mel, hopelijk heb je de clomid helemaal niet nodig en ben je dit jaar snel zwanger! Brrr helemaal niet fijn al die bijwerkingen........ Duim natuurlijk ook voor jou! Dat we allemaal een prachtige voorjaarsbaby 2008 mogen krijgen!!!
ja, je hebt gelijk hoor, het is wel ver weg als er iets ernstigs aan de hand is zoals ziekte of iets dergelijks. En ja, mijn ouders mis ik ook, ik heb een erg goede band met ze en vooral nu we kinderen hebben, wordt het gemis groter. Het voordeel is wel dat mijn man en ik veel dichter samen zijn gekomen, omdat we alles met z ´n tweetjes runnen, en we zonder hulp van wie dan ook prima kunnen redden. ach, het heeft allemaal voor en nadelen!
Gelukkig dat je vader niks van het herseninfarct over heeft gehouden. Enge gebeurtenissen zijn dat....
Hier begint onze vroeg-naar-bed tijd langzaam weer, spannend dus! Ik heb bij de eerste kindjes altijd een hele late eisprong gehad, en ik heb het idee dat het een beetje bij mijn hoort, dus daar kunnen we een beetje rekening mee gaan houden!
tot snel allemaal!
liefs Mup