quote: Kyra29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 13:58:12&apos

);
quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2007 09:42:06&apos

);
Hoi Lillian
Ik werd na de laatste zwangerschap ook niet meer ongi.
Ben toen na 10 maanden naar de ha gegaan, zij stuurde me door naar de gyn.
Heb toen van de gyn medicijnen gekregen om een menstruatie te krijgen (zodat alles inderdaad schoon wordt). Het was toen ook flink veel, sorry hoor
De gyn legde uit dat je in ieder geval 4 keer per jaar moet menstrueren, om alles schoon te maken, als dat niet gebeurd heb je op latere leeftijd rond de overgang meer kan op baarmoederslijmvlieskanker.
Door bloedonderzoek kwam ze er achter dat ik PCOS heb, dat houd in dat je geen eisprong hebt, waardoor je niet ongi wordt
Na 11 mnd mestrueerde ik dus dmv die medicijnen en 2 mnd later zelf spontaan, toen 2 maand later weer zelf spontaan, en toen na 3 mnd weer door die medicijnen.
Sinds afgelopen juni slik ik medicijnen om een eisprong op te wekken, hierdoor rijpt het eitje en als die niet bevrucht is menstrueer je (ik dus nu elke maand sinds juni)
De 1e twee kinderen heb ik spontaan gekregen, wist ik ook niet dat ik PCOS had.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes Kyra
Hoi Kyra,
Hhmm, dat is nu precies waar ik een beetje bang voor ben.
Ik weet wel dat ik 'pas' 6 weken geen implanon meer heb, maar voordien kon ik er de klok zo'n beetje op gelijk zetten iedere 3 weken.
Nu heb ik al wel 2x (3wekenden geleden en dit weekend) een vervelend gevoel in mijn eierstokken-streek gehad. Maar geen ongi.
Ik ben een beetje bang dat de verklevingen van de 2x KS (ben erg verkleefd ter hoogte van het litteken) ook ter hoogte van mijn eierstokken zitten nu.
Ik weet niet of dat dat kan, maar ik vrees er een beetje voor.
Ik weet natuurlijk niet of deze angst gegrond is, maar als ik dan zo jouw verhaal lees....dan krijg ik de bibbers. Ga misschien toch maar weer eens naar de gyn, vragen om uitleg (over een maandje of 3, als het dan nog niet op gang is).
Ik mag gelukkig zo een afspraak met d'r maken, ivm mijn kinderwens (omdat de 2 keren daarvoor ook niet alles geheel vlekkeloos is verlopen).
Eerst nog maar eens rustig afwachten.
Hoe gaat het nu met je Kyra? Wanneer is je NOD?
Groetjes Suus