Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter 1 jaar en
20 maanden

4

6 oktober

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

ca. 20 sept.

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

Mamaloe                

zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)

dochter
(bijna 3)

zoon (2jr-10 mnd

3

13

20  sept

denk 16 aug

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
denkt 5 sept

Start in januari!

tessel

dochter(2jaar)

dochter(10mnd)

1

denkt 6 sept

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

-

start in januari!

Zo die heb ik helaas ook weer bij moeten werken.

oh nee, Kim... wat enorm shit zeg.....
Helemaal omdat het eerst dus positief is en dus is geeindigd in een hele vroege miskraam..... Veel sterkte en hopelijk komt er snel een positieve test en 9 maanden later een wolk van een baby! Sterkte!!!!!!!

over de plaats in het huis. We bouwen nu ons eigen huis, wonen nu in een 2 onder 1 kapper. Met 3 slaapkamers. En we hebben het huis wat we nu bouwen zelf getekend, met op de eerste verdieping 3 kinderslaapkamers, en de ouderslaapkamer, en een zolder waar nog 1 tot 2 slaapkamers uit kunnen.
Maar de baby  zou zowiezo de eerste maanden bij ons slapen... tenminste dat deden mijn zoon en dochter. Ik vond dat heerlijk, dicht bij me en ideaal met de bv, en het was geen probleem toen ze in hun eigen kamertje gingen slapen. Maar goed, we hebben dus plaats genoeg. En als we "maar" 2 kamers hadden gehad zouden ze gewoon samen op de kamer moeten. as simple as that! ik weet zeker dat ze dat stiekum ook nog heel erg gezellig zouden vinden... ze vonden het prachtig op vakantie samen op de kamer!

Mel wat spannend voor je dochter naar school toe! Ja moeilijk is zo ´n verandering, maar meestal zijn ze er toch snel overheen.
Mijn zoon ging vanmorgen weer met veel plezier, dus dat is positief!

Ik heb dus maar 1 keertje dat slijm gehad en verder ook niks, wel staat de bmm open en laag... dat kan ook een teken zijn, Wij klussen ook gewoon om de dag door en zien wel waar het schip strand!
Ik heb nu een cyclus gehad van 28 en 27 dagen, dus  ik hoop dat het zo blijf en er geen weken tussen gaan zitten! Tussen welke dagen zit jou cyclus? We hebben op de zelfde datum onze nod zag ik net! Nog 2 lange wachtweken dus... of langer! Nou laten we hopen op positief nieuws! Succes!

Tessel en glaskraaltje, spannende dagen voor jullie, ik duim voor jullie!!!!!!

Bedankt smaartje voor de info ´s!
ja, om de dag zijn we al mee "bezig"...   dus nu maar hopen op een goed resultaat!
Ik hoor zulke wisselende ervaringen over die ovu testen, dat ik echt twijfel of ik er volgende maand mee moet gaan beginnen.....
Wat een enorm goede hulp van je lichaam dat je precies weet wanneer de eisprong is!

Hoe is het met je dochter? gaat het goed op school?
Wat zijn ze dan groot hè..... weer een hele stap voor zo ´n kleintje!

Ik woon trouwens in de alpen, en we hebben vandaag sneeuw tot 1400 meter..... als ik naar buiten kijk zie ik dus de sneeuwgrens al flink laag! En dat voor begin september..... Maar in het weekend wordt het weer over de 20, dus dat is weer heerlijk!

Doeg!

Liefs Mup

Het is zooooo spannend, vandaag m'n NOD en (nog) geen RD.
Heb gisteren wel op internet gelezen dat je NOD in principe altijd 14 dagen na je eisprong is en deze heb ik, denk ik, 18  aug gevoeld en dus zou m'n NOD 1 sept zijn geweest, ooohh ik hoop het zo of is dit wishfull thinking. Wilde eerst vanochtend al testen maar heb maar snel een plasje gedaan zodat ik wel moest wachten tot morgen.
Ik zal wel balen als het niet zo mag zijn deze ronde maar eigenlijk vind ik dat ik dan een schop onder m'n kont nodig heb, we hebben al 2 gezonde kinderen en ik heb een collega welke al 2 jaar bezig is voor nr 1 en nu in het ziekenhuis is begonnen, ik mag dus niet zeuren. Maar het blijft spannend, zodra ik iets meer weet laat ik het horen.        

Liefs Glaskraaltje

Kim
Wat balen zeg. Kan niet anders dan je heel veel succes wensen in ronde 4.
Melanie

Terug
Bovenaan