A
Anoniem
Guest
Naam
----------------
Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----
Kimvg
dochter (4 jaar)
dochter
(1,5jaar)
smaartje
dochter
(4 jaar)
zoon
3 jaar)
2
11 aug
mel30
dochter
(4,5jaar)
dochter
(3 jaar)
2
?
NataschaP
zoon
(2 jaar)
zoon
(11 mnd)
2
20 aug
Mup01
zoon
(5jaar)
dochter
2j19mnd)
2
24 aug
haihai!
Smaartje, heb het ingevuld... en voor de volgende keer, selecteren, rechter muisknop op kopieren en als je dan het wilt plaatsen rechter muisknop en op invoegen!
Maar hopelijk hoeft het natuurlijk niet veranderd te worden en ga je door naar de zwangeren!
Natscha wow wat veel knulletjes! Leuk hoor! Maar het zou natuurlijk ook leuk zijn om het eerste meisje te mogen krijgen van de familie! Maar een jongen is natuurlijk ook super leuk! Ik dacht toen ik vroeger naar "later" keek dat ik een gezinnetje mocht krijgen met 3 knulletjes... hihi, maar zie daar, de tweede werd toch een meiske!
Ach, eigenlijk maakt het zo weinig uit, als het maar gezond is! Een cliché, maar zeker waar vind ik!
Mel is bij jou alles goed? Wat fijn dat je de eisprong kunt voelen en gedoeld dus vroeg naar bed kunt gaan! Ik voel het de ene maand wel, en dan weer niet..... niet altijd goed dus!
Ik werk trouwens ook, we hebben een heel klein eigen zaakje, en ik werk elke vrijdag, en veel in de avonduren. Op vrijdag is mijn man dan bij de kinderen. Ik geniet daar wel heel erg van, even 1 dagje iets anders! En de rest van de dagen bij de kindjes. En het voordeel is dat als ze ziek zijn, ik zelf kan schuiven en dan ben ik flexibel.
We hebben hier namelijk geen oppas, en de kinderdagverblijven zijn aboluut niet zo goed als in Nederland! En aangezien de opa ´s en oma ´s bijna 900 km verderop wonen is dat ook geen optie! Maar het is dus bij ons prima geregeld op deze manier.
Ik ga weer eens verder,
Liefs!