Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hallo meiden,
Sorry dat ik jullie stoor in
jullie bevallings verhalen,
Maar ik moet even wat kwijt;
IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!
Dit geloven jullie misschien niet.
Nou ik zelf ook niet.
Ik had donderdag al bloedverlies,
oud bloed wel is waar en maar een dag of twee.
Het stelde weinig voor, maar zo waren wel vaker
de rd bij mij, zeker toen ik een spiraal had.
Dus ik lekker een borrel gedronken op mijn
dochter de verjaardag.De dag erna ook op een bbq
feestje.
Toch elke keer kramperig in mijn onderbuik.
Ik vond dat mijn borsten veranderd waren.
Deze Waren ook erg pijnlijk geweest.
Ik moest ook wel vaker naar de wc en erg moe.
Maar ik nergeerde dat en dacht aan andere oorzaken.
Toen dacht ik vanmorgen, weinig bloed verlies, erg donker,
Ik doe gewoon een test voor de zekerheid.
Na een paar min. keek ik heel nonchalant,en ik begon
gelijk hevig te beven.
O ja, toch????? Elke keer weer kijken, t is nog een
dun, vaag streepje.
Mijn man kwam gelukkig thuis eten.
Die geloofde het ook niet.
Even de ha gebeld voor de zekerheid om
te horen of die 4 borrels kwaad konden.
Dat was niet zo en een streep is een streep,
zei hij.Gefeliciteerd.
Wat een verhaal he??
Nou meiden hier de
glitters ***********************************enz.

doeg smaartje

JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAT EEN SUPER NIEUWS!!!!

Smaartje gefeliciteerd!!!
Ben heel benieuwd hoor hoe dat is zwanger en twee kindjes thuis, hou je ons wel op de hoogte!
Hoop je snel weer te spreken.
Kus van Fem

Hoi Femmie,

Ja dank je wel.
Ik blijf nog wel mee kletsen hoor.
Ik ben zo benieuwd wie mij volgt.
Ik hoop iedereen, wel zo gezellig.
Spreek je later.
doeg smaartje

Leuk, in ieder geval 1 iemand zwanger!!! Gefeliciteerd!
Wij gaan door voor ronde 3. Ik heb geprobeerd dat schema te kopieren, maar dat was niet erg succesvol, een grote rommel.

En er wordt ook al druk over bevallingen gesproken, hahaha! Eerst maar eens die frummel in de buik voor ik me weer zorgen ga maken over hoe die er dan weer uit moet. Mijn nr 1 was een vlotte bevalling (knip en duwen) na een weeenstorm. Nr 2 wilde niet indalen vanwege dubbele omstrengeling, wel weer weeenstorm. Na een heftige ruggeprik (doe ik nooit meer!) kon hij beter indalen en is hij vlot geboren. Bij beide jongens, en zeker bij nr 2 vanwege de omstrengeling en lage bloeddruk bij mij, wel dalende cortonen gehad. Dit heb ik heel spannend gevonden. Gelukkig nu 2 gezonde beren!

Nou hopelijk wordt september een wat vruchtbaardere mand voor iedereen.

Groetjes!

Hallo allemaal,

Van harte gefeliciteerd Smaartje! Zwanger,geweldig zeg. Hopelijk mag de rest snel
volgen!
Mag ik vragen aan  iedereen of jullie bij nr 1 en 2 vlot zwanger zijn geraakt?
Bij onze 1ste was ik binnen 5 maand zwanger en onze 2de heeft ruim 1,5 jr op zich laten wachten. Wij zijn toen nog voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest en het lag   aan mijn man. Net voor IUI raakte ik toch nog spontaan zwanger. Wrsch is het probleem er nu nog en dat maakt het wel moeilijk om te beslissen om wanneer nu echt voor een 3de te gaan. Wij willen dus nog even wachten, omdat de jongste net een jaar is geweest en dat toch een beetje te snel vindt nog. Ik denk eind van dit jaar dat we er weer voor gaan. Mijn man maakt het helemaal niks uit. Bij hem is het nu ook prima, maar ja die twijfel! Het voelt zo dubbel. Wanneer hadden jullie dat je in 1 keer dacht nu ga ik voor een derde? Het gaan voor een tweede was voor het gevoel veel meer vanzelf dat het gaan voor een derde, maar ja dat is misschien ook logisch omdat de jongste nog maar 1 jaar.
Groetjes allemaal, melanie

Hallo Allemaal,

Bedankt voor de felicitaties.
Op het moment voel ik me erg
moe en wat hoofdpijn.
Maar dat is gelukkig maar tijdelijk.
En voor een goed doel.
Ik was van de 1 ste direct na het stoppen
van de pil gelijk de eerste maand
zwanger en van de tweede hadden we niets gepland.
Die kwam als verassing 14 maanden later.
En nu dus tweede ronde.
Bijons gaat het (gelukkig) best snel dus.

Is er al iemand weer aan het testen geweest???
Mamaloe, jou nod is toch eerdaags??
doeg smaartje

Hoi Smaartje,

Van harte gefeliciteerd, waanzinnig zeg.
Lekker genieten en hopelijk niet al te veel kwaaltjes.
Even verder over de bevallingen.
In de derde ronde raakte ik van onze eerste dochter zwanger, ze woog 3595 gram en ik kreeg vier hechtingen.
Onze tweede was in de zesde ronde, nu hopelijk dus niet in de negende, maar we wachten af, als het maar lukt toch!
Haar hoofdje was er al maar toen paste de rest er niet doorheen. Ze kreeg het benauwd, haar hartslagje daalde snel en ze ging poepen, met veel duwen en trekken is ze geboren 4010 gram.
De verloskundige vertelde gelijk dat ik op de OK gehecht moest worden door de gynecoloog, ik had een totaal ruptuur, mijn kringspier is geraakt maar was gelukkig net niet helemaal door.
Als het nu gaat lukken ga ik ook vanaf het eerste moment op controle bij de gynecoloog, gelukkig.
Als het zo ver is ga ik ook gelijk om een keizersnede vragen, dit niet nog eens.
Ik heb 2 weken een antibiotica kuur moeten slikken en medicijnen om mijn ontlasting dunner te houden, die werd zo dun dat ik er mee moest stoppen en toen kon ik helemaal niet meer. 2x een clisma moeten zetten. Nu na 20 maanden als ik kracht moet zetten met tillen of tennissen bijvoorbeeld laat ik nog steeds poepjes en ik kan jullie vertellen dat dit geen grappen zijn.
Ik vroeg aan de gynecoloog of de verloskundige eerder had moeten ingrijpen maar daar deed hij een beetje vaag over maar toen hij vertelde dat ik bij een eventuele derde zwangerschap gelijk bij hem terecht zou komen haalde ik daar natuurlijk wel uit dat het een grove fout van de verloskundige was.
Bij de derde is de kans dus groot op een negen ponder en daar probeer ik maar niet zoveel aan te denken.
Sorry voor dit lange verhaal.
Succes allemaal.

Groeten Kim

Terug
Bovenaan