Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

jeetje Kim, wat een moeilijke bevalling van jullie tweede kindje..... moeilijk hoor. Fijn dat je in ieder geval naar de gyn kunt de volgende keer!

Misschien kan de gyn ook wel eerder inleiden, waardoor het kindje kleiner is. Dan "spaar" je je de operatie.......  
Bij mij moet dat ook gebeuren. Mijn zoon woog ook 4180 gram, en was dus eigenlijk te groot voor mijn bekken. Nu staat er in mijn gyn rapport dat kinderen niet over de 7 pond mogen gaan. Gelukkug kwam mijn meisje 3 weken eerder, want de week erop was ze zowiezo gehaald dmv inleiden en hoge bloeddruk.

Ach we zien het allemaal wel, eerst maar eens proberen zwanger te raken in ieder geval! ;-)

Ik heb over 1 week mijn nod, en weer rare buikpijn. Maar goed, durf nergens op te hopen en mijn gevoel zegt van niet......! We zien het wel allemaal

Liefs Mup

Hoi meiden,
Ben weer terug na 2 weken vakantie, heerlijk gehad, maar helaas niet zwanger teruggekomen.   Op 26 juli mijn ei gehad, maar vorige week vrijdag toch de RD. Even een tegenvaller in de vakantie, had ook best twijfels want voelde me niet helemaal top in het begin van de vakantie.
De enige meevaller was dat ik de 2e week 's avonds gezellig mee kon doen met een wijntje.

Zie dat ik smaartje kan feliciteren. Geniet van je zwangerschap en straks natuurlijk van je kindje.

De rest van de verhalen heb ik even snel gelezen, jee wat een geklets in 2 weken tijd. Las dat jullie bezig waren over de bevallingsverhalen. Zal mijn verhaal ook doen.
Van de oudste had ik een superbevalling. Halverwege de ochtend wat lichte weeën, zo om het kwartier. Dit hield aan tot een uur of 5 's avonds, toen kwamen ze sneller en rond 7 uur om de 5 minuten. Dus de verloskundige gebeld. Die kwam, om half 8 had ik 4 cm ontsluiting, de vliezen heeft ze toen gebroken en ze ging weg met de mededeling dat de om een uur of 11 nog even terug zou komen. Nou, dat haalde ze niet, om half 9 heeft mijn man haar gebeld dat ik het niet meer uithield, had ongelooflijke persdrang. Met een kwartier was ze er weer, wij naar boven had ik bijna volledige ontsluiting. Na een half uurtje persen was ons meisje er.
Bij de 2e duurde het ongeveer net zo lang, ook weer de vliezen gebroken met 4 cm ontsluiting, alleen het einde was erg pijnlijk. Ik kreeg geen goede pers weeen, maar zat er wel tegenaan. Uiteindelijk maar 10 minuten geperst en toen was ons 2e meisje er.
Van de oudste heb ik na de bevalling wel bijna een week op bed gelegen, was helemaal kapot ervan. Bij de jongste had ik ontzettende naweeën, maar toen deze na 2 dagen over waren, ging het hartstikke goed en knapte ik snel op.

groetjes Melanie

Naam    
----------------

Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(20 maanden)

3

7
september

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

ca. 20 sept.

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

20 aug

Mup01

Mamaloe                

zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)

dochter
2j19mnd)

zoon (2jr-10 mnd

2

13

24 aug

denk 16 aug

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
?????

Start in januari!

zo maar weer een nieuw schema ingeplakt, zit inmiddels zelf in ronde 3

Hallo Meiden,

Zou ik ook op het lijstje erbij mogen alvast? Lijkt me leuk, zoals het nu staat gaan we over +/- 3-4 mnd (dus eind van het jaar)voor nr 3. Mijn man zou nu ook wel willen, maar ja ik twijfel nog. Het begint echt wel steeds meer te kriebelen. Vooral als ik jullie verhalen lees. Wij hebben dochter van   ruim 3,5jr en een zoon van 1jr.
Mijn eerste bevalling duurde bijna een hele dag, vooral de ontsluiting was er traag en ze bleek ook in het vruchtwater gepoept. Na een half uurtje persen was ze er, dat viel gelukkig mee en met haar van alles goed.  De bevalling van onze jontste duurde een halve dag en met met 20 min persen was hij er.   Gelukkig een stuk sneller dan   bij oudste. Hebben jullie allemaal wat een regelmatige cyclus? Ben nu op dag 25 van de cyclus alweer ongi geworden. De maand daarvoor had ik een cyclus van 31 dagen. Is dit normaal een week verschil? Gebruik geen anticonceptiepil, omdat we toch  binnen kort voor de derde willen gaan  en in het verleden de pil wel gauw eens vergat.
groetjes melanie

Naam    
----------------

Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(20 maanden)

3

7
september

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

ca. 20 sept.

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

20 aug

Mup01

Mamaloe                

zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)

dochter
2j19mnd)

zoon (2jr-10 mnd

2

13

24 aug

denk 16 aug

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
denkt 29 aug

Start in januari!

OOOOOH Smaartje, Hartelijk Gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws.
Ik ben nu (denk ik) op dag 10 van m'n eerste cyclus (na mirena) en volgens mij heb ik vanmiddag m'n ei gevoeld, vanavond maar een lekker relaxed bad-avondje en daarna even aan de klus (hadden we al in de planning en dat komt nu wel goed uit).
Hopenlijk kunnen wij half september met z'n drieen op vakantie (ga samen met m'n man nog een weekje naar de USA, erg spannend zonder kinderen, hopelijk met 1 in m'n buik).
Ik heb 2 makkelijke bevallingen gehad, 1e thuis na een bevalling volgens het boekje, s'nachts vliezen gebroken om half 9 weeen en s'middags echt aan de gang en om half 6 een zoon (na 3 kwartier persen), super, geen knip of echte  scheur, 2 hechtingen, geweldig.
2e super snel, 9 dgn na uitgerekende datum rommelde het heel de dag en na weeen die begonnen en weer weg zakte toch maar de verloskundige gebeld, 2cm ontsluiting en vliezen werden gebroken (omdat ik onrustig was en m'n kindje ook), ze had gepoept dus naar het ziekenhuis, daar waren we om 5 uur en om half 7 was ze er (bijna 10!!!! pond, 4960 gr). 2 geweldige ervaringen en een 3e kan er ook nog (makkelijk) bij.
Succes iedereen, ga nu 2 kinderen badderen.

He Smaartje,

Van harte gefeliciteerd!!!!!! Echt heel goed.

Hebben vandaag de test gedaan en ..............ZWANGER!!!

We zijn er echt super blij mee. En weer zo snel, kan het niet geloven.

Hallo allemaal,

Natascha van harte gefeliciteerd! Zwanger! Ik lees sinds kort mee en zag dit goede nieuws en zelfs al in de tweede rond toch? Super.
Het zal zeker net zoals Smaartje een voorjaarbaby worden? Jouw jongste is volgens mij bijna even oud als onze jongste. Dit van ons is net 13 maand geweest. Zoals het nu staat gaan wij over 3-4 mnd voor nr 3.
Hoop dat er snel meer zwangeren volgen,
groetjes melanie

Hallo Allemaal,

Ik heb even een niet zo een leuk
berichtje.
Ik ben het vruchtje nl. verloren.
Donderdagavond op mijn werk
kreeg ik licht bloed verlies.
Zaterdagnacht op zondag werd ik
wakker van krampen en was het vloeien
heviger geworden.
Ik was erg down en erg emotioneel.
En nog steeds. Het was gelukkig nog heel
klein en in een heel vroeg stadium.
Vanmiddag moet ik voor controle
naar de huisarts.
Ik heb een leeg gevoel maar nog wel zwangerschap-
kwaaltjes zoals gevoelige borsten en erg moe.
Ik heb even een paar dagen nodig om het een
plekje te geven, ook al was het nog zo pril, het
overkomt je toch.
Ik hoop snel weer zwanger te mogen zijn, dit hoop
ik ook voor de rest van jullie.
Natascha, meid van harte gefeliciteerd. Ik hoop
voor jou een fijne en zorgeloze zwangerschap.
doeg smaartje

Terug
Bovenaan