Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi suusie, welkom erbij.
Kim, ik duim voor je.

Afgelopen week weer gaan werken na 3 weken vakantie. Het was een beetje een rare week. Eén collega is tijdens mijn vakantie bevallen van haar eerste kindje, een andere collega ging deze week met zwangerschapsverlof, en een derde collega kwam vertellen dat ze zwanger is van haar eerste. Uiteraard ben ik hartstikke blij voor ze, maar baalde zelf wel een beetje (zacht uitgedrukt). De collega die vertelde dat ze zwanger is, vertelde dat ze wel  4 maanden bezig was geweest, en dat ze dat toch wel lang vond duren. Heb maar even niets gezegd.
Heb het gevoel dat komende week mijn ei er aan moet komen, dus we zijn vast met klussen begonnen, om de dag vroeg naar bed.

Vanaf komende week ga ik tijdelijk een dag extra werken. Hopelijk kan ik daar ook een beetje mijn gedachten mee verzetten. Maar aan de andere kant moet ik natuurlijk niet elke avond doodmoe in mijn bedje rollen...

Allemaal een fijn weekend.
groetjes Melanie

He Mel,
Zo weer terug van weg geweest?
Leuke vakantie gehad?
Tja meid, en dan komt er weer een dag
van werken.
En dan verhalen van collega's over zwanger zijn
en bevallen.Gooi het er maar uit, daar is dit
forum ook voor. Lucht wel op.
Wel positief blijven denken hoor.
Succes
doeg smaartje

Hoi Smaartje
Ja, ik blijf positief hoor. Probeer het een beetje van me af te zetten, ben nu 2 weken aan het sonjabakkeren (3 kilo kwijt), en ga wat extra werken de komende tijd. Ze zaten erg omhoog op het werk, en de extra financien zijn natuurlijk altijd meegenomen.
Tijdens de vakantie heerlijk genoten van onze 2 meiden (en van mijn man natuurlijk...)
Heb het gevoel dat mijn ei er aan zit te komen, dus de komende weken wordt het wel weer spannend.

Hoe is het ondertussen met jou?   Las dat je ook al weer een eisprong hebt gehad.

Nu maar hopen dat september dan maar vruchtbaar wordt (juni baby's zijn ook erg leuk... fijn verlof midden in de zomer!)

groetjes
Melanie

Hoi hoi,

Al een poosje niet meer geweest hier.

Hoe staat het ermee? Al derde koters op komst?
Hier nog niet, althans, dat weet ik niet. Net mn ei gehad.

Grtz Mamaloe

Het wordt nu erg spannend, as woensdag m'n NOD. Heb zelfs een beetje last van pijnlijke borsten (hopenlijk geen voorbode van de rd's). Heb besloten om as donderdag te testen en als die negatief is en er geen rd's komen om dan de week erop in de USA nogmaals te testen, manlief gaat as vrijdag weg. Hopenlijk een positieve test en dus lekker met z'n drieen weg ipv samen.
Hopenlijk helpen al die glitters die hier volop rondwaaien.

ik heb donderdag mijn NOD als ik uitga van 4 weken, ben net gestopt met de pil dus heb geen idee hoe mijn cyclus nu is. De vorige keer zat hij tussen de 4 en de 6 weken dus ik ga denk ik pas rond 16 september testen als ik niet ongesteld wordt.

Glaskraaltje, hopelijk wordt je niet ongesteld, succes met testen als het zover is, ik hoop dat je een positieve uitslag krijgt.

Iedereen succes met klussen
groetjes tessel

Hoi Mel,

Ja Mel inderdaad weer een eisprong gehad,
en veel eerder dan ik had verwacht.
Gelukkig maar, dat gaf me weer een goed gevoel.
Dus volgende week zou ik dan ook mijn nod
alweer hebben.
Ik denk woensdag de 12 e.Ook weer spannend.

Extra werken is ook niet erg denk.
Leid lekker af en wie weet ben je snel
zwanger, dan komen die extra centjes best
goed uit, toch?
Dus je gaat naar USA? Wat een eind weg.
Voor je mans werk?
Tot later, doeg smaartje

He Kim, weet je al wat meer?
Een streep is een streep toch?
Laat ons niet zo lang in spanning!
Vertel, is het raak, kan je met glitters strooien???
doeg smaartje

Terug
Bovenaan