Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi meiden

Ik ga jullie verlaten, heb vanochtend getest en er was een heel vaag streepje. Ga er toch maar vanuit dat ik zwanger ben.
Wel snel hoor, was bij de eerste en de tweede de eerste ronde ne nu de tweede, ik hoop dat alles goed blijft gaan en wens jullie allemaal heel veel succes.

Ik ga woensdag nog wel een tweede test doen voor de zekerheid omdat het streepje zo vaag was.

Hierbij nog wat glitters voor iedereen

groetjes tessel

He meiden! Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!

Ik zal jullie glitters proberen te vangen in de hoop dat ik jullie binnenkort mag gaan volgen!
En dat jullie over 9 maandejes maar een heel lief, mooi, gezond kindje in je armen mogen houden

Yeahhhhhhhhhh Kyra wat geweldig nieuws!! Gefeliciteerd! Ga lekker genieten en doe rustig aan want straks met 3 kinderen heb je het al druk genoeg!
Groetjes Lillian

Smaartje ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Ga lekker genieten!

En ook Tessel gefeliciteerd met  je zwangerschap! Een vaag streepje is ook een streepje is mij altijd vertelt! Ga lekker genieten!

En voor de overige dames...........laten we hopen dat het heerst en nu als een virusje over ons verspreid!

Hoi Kyra,

Zwanger, super zeg! Gefeliciteerd!  Wat zullen jullie in de wolken zijn,
geniet maar lekker,
groetjes melanie

Hoi Smaartje,

Wat leuk om weer eens wat van jou te horen en dan ook nog zwanger! Gefeliciteerd!
groetjes melanie

Terug
Bovenaan