Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hallo meiden,

Moest even wat bijlezen hihi.
Jammer Kim, dat de RD toch zijn gekomen. En wat vervelend van je slijmbeursontsteking in de heup. Is de pijn wat dragelijk met de diclofenac?
Kyra, het wordt dus echt spannend voor jou. Kan me wel voorstellen dat je niet kunt wachten om een test te doen. Hoop echt voor jou dat je positieve test in handen hebt vrijdag.
Tessel, voor jou dus ook een spannende week. Wanneer ga je testen als de RD niet komen?
Ikke, zag dat jouw NOD 12 okt is? Dat zijn we bijna ook al, nog geen RD gezien?
En Lillian hoe gaat het met jou? De RD in tussen al gekomen?
Verwacht zelf mijn ongi in het weekend en kan ik weer een cyclus wegstrepen haha. Het schiet lekker op. Vindt het zelf ook steeds spannender worden. De tijd gaat super snel voorbij. Hebben jullie dat ook sinds nr 2 er is dat de dagen nog sneller voorbij vliegen. Heb het gevoel dat de jongste een keer zo snel groot wordt als de oudste.
groetjes melanie

quote: Kimvg reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 11:12:30'));

Hoi allemaal,

Suusie, ik heb het geprobeerd maar ik krijg het ook niet voor elkaar.
Ik voel me beroerd.
Ik heb een slijmbeurs ontsteking in mijn rechter heup, Diclofenac 50 mg. 3x daags en 2 keer in de week fysio.
Niet fietsten, niet tennissen en zo min mogelijk trappen lopen. Fijn hoor met 2 kleine kindertjes.
Erggg pijnlijk!!!!!!!!!!
Mocht er een positieve test komen volgende maand direct met de Diclofenac stoppen maar dan natuurlijk wel veel meer pijn. Maar dat zou ik er dan graag voor over hebben.
Succes allemaal.

Groetjes Kim Hoi Kim,

in ieder geval bedankt voor het proberen. Ik ga me nu maar op het nieuwe lijstje probereb bij te schrijven.

Nu maar hopen dat die slijnmbeursontsteking weer snel weggaat met de diclofenac (is wel goed spul hoor!)
En ja, als je zwanger bent, meteen stoppen, want dan is het weer niet zulk goed spul  Beterschap!

quote: Kyra29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 11:42:53'));

Mijn nod is uiterlijk morgen, ik vind het wel heel spannend hoor, ik ga vrijdag testen, heb gisteren al een test gekocht. van kruidvat

Groetjes van Kyra

We kunnen ook een nieuw lijstje maken???

Spannend Kyra! Ik duim voor een positieve test! Kan je het echt tot vrijdag uithouden? Knap hoor

Kim succes met je slijmbeursontstekeing, hopelijk gaat het snel over.

quote: tessel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 13:05:22'));

Kyra,   29jr,   Zoon 4jr,   Zoon 1,5jr,  5e ronde,  NOD 11 okt
Tessel, 30jr, Dochter 2jr, Dochter 1jr, 2e ronde, NOD 12 okt
Suusie, 33jr, Dochter 2 jr, zoon 1,5 jr, 1e ronde, NOD geen idee?????

Hi melanie,
Nee geen rd ook niet zwanger heb getest.....heel irritant dit :(

quote: suusie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 22:47:25'));

Kyra,   29jr,   Zoon 4jr,   Zoon 1,5jr,  5e ronde,  NOD 11 okt
Tessel, 30jr, Dochter 2jr, Dochter 1jr, 2e ronde, NOD 12 okt
Suusie, 33jr, Dochter  3 jr, zoon 1,5 jr, 1e ronde, NOD geen idee?????

Sorry foutje, m'n dochter is 3

Terug
Bovenaan