liefs happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 15:19:35'));

Hoi meiden,

Hier zomaar even een krabbeltje. Ben vandaag vrij maar, heb duidelijk mn dag niet. Ben gisteren op een verjaardag geweest met allemaal kleintjes ( nog echt klein, 2 van 3 weken, 1 van vier maanden ) Het liep er helemaal vol met kinderen. Zo leuk allemaal. Zit heel de tijd in mn hoofd. Stom he   slaat nergens op, dit is pas ronde twee. Ik weet echt wel dat het meestal niet zo snel gaat hoor maar, wou dit ff kwijt. Toedeloe

liefs happy

Hoi Happy

Ik weet wat je bedoelt ik heb hetzlefde en ik heb nu de pech dat ik op de planning van de kraamzorg werk dus elke dag ermee gecontronteerd wordt en mijn zus zwanger is ik vind het ook steeds moelijker worden en ja ik ben ook pas 2 maanden bezig dus mag niet klagen maar ed tijd gata zo langzaam en voel maar geen verschil

nadia

Hoi nadia,

Ik denk dat ik er gewoon teveel op let. Maar, er zijn er om me heen ook vijf ! zwanger. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het ze van harte en heb ook werkelijk niets te klagen. Gewoon zomaar even een dipje. Succes deze ronde

liefs happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 15:28:56'));

Hoi nadia,

Ik denk dat ik er gewoon teveel op let. Maar, er zijn er om me heen ook vijf ! zwanger. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het ze van harte en heb ook werkelijk niets te klagen. Gewoon zomaar even een dipje. Succes deze ronde

liefs happy

Hoi Happy

Bij mij hetzlefde ik gun het mijn zus zeker en al mijn   vriendinnen ook maar sosm kun je er gewoon iets minder tegen he dan een andere keer

jij ook succes

nadia

Terug
Bovenaan