Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Ik voel me een beetje down, mijn man vertelde nl dat hij dit traject met de gyn best wel zwaar vindt, hij weet ook nog niet hoelang hij wil blijven doorgaan op deze manier.
Hij zei een derde is van harte welkom en een vierde ook, maar dan wel op de "normale manier" zonder al die bezoekjes in het ziekenhuis.
Dit met clomid vind hij nu nog wel gaan, maar wil dit niet lukken dan wil hij niet voor  IUI of IVF, dat is echt de grens.
Hij zegt dat hij blij is met wat we hebben (2 kinderen) en als het niet wil dan moet dat gewoon zo blijven.
Ik vind dat heel moeilijk te begrijpen, ik slik die medicijnen ik ga steeds naar het ziekenhuis en ik heb steeds die echo's, hij hoeft alleen maar te klussen, dit laatste vind hij echt niet vervelend maar wel de manier waarop, want het "moet"
Ik hoop dat hij het nog even vol houdt, want ik heb zoooo sterk het gevoel dat ons gezin nog niet compleet is, die kinderwens is bij mij even sterk als bij de 2e.
Ik baal ook wel erg van mijn lichaam, want als dat gewoon mee werkte was er niets aan de hand en was ik misschien wel "gewoon " zwanger.
Het is wel een heel gezeur dit alles, maar ik moest het even kwijt, ik voel me nl best verdrietig. en ik baal, ik vindt het nl helemaal niet  zo'n belasting, en we zijn tenslotte pas 3 maanden mbv de gyn bezig, mijn man vindt het al 3 maanden, nu maar extra hopen dat het snel lukt en dat ik gauw zwanger ben, voordat het te laat is.
Sorry voor dit langdradige verhaal.

Kyra

O ja ik ben vandaag nog bij de gyn geweest, maar er was geen eitje gegroeid, nu moet ik woensdag weer komen.

Groet Kyra

Lieve Kyra

Och meid, heel begrijpelijk dat je heel erg verdrietig bent over dit alles... dat geloop bij de gyn en elke keer de spanningen en dan nog niet te spreken over de hormonen die je moet nemen... dat is al niet niks, en dan deze reactie van je man dat is dan erg moeilijk...Want immers moet jij dit allemaal ondergaan, maar is de druk voor hem te groot..... Wat ontzettend moeilijk dat het eitje niet gegroeit was.... sterkte meis... en hopelijk is het alleen een moment geweest van je man dat hij het allemaal niet meer zo ziet zitten... en ziet het er morgen weer heel anders uit.... praat er veel over met hem. In de medische molen zitten kan een enorme belasting zijn voor je relatie..... sterkte en succes wens ik je, en als je ergens mee zit kom hier maar lekker spuien hoor! Dat kan heerlijk opluchten!!!!
Liefs Mup!

Welkom mama van 2 kids!

Spannend hoor! In welke ronde zit je? Klets gezellig mee hier!! Laat even weten als je getest hebt? Ben erg benieuwd! Succes!

groetjes Mup!

visje inge,   herkenbaar hoor, er veel mee bezig zijn... dat heb ik ook.... soms denk ik ook wel eens dat ik er tè veel mee bezig ben omdat we zo ´n GROTE wens hebben.... en het niet snel genoeg kan gaan... Maar goed, ons hart "schreeuwd" om een derde kindje... en dat wordt echt niet meer of minder door een forum!
Wel zijn we ons bewust dat als het hopelijk ooit nog mag lukken best even kan duren....
Nu maar hopen dat we allemaal snel door mogen naar het zwanger zijn forum! Succes!

Kim ja moeilijk het wachten... pfff maar er zit niks anders op... helaas.... Hier ook veel bolle buiken en kenissen en vrienden die allemaal opeens zwanger zijn.....

Wat leuk het verkopen van het houten speelgoed! Lijkt me goed lopen... hout is toch iets tijdloos, wij hebben ook meer dingen van hout dan van plastic, ja wel wat lego en playmobil, maar veel meer van natuurlijk matriaal....

Mel wat goed van je al zoveel afgevallen! Gaat het goed met Sonja bakker? Ik hoor er veel over! Ik ben dit voor jaar door gewoon minder eten 12 kilo afgevallen... in 5 maanden. Dus dat was erg goed, maar nu zijn er alweer 3 kilo bij.... ... kan het even niet opbrengen nu stom hè? Maar inderdaad... misschien wordt je hopelijk om een goede reden wel weer zwaarder !  Dubbel is het zeker.....

Welkom Lilian! Schrijf gezellig mee!
En suusie al wat nieuws?... spannend hoor bij jullie! Succes!!!!

Hier toch wat raars, voordat ik het spiraaltje had had ik een cyclus van altijd 28 dagen, en nu schommelt hij... ik heb als ik van 28 dagen uitga donderdag mijn nod... en nu ben ik vanacht half ongi geworden... nou ja ongi, héééééél licht bloedverlies, heb geen maandverband of tampon nodig, alleen met afvegen....  vreemd dus. Wel buikkrampen dus ik denk dat het snel doorzet... Dat betekend dat ik dus een cyclus had van 28, toen 27 en nu 23 dagen (?) had.....

En ik verwacht dat ik doorga naar ronde 4... helaas.... baal er stiekum heel erg van, ben er echt een beetje down van vandaag. (stom en dat in ronde 3 pas, wat een miep ben ik ook....)
....  maar ik hoop dat het stiekum een innesteling is (had ik bij de eerste twee niet)... het is natuurlijk ongeveer 7 tot 10 dagen na mijn vermoedelijke eisprong... ach ik weet het ook niet, wacht maar af en probeer me niet te gek te maken....
 met allemaal wishfull thinking acties
Dus waarschijnlijk op naar ronde 4......

Hou jullie in ieder geval op de hoogte!

Liefs Mup

Hoi allemaal,

Welkom Lillian en Mamavan2kids!
Spannend voor jou Mamavan2kids, misschien is de test binnenkort wel positief.
Vervelend Mup dat je al wat bloedverlies had, misschien valt het mee en is het inderdaad een innestelingsbloeding, kan best. Je hoort dan wel vaker.
Hier zijn vanmiddag de RD losgebarsten , nu cyclus dag 29, vorige keer 25 dgn en daarvoor 31 dgn. Dus niet echt super regelmatig. Hou het nu alvast toch maar even bij in een agenda. Dan weet ik  als we er binnenkort voor gaan wanneer ongeveer mijn vruchtbare dagen zijn. Ik ben er ook steeds meer mee  bezig. Veel meer dan met nr 2. Ik vraag me soms ook af  hoe dat kan. Heb 2 gezonde kids en de wens is zelfs nog vuriger.
Wat vervelend voor jou Kyra dan je man er wat moeite mee heeft. Dat had mijn man ook toen we voor nr 2 in de  MM zijn geweest. Die wilde in het zkh het liefste vluchten. Denk dat hij voor nr3 niet eens  het ziekenhuis in wil, maar we proberen het straks  eerst zo maar een poosje  en kijken dan maar wee verder, misschien is hij dan wel zover, want hij wil ook wel graag een 3de. Ik hoor veel meer dat mannen er veel meer moeite mee hebben dan de vrouwen, terwijl de vrouwen  ook nog het meeste moeten  doorstaan. Ik weet niet wat dat is. Kyra hopelijk mag er woensdag een eitje zijn die goed gegroeid is.
Wat goed zeg Melanie dat je al 5 kilo kwijt bent, kan me wel voorstellen dat het wat een dubbel gevoel is afvallen en dan misschien zwanger worden en weer groeien. In iedergeval die 5 kilo heb je maar weer.
groetjes melanie

Terug
Bovenaan