Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

mienetje... wel jammer natuurlijk, maar misschien ook wel goed, om wat tijd ertussen te laten zijn!.... maar kan me voorstellen dat je wat mixed emotions hebt.....  Tot snel als jullie er ook echt voor gaan!! En hopelijk zien we elkaar dan op het zwanger-zijn forum

mel, hopelijk heb je de clomid helemaal niet nodig en ben je dit jaar snel zwanger! Brrr helemaal niet fijn al die bijwerkingen........ Duim natuurlijk ook voor jou! Dat we allemaal een prachtige voorjaarsbaby 2008 mogen krijgen!!!
ja, je hebt gelijk hoor, het is wel ver weg als er iets ernstigs aan de hand is zoals ziekte of iets dergelijks. En ja, mijn ouders mis ik ook, ik heb een erg goede band met ze en vooral nu we kinderen hebben, wordt het gemis groter.    Het voordeel is wel dat mijn man en ik veel dichter samen zijn gekomen, omdat we alles met z ´n tweetjes runnen, en we zonder hulp van wie dan ook prima kunnen redden. ach, het heeft allemaal voor en nadelen!
Gelukkig dat je vader niks van het herseninfarct over heeft gehouden. Enge gebeurtenissen zijn dat....

Hier begint onze vroeg-naar-bed tijd langzaam weer, spannend dus! Ik heb bij de eerste kindjes  altijd een hele late eisprong gehad, en ik heb het idee dat het een beetje bij mijn hoort, dus daar kunnen we een beetje rekening mee gaan houden!

tot snel allemaal!

liefs Mup

trouwens, waar ik mezelf op betrap..... we hadden ons voorgenomen, dat we heel rustig aan een derde kindje gingen "denken".... en ervoor gingen, maar ik ben er toch echt wel heel erg veel mee bezig! Denk er dagelijks aan, en droom erover! Kijk er enorm naar uit om hopelijk   zwanger te mogen  raken en een kindje te mogen krijgen.... ookal ben ik soms bang dat het niet lukt en maak me zorgen over de gezondheid van het kindje, aangezien we al eens een moeilijke tijd zijn doorgegaan met de gezondheid van onze dochter...... ach een echte pieker doos ben ik ook, haha

Hoi allemaal,

Ik ben 31 jaar en heb een zoon van bijna 7 en een dochter van bijna 5 en zondag kreeg ik "groen-licht" van m'n man om m'n mirena te laten verwijderen, ben er zooooo blij mee. Ik wil al heel lang een 3e kindje maar mijn man vond 2 genoeg maar is nu toch overstag. Maandag meteen m'n mirena laten verwijderen en nu goed ongesteld (snel he!!!!) en dan gaan we ervoor, zo spannend. Het is ons geheimpje dus ik vind het heerlijk om hier m'n hart te luchten want ik zou het wel van de daken willen schreeuwen, hopenlijk ben ik snel zwanger (bij de andere 2 was dat steeds geen probleem).
Misschien een domme vraag wat is NOD???? Zal wel iets te maken hebben met de datum dat je ongesteld moet worden (denk ik).
Succes iedereen en je zult me hier nog wel vaker vinden.
Liefs Glas-Kraaltje

Hallo,

Ook wij zijn bezig voor nr 3. Wij hebben al 2 zoons van 1,5 en 2,5 jaar.
In ronde 1 na mirenaspiraal, twee weken overtijd geweest en daarna een enorme menstruatie gehad. Nu dus voor ronde 2. We wilden ons er niet teveel op focussen, de natuur haar gang laten gaan, maar we zijn er eigenlijk toch wel veel mee bezig. We zijn ook erg benieuwd wat het zou worden. Ik vind mijzelf zo'n jongensmoeder nu, dat het voor mij wel een omschakeling zal zijn om in het prinsessengedoe te komen. Hoewel ik dat wel heel erg schattig vind. Ach, daar rol je natuurlijk ook vanzelf weer in, net als nu de auto's, vliegtuigen ed.

Groetjes van Jasmijn

hallo!

Glaskraaltje en Jasmijn welkom! Klets gezellig mee!
Wat leuk, het groepje wordt als maar groter! Hier een lijstje, misschien wel leuk om jullie namen er ook in te zetten. Gewoon even kopieren en erbij zetten!

Naam    
----------------

Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(1,5jaar)

2

1
aug

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2

11 aug

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

2

?

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

20 aug

Mup01

zoon
(5jaar)      

dochter
2j19mnd)

2

24 aug

Nod datum is dus inderdaad de niet ongesteld datum-........ !

Ik ga lekker op de bank....

liefs!

p.s. Kim, weet je al meer????

Naam    
----------------

Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(1,5jaar)

2

1
aug

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2

11 aug

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

2

?

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

20 aug

Mup01

Mamaloe                
zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)
dochter
2j19mnd)

zoon (2jr-10 mnd
 2

13
24 aug

denk 16 aug

Heb me hier ook ff toegevoegd. Las alwel met jullie mee, maar ja doe niet meer mee aan ronde 2 maar intussen al 13...
Hoop dat dat niet erg is?

hoi!

Tuurlijk mamaloe! Jeetje jij bent al heel wat rondes bezig....
Moeilijk hoor lijkt me dat.....Ben je onder behandelijk door een gyn? In Nederland is dat toch vanaf een half jaar of niet? Hier is  het soms al sneller, ligt een beetje aan de patiente zelf......  
Onze kindjes zijn ongeveer even oud! Mijn dochter wordt eind september 3, en mijn zoon is eind april 5 geworden, en jou kindjes?

hopelijk met z ´n allen op naar een vruchtbare maand augustus! (of voor de sommige moet juli dat al geweest zijn natuurlijk....)

Liefs Mup

Terug
Bovenaan