Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

quote: mup01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 10:17:17'));

Mel wat spannend voor je dochter naar school toe! Ja moeilijk is zo ´n verandering, maar meestal zijn ze er toch snel overheen.
Mijn zoon ging vanmorgen weer met veel plezier, dus dat is positief!

Ik heb dus maar 1 keertje dat slijm gehad en verder ook niks, wel staat de bmm open en laag... dat kan ook een teken zijn, Wij klussen ook gewoon om de dag door en zien wel waar het schip strand!
Ik heb nu een cyclus gehad van 28 en 27 dagen, dus  ik hoop dat het zo blijf en er geen weken tussen gaan zitten! Tussen welke dagen zit jou cyclus? We hebben op de zelfde datum onze nod zag ik net! Nog 2 lange wachtweken dus... of langer! Nou laten we hopen op positief nieuws! Succes!

Onze oudste dochter heeft ongeveer een week bij haar op de kamer geslapen. Ik sliep zelf 's nachts erg slecht, hoorde elk zuchtje en kreuntje van haar. Voor mijn eigen nachtrust was het beter dat ze naar een eigen kamer ging. Met de deuren open kon ik haar snel genoeg horen als ze echt wakker werd. De jongste heeft bijna 3 maanden bij ons geslapen. Van haar had ik veel minder last, en bovendien was zij bij een huiltje snel tevreden met een speentje (de oudste was een duimelotje en duwde de speen uit haar mond). Een nieuwe baby komt dus in principe op onze kamer, maar als ik er zelf van wakker ga liggen moet ze wel naar een eigen plekje kunnen.

Mijn kortste cyclus was 37 dagen, de langste ruim 8 weken. ik ga uit van gemiddeld 40 dagen. Probeer om de dag te klussen ,maar het komt er niet altijd van.

groetjes Melanie

Glaskraaltje,
spannend hoor, duim voor je.
Ken het gevoel dat je inderdaad niet mag zeuren met 2 gezonde kinderen. Ben een tijdje terug bij mijn huisarts geweest, omdat mijn cyclus erg onregelmatig is, en zei daar ook dat ik vond dat ik tevreden moest zijn. Maar de huisarts zei heel duidelijk dat een kinderwens nu eenmaal een wens is, of het nou   je 1e of je 3e is, als je het wil dan moet je ervoor gaan. Ik mag zelf de medische molen in, maar wil nog even wachten tot eind van het jaar.

Goedemorgen meiden,

De test was negatief  jammer, maar ook nog geen RD's in zicht.  Ik klamp me nog een beetje vast aan het feit dat ik dat 2x eerder heb meegemaakt, de eerste test negatief maar wel zwanger. Ik neem gewoon nog een test mee naar de USA en als ik toch niet zwanger ben hoop ik dat de RD's heeeeel snel komen want dan ben ik ervan af als ik as woensdag in het vliegtuig stap en kunnen we er een amerikaans baby-tje van maken hahaha.
Succes iedereen en ik zal gaan voor ronde 2 (ben ik bang).

Liefs Glaskraaltje

ow nee glaskraaltje... niet leuk zeg! Balen! En dat terwijl er zo veel postitieve tekeken waren.............(ik had dat ook in ronde 1..... was er best een beetje overtuigd van, maar toch niet, helaas...) Succes met ronde 2 en hopelijk idd een amerikaanse beeb! Succes en alvast veel plezier in de usa!

Liefs Mup!

Mel je, dat heeft je huisarts goed gezegd... een kinderwens is een kinderwens en die is niet te verklaren, niet echt rationeel te onderbouwen... en of het nou idd de eerste of de derde is......
Ja, dat zou ik ook doen als de baby onrustig is en ons uit onze slaap houd in de eigen kamer. Mijn eerste heeft ook iets langer bij ons op de kamer geslapen dan mijn dochter.Zij woelde heel veel en sliep lichter.... zo verschillend zijn ze!

Tessel bij jou nog nieuws??? Vandaag je nod? Succes!!!!
Ik ga maar eens de kachel aansteken, het is hier koud! brrrr

Liefs!

glaskraaltje. ik las terug dat je hiervoor de mirena hebt gehad, dat kan ook door een erg lange eerste cyclus lijden. Ben je al 1 keer ongi geweest na het verwijderen?... Anders kan dat er ook goed wat mee te maken hebben!

Succes!

hoi mup

Nog geen rode duivels maar ik heb ook geen idee of dit echt mijn nod is. Vandaag is het wel 4 weken nadat ik ongesteld werd maar dat was meteen nadat ik met de pil gestopt was dus ik heb geen idee van mijn cyclus. Ben nog niet echt ongesteld geworden na de pil zeg maar.  De vorige keer dat ik gestopt was  mijn cyclus  steeds 4 of 5 weken dus ik wacht echt nog een weekje met testen.

maar het is wel spannend.

Terug
Bovenaan