Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Naam    
----------------

Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(1,5jaar)

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2

11 aug

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

2

?

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

20 aug

Mup01

zoon
(5jaar)      

dochter
2j19mnd)

2

24 aug

haihai!

Smaartje, heb het ingevuld... en voor de volgende keer, selecteren, rechter muisknop op kopieren en als je dan het wilt plaatsen rechter muisknop en op invoegen!
Maar hopelijk hoeft het natuurlijk niet veranderd te worden en ga je door naar de zwangeren!

Natscha wow wat veel knulletjes! Leuk hoor! Maar het zou natuurlijk ook leuk zijn om het eerste meisje te mogen krijgen van de familie! Maar een jongen is natuurlijk ook super leuk! Ik dacht toen ik vroeger naar "later" keek dat ik een gezinnetje mocht krijgen met 3 knulletjes... hihi, maar zie daar, de tweede werd toch een meiske!
Ach, eigenlijk maakt het zo weinig uit, als het maar gezond is! Een cliché, maar zeker waar vind ik!

Mel is bij jou alles goed? Wat fijn dat je de eisprong kunt voelen en gedoeld dus vroeg naar bed kunt gaan! Ik voel het de ene maand wel, en dan weer niet..... niet altijd goed dus!

Ik werk trouwens ook, we hebben een heel klein eigen zaakje, en ik werk elke vrijdag, en veel in de avonduren. Op vrijdag is mijn man dan bij de kinderen. Ik geniet daar wel heel erg van, even 1 dagje iets anders! En de rest van de dagen bij de kindjes. En het voordeel is dat als ze ziek zijn, ik zelf kan schuiven en dan ben ik flexibel.
We hebben hier namelijk geen oppas, en de kinderdagverblijven zijn aboluut niet zo goed als in Nederland! En aangezien de opa ´s en oma ´s bijna 900 km verderop wonen is dat ook geen optie! Maar het is dus bij ons prima geregeld op deze manier.

Ik ga weer eens verder,
Liefs!

Mijn schoonouders hebben ook 5 kleinkinderen in 2,5 jaar tijd. In februari 2003 werd onze dochter geboren, in december 2003 een neefje. In oktober 2004 onze 2e dochter, april 2005 een neefje en oktober 2005 een nichtje. De laatste 3 binnen een jaar tijd, maar nu zit er inmiddels al weer ruim 2 jaar tussen (mijn schoonmoeder is helemaal aan het afkicken met zwangere (schoon)dochters. Grappig is wel dat het meisje/jongen om en om is. Er is nu dus weer een jongen aan de beurt !     Mijn schoonzusje is nu bezig voor de 2e, dus zij kan  ons voor zijn.
Mijn ouders hebben verder geen kleinkinderen, ik heb  1 broertje die er nog niet aan toe is.

Ik werk 20 uur per week. Op maandag en donderdag gaat de jongste naar het KDV, de oudste naar school en naschoolse opvang. Op woensdagochtend passen mijn ouders op. Ik vind het heerlijk om deze dagen voor mezelf te hebben, en mijn kinderen zijn in goede handen. Mijn man heeft sinds het voorjaar een andere baan, waardoor hij 's middags eerder thuis is en de meiden alvast ophaalt bij de opvang.

groetjes Melanie

Mup,
Ik voel de eisprong ook niet elke maand, maar door mijn onregelmatige cyclus kan het ook zijn dat ik niet elke maand een eisprong heb. Vind het ook moeilijk om bij elke pijntje gelijk van alles te voelen, kan ook iets anders zijn geweest natuurlijk. Maar voor de zekerheid toch maar lekker vroeg naar bed gegaan de afgelopen dagen, je weet maar nooit .

Uit je verhaal begrijp ik dat je niet in Nederland woont. Wij hebben in het verleden ook wel eens nagedacht over emigreren (mijn man wilde graag een boerenbedrijf, maar was in nederland niet haalbaar), maar het idee dat ik mijn ouders zo ver weg heb, was voor ons een reden om het niet te doen. Mijn schoonouders wonen hier een uurtje rjiden  vandaan, en ik merk dat het voor hen wel eens ver weg is, zeker nu met de kinderen. Ze hebben het gevoel dat ze toch wel eens wat missen.  Zij hebben nu ook internet, dus we mailen veel foto's en ik heb een eigen pagina voor de meiden waar ik dingen voor ze opschrijf.

groetjes Melanie

hallo allemaal
wat leuk om te lezen dat jullie allemaal voor een derde gaan. Heb zelf 2 dochters van 5 en van 3 jaar. Na lang twijfelen hebben we nu de knoop doorgehakt en proberen we voor een derde kindje. Zit in ronde 2, en het is weer net zo spannend als voorgaande keren.
Allemaal veel succes

Naam    
----------------

Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(1,5jaar)

2

1
aug

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2

11 aug

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

2

?

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

20 aug

Mup01

zoon
(5jaar)      

dochter
2j19mnd)

2

24 aug

Hoi meiden,

Ik ben hier even een tijdje niet geweest, erg druk gehad.
Maar wat ziet het er gelijk leuk uit, zo'n clubje die allemaal voor de derde gaan.
Gezellig hoor.
Ik heb ook alles even op het schema ingevuld.
 Succes allemaal en afwachten wie de eerste gaat worden met een goed bericht.
Ik zie het niet als een race hoor, het leukste zou zijn als we allemaal op dezelfde dag met heel leuk nieuws komen.

Groeten Kim

He Mupo1

Bedankt he!
Ook voor hoe het eventueel moet
de volgende keer.
Ik hoop inderdaad van niet.

Doeg smaartje

Hoi Nora,

Leuk dat je er ook bij komt.
Spannend weer he?
Ik vind het fijn hier om te kletsen
over een derde.
In mijn omgeving blijven de meeste
stellen bij 2 kinderen.
En krijg je nog wel eens reakties
die je misschien bij de andere
meiden ook wel gelezen hebt.
Dus ik zou zeggen "join the club".

He meiden,
Wat een hoop kinderen al bij jullie.
Bij ons zijn onze 2 kids de enige
aan mijn mans kant.
Zijn broers en zus zijn laat
bloeiers.
Aan mijn kant heeft mijn zusje
een dochter en is zwanger
van een tweede.
Ik hoop dat er snel meer bij
komen, wel zo gezellig.

doeg smaartje

hooi!

Leuk nora, klets gezellig mee!

Hier alles goed, alleen wel last van deze mega ongi... pfff was even vergeten hoe dat ookal weer wat na 2,5 jaar met spiraal en geen menstruatie... maar ´t is voor een goed doel..... en ik ben er hopelijk snel vanaf!
Ben erg benieuwd hoe lang het allemaal duurt... volgens mijn gynaecoloog ben je direct vruchtbaar na het verwijderen van het ding.....

Ja, gezellig joh, veel kindjes in een familie... ik ben ook zo ´n miep die dat helemaal voor zich ziet later met kerst... de kindjes, misschien met aanhang en kinderen gezellig allemaal samen......... en wij als oudjes te tussen... hahaha. Wishfull thinking dus... hihi

Terug
Bovenaan