Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi meiden,

Ik heb de afgelopen week wat last van misselijkheid s;ochtendsen telkens wat duizelig, dat had ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen dus ook. Bloeddruk erg laag dus vandaar.
 Ook een opgezette buik en gevoelige borsten. Nou heb ik gister getest, ik kon niet meer wachten en er kwam dus een vaag streepje. Ik heb gelezen dat je te vroeg kan testen en dat de test dus positief is maar dat je toch niet zwanger bent.
Maar als dat hormoon aangemaakt wordt in je lichaam krijg je sowieso een positieve test.
Bij een cycles van 28 dagen zou ik 3 september dus ongi moeten worden.
Iemand ervaring hiermee?

Groeten Kim

kim, alvast een heel voorzichtig gefeliciteerd!!!
Het is in 50% van de gevallen zo dat een zwangerschap misgaat voor de nod, maar dat je wel degelijk zwanger bent geweest. Dus vandaar dat ze aanraden te wachten! Maar een streep is een streep! Dis er zit wel degelijk HCG in je urine!   Wacht tot je nod en als je ongi niet komt weet je het echt zeker! Succes en heel veel kaarsjes dat het goed blijft gaan!

Liefs Mup!

Welkom  bij ons clubje suusie!
Leuk nog iemand met de grote droom over een derde kindje!

Melanie, jazeker, het is net zo spannend als een eerste of een tweede keer om proberen zwanger te raken! Voor ons persoonlijk denk ik spannender, aangezien er een hoop gebeurd is.
Wel merk ik dat ik een grote druk op mezelf leg.... ben er echt te veel mee bezig... maar ja, het is geen knopje die je om kan zetten in je hoofd hè?...

He Mup01,
Gezellig dat je ook druk aan het typen
bent!!!
doeg smaartje

He Melanie,
Ja inderdaad 4 lijkt ons wel wat.
Zelf ben ik 31 geworden en mijn
huspuppie wordt het de volgende maand.
De ha zei al, er kunnen er nog wel 4 komen
gezien je leeftijd.
Dat is nou net weer wat veel.
Als het kan en mag 4 kids.
Eerst deze ronde maar afwachten.
doeg smaartje

Naam    
----------------

Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(20 maanden)

3

7
september

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

ca. 20 sept.

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

Mamaloe                

zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)

dochter
(bijna 3)

zoon (2jr-10 mnd

3

13

20  sept

denk 16 aug

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
denkt 5 sept

Start in januari!

tessel

dochter(2jaar)

dochter(10mnd)

1

denkt 6 sept

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

-

start in januari!

Zo op deze pagina even de lijst gezet... net zo makkelijk!

Smaartje dat is ideaal dat je bij het bedrijf en je schoonouders woont. Wij hebben ook het kantoor van ons bedrijf in huis, dus manlief kan dan meestal ook even opletten als ik mijn zoontje naar de kleuterschool moet brengen of halen. erg fijn! Helaas onze  ouders en schoonouders wonen op een afstand van 900 km,.... dat is soms wel jammer! Maar goed, het is ook te doen hoor, we redden het prima met z ´n viertjes en de kindjes gaan overal mee naartoe, wat ook prima gaat.
Hoe gaat het nu met je? Tuurlijk denk je er vaak aan, het is ook niet niks allemaal emotioneel gezien! sterkte en je kunt hier altijd even spuien als je daar behoefte aan hebt.

Liefs!

Hoi Kim, Ik ben een beetje voorzichtig,
maar van harte hoor meid!
Ik hoop voor jou dat het goed mag blijven
gaan. Geniet ervan.
Spannend hoor!
doeg smaartje

Terug
Bovenaan