Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

wat vreemd... toen ik het lijstje maakte stond het mooi in een kadertje... nu dus niet.... nou, ja, het was in ieder geval goed bedoeld, hihihi

Hallo Allemaal,

Wat leuk om te lezen dat er zoveel een wens voor een derde kindje hebben. Ik voelde me soms ook al een vreemde eend in bijt, omdat wij in de toekomst ook een wens voor derde of misschien ook wel een 4de kindje hebben. Wij hebben een dochter(3jr) en een zoon (1jr.) en er is vele malen gezegd dat "de knoop er wel in". Wij willen nog even wachten met een derde tot onze dochter in december naar school gaat. Ik hoop dat jullie wens voor een derde snel vervuld mag worden, groetjes kristina

Hoi smaartje,
clomid is een hormoon wat ervoor zorgt dat de eisprong wordt opgewekt. Ik heb een lange cyclus, en waarschijnlijk niet elke maand een eisprong. En als ik wel een eisprong heb, dan heb ik geen idee wanneer. Met clomid had ik keurige cyclussen van 28 dagen en de gynaecoloog controleerde met een echo wanneer ik een eisprong had (en we dus aan het werk moesten !)
Ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus, en had gisteren ontzettende pijn rechtsonder in mijn buik. Kan dus mijn eisprong zijn geweest (je snapt dus wel dat we gisteren lekker vroeg naar bed zijn gegaan )
groetjes Melanie

naam        
Kind
kind
ronde
nod

Kimvg
dochter (4 jaar)
dochter
(1,5jaar)

smaartje
dochter
(4  jaar)  
zoon
3 jaar)

mel30
dochter
(4,5jaar)
dochter
(3 jaar)
2
?

NataschaP        
zoon
(2 jaar)
zoon
(11 mnd

Mup01
zoon
(5jaar)      
dochter
2j19mnd)
einde ronde 1
27 juli

Hoi mup01,
Leuk idee, dat lijstje
Merk ook in mijn omgeving dat 2 "normaal" gevonden wordt. Volgens mij zijn straks ook heel veel mensen verrast als het  bij ons toch nog een kindje bijkomt, waaronder onze ouders. Mijn moeder zegt regelmatig dat het toch een geluk is, 2 gezonde meiden, en wat een mens nog meer zou wensen. Nou in ons geval dus nog een derde (vierde zit bij ons niet in de plannning, of het moet een tweeling worden).
Maakt ons ook niet uit of het weer een meid wordt, of nu een jongen voor de verandering. Voor de meiden lijkt het mij geweldig als ze met 3 zusjes zijn, maar mijn mans voorkeur is toch een jongen erbij. Heel cliché , maar als het maar gezond is, is het belangrijkste.
Gisteren had ik ontzettende steken rechtsonder in mijn buik, misschien wel mijn eisprong ?   Dus lekker vroeg naar bed gisterenavond !
Allemaal veel succes !

groetjes Melanie

haihai!

Melanie, ja 3 meiden zijn natuurlijk ook heel erg leuk! Maar een knulletje natuurlijk ook!. Nee, ik denk ook geen vierde kindje hier... maar ja, eigenlijk heet het: Zeg nooit nooit......
Voor ons maakt het echt niet uit ook, we hebben een zoon en een dochter, en alles is welkom! Ik vind het alletwee ook even leuk! Het is voor mij en voor mijn man zowel bijzonder even bijzonder!

Ik ben gisteren trouwens ongi geworden, dus op naar ronde 2!
Vol goede moed hoor, we rekenen er echt op dat het een tijdje duurt! Alhoewel het natuurlijk mooi zou zijn als het raak was geweest.... of natuurlijk snel raak is!
Wel fijn is dat mijn cyclus in de eerste maand zonder mirena spiraal op 28 is nu... dus we hebben al hopelijk meteen de regelmaat te pakken!

Even voor het lijstje:

naam        
------------------
Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(1,5jaar)

smaartje
dochter
(4  jaar)  
zoon
3 jaar)

mel30
dochter
(4,5jaar)
dochter
(3 jaar)
2
?

NataschaP        
zoon
(2 jaar)
zoon
(11 mnd)

Mup01
zoon
(5jaar)      
dochter
2j19mnd)
 2
24 aug
Jaaa, daar ben ik ook benieuwd naar hoe de mensen zouden reageren als er een derde komt ooit-......... Maar goed, het is onze wens, dus ze kunnen denken wat ze willen!
Spannende tijden voor jou Mel, en dan weer dadelijk die vervelende wachttijd... ik ben dan altijd zoooo ongeduldig! hihi

Ik ga verder, even kijken wat de kinderen buiten uitspoken....

Liefs!

Hoi Melani en alle andere meiden,

Tjee, wat een toestand.
Maar wat fijn dat er middelen.voor zijn.
Pijn in je onderbuik rechts he, en vroeg naar bed hhmm,
daar zou wat moeten uitkomen natuurlijk.
Ben benieuwd?????
Succes en duimen!!!!!!!

doeg smaartje

Hallo meiden,

Zeker leuk zo een een lijstje.
Maar zo handig ben ik eigenlijk nog niet op
de computer.
Misschien wil iemand het voor mij in vullen.
Voor ons is het de tweede ronde.
En mijn nod zou moeten zijn, even kijken hoor.
11 augustus denk ik, ongeveer.
Alvast bedankt.
Omdat ik duidelijk mijn eisprong voel wacht ik momenteel daarop.
En dat duurt ook lang, dus oefenen we maar, ha ha.
Nou ja we zien wel.

doeg smaartje

aam        
------------------
Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(1,5jaar)

smaartje
dochter
(4  jaar)  
zoon
3 jaar)

mel30
dochter
(4,5jaar)
dochter
(3 jaar)
2
?

NataschaP        
zoon
(2 jaar)
zoon
(11 mnd)
2

20 aug

Mup01
zoon
(5jaar)      
dochter
2j19mnd)
 2
24 aug

Mijn zus is nu 29 weken zwanger, ook van haar derde kindje (een jochie).   Wanneer het bij ons lukt om zwanger te worden en het wordt een jochie dan betekent dit voor mijn ouders het 7de jongetje!!! tegen over 0 meisjes. Ik heb twee zussen (de een drie jongens en de andere een en wij hebben nu twee jongens).
Alle kinderen zijn onder de 2,5!!!
Drukke boel dus. Mijn schoonfamillie kan er trouwens ook wat van. Mijn ene schoonzusje heeft twee jongens en een meisje. Mijn andere schoonzusje heeft een meisje en is nu 11 weken zwanger. Wat een kids he?

Groet Natascha

Terug
Bovenaan