hoi
Spannend al die NOD's die eraan komen. Zelf moet ik nog even afwachten, dacht het weekend dat mijn ei eraan zat te komen, maar heb niet echt iets gemerkt. Maar met mijn cyclus weet je het maar nooit, kan zo nog 2 weken duren. Zit dus niets anders op dan af te wachten, en blijven oefenen.
Ook hier is de oudste weer naar school. Ze is februari 4 geworden, en haar klasje van vorig jaar is helemaal opgesplitst. Ze zit dus met een halve klas met "oude bekenden" en de andere helft met nieuwe kindjes. En dan ook nog een nieuwe juf, maakt het voor haar erg spannend. Het is al 2 ochtenden huilen geweest omdat ik wegging, en vanavond met naar bed brengen zei ze dat ze morgen bij mama wil blijven. Helaas voor haar moet ik morgen werken, en brengt en haalt mijn moeder haar. Heb nog even getwijfeld om haar zelf weg te brengen, maar na overleg met mijn man toch besloten voet bij stuk te houden en mijn moeder het te laten doen. Ze moet er toch een keer doorheen.
Ook wij zijn al een tijdje aan het verbouwen. Vorig jaar september zijn we begonnen met de bovenverdieping, onze slaapkamer is helemaal aangepakt. De afgelopen maanden lag alles een beetje stil, maar we zijn wel van plan het najaar weer verder te gaan. Volgende project is de zolder "bewoonbaar" te maken, zodat één van de kinderen naar zolder kan.
Mocht ik voor die tijd zwanger zijn, dan moeten er tijdelijk 2 kinderen bij elkaar op de kamer. We hebben al besloten dat de baby dan bij de oudste zal gaan. De 2 meiden samen is geen goed plan, is in de vakantie ook niet goed bevallen. Onze oudste heeft veel slaap nodig, terwijl de jongste al vroeg wakker is en dan de hele boel op stelten zet. (was erg gezellig, inde vakantie om 10 voor 7 's morgens !).
Hoe gaan jullie dit doen ? Is er voor elk kind een eigen slaapkamer ?
groetjes Melanie