tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

hi meiden!
Zo ANTM is weer afgelopen! Alijd leuk om naar te kijken!
Jammer mootje dat je een negatieve test had! Echt irri als je geen regelmatige cyclus heb he! Die van mij is ook zo onregelmatig echt irritant! Maar ja wat doe je eraan he!

Iedereen al lekker vakantie! Wij hebben ook van de week een vakantie geboekt voor begin september,  lekker twee weken tenerife! Als soort van verlate huwelijksreis heerlijk! Nou hopen dat we met zn drietjes terug komen!!  Of eerder natuurlijk!!

Wat bij mij wel erg lastig is is dat mijn man in buitenland werkt en alleen vr, zat, zo
thuis is. Dus elk weekend is het bij ons flink aan de klus whahaha Dus als jullie in het weekend weinig van me horen --> dan zijn we even bezig hihi

Ik ga nu lekker slapen! Rond half zeven gaat het wekkertje weer...
Tot morgen

x suuz

ohh suusje,

lekker tenerife, wil ik ookkkkk. hihi
Wij hopen ook een lekker vakantietje te boeken over een paar weken.
ga nu ook maar   slapen, ook half 7 wekker pff.

als ik jullie niet meer spreek, slaap lekker en tot morgen

xxx Bambi

Hoi suuz,

Een vriendin van mij ging ook samen naar tenerife en kwamen met zn drieen terug...... wie weet wat dat eiland voor jou doet  hihi

liefs happy

Meiden, slaap lekker en tot morgen .... ga aan de klus

liefs happy

Dat zou wel super zijn!!
Zoiezo ontspanning en een lekker vakantie sfeertje doen wonderen toch?!!

welterusten iedereen

x suuz

joh, ik moest weer een boel lezen hoor..

oh mootje wat jammer van je negatieve test ,had het echt gehoopt voor je, maar de rode draken zijn er nog niet, dus de hoop is niet verdwenen..dus we gaan gewoon nog heel hard !!

en op de vraag of we voordat we een kindje wilde ook zo vaak "klustte'' heel duidelijk,, nee.. toen hoefde hij me s'nachts echt niet wakker te maken ( wat geregeld zijn bedoeling was) ,, maar nu dus wel!!!
normaal had ik altijd zoiets van als ik slaap dan slaap ik..

nou meiden ik hoor dat jullie morgen allemaal moeten werken, dus jullie zullen wel allemaal liggen te snurken..ik heb namelijk nog vakantie ( heerlijk met die zomerzon hier in nederland) DUS NIET!!!!!!!!!!!!!!!

moet volgende week alweer gaan werken blehbleh, echt geen zin in, maar ja het is niet anders..

nou weltrusten dan maar ( jullie slapen al) en tot morgen wellicht..

XXX liefs kleintje..

Goede morgen meiden,

Ik heb net weer ff alles zitten lezen, wat kletsen jullie toch weer veel. Wij kluste van te voren ook niet zoveel als nu. Voor iedereen die aan hwet werk is werk ze nog vandaag en iedreen die thuis is geniet van de zon (hier schijnt die al) voor je het weet is het weer 15 graden.

Groetjes Suus

ja inderdaad 15 graden, warmer wordt het hier niet, je moet zowat je dikke trui aan doen, zo koud is het hier!!

hebben jullie trouwens mijn stukje gelezen hierboven over mijn vraag van de matcare testen??
had er namelijk van niemand antwoord op gekregen..
en heeft hier iemand een positieve ervaring mee??

liefs kleintje..

Terug
Bovenaan