Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

mienetje, wat spannend,  heb je al getest   of toch een griepje ?

kim, bijna je NOD, al de RD in aantocht ?

Ik heb zelf geen idee wanneer mijn NOD is, laatste ongie was op 4 juli, maar ik heb een lange en onregelmatige cyclus. dacht dat ik vorige week mijn eisprong voelde, dus over een dag of 10 zou dan mijn NOD zijn.
We gaan zaterdag met vakantie, dus heb mezelf beloofd dat als we terugkomen en ik niet ongie ben, ik ga testen.

Hoop dat ik voor mijn vakantie nog tijd heb om op het forum te kijken, anders allemaal veel succes de komende weken !

groetjes Mel

Hoi Mel,
Fijne vakantie en we gaan duimen
Tot gauw.
doeg smaartje

Hoi meiden,

nou, heb gisteren toch maar even een test gehaald in mijn luchnpauze, stiekem. Voelde me verder ook redelijk beroerd gisteren, erg snotterig en hoofdpijn. Maar ja, ben bijna nooit misselijk en die pil he. vanmorgen helemaal niet misselijk, maar zag ineens allemaal watrepokken bij mijn jongste en dacht toen, laat ik me toch maar even testen (misschien gevaarlijk voor je ongeboren baby???). Negatief dus.

best jammer, maar eigenlijk misschien nog wel even beter. Merk dat ik toch nog niet helemaal de oude ben, nog veel gebroken nachten en om nu al zwanger te zijn is wel snel. Dan zou ik er drie onder de drie jaar hebben....

Maar vond het stiekem toch een beetje jammer.....

Jullie allemaal heel veel succes, ik kom ergens begin volgend jaar weer meekletsen, maar ik hoop dat jullie hier dan weg zijn!

Groetjes,
Mienetje

Hoi Mup01 en alle andere meiden,

Vandaag is de dag, nog geen teken van de rode duivels te bekennen gelukkig.
Vorige maand was dat ook zo en nadat ik had gereageerd op het forum kwamen ze binnen een half uur. Nu dus hopelijk niet.
Ik heb het idee dat mijn tepels wat groter zijn en mijn borsten voller, ik moet veel vaker plassen en ben 's ochtends iet wat misselijk, maar misschien is het wel dat ik zo graag een derde wil, net als jullie allemaal hoor.
Bij ons was de eerste er gewoon 1 en bij de tweede zaten er 2 vruchtzakjes waarvan er dus 1 bevrucht was. Mijn vader is een tweeling en zijn moeder ook en de moeder van mijn moeder(mijn andere oma dus) is ook van een tweeling.
Spannend hoor.
Ik hou jullie op de hoogte.
Succes allemaal,

Groeten Kim

Hoi Kim

wat spannend!!!
Hou je het nog een beetje
uit?
Waarneer ga je een test doen?
Ik hoop het zo voor je.
Laat je ons niet te lang in spannning zitten?

doeg smaartje

Hallo Allemaal,

Ik heb een prima afleiding
tot mijn nod.
Mijn dochter wordt volgende
week vrijdag alweer 4 jaar.
En de dag daarna zou mijn
nod zijn.
Dus ga ik me lekker focussen
op haar verjaardag, dan ben ik
er ook niet zo mee bezig.

doeg smaartje

wowww, Kim wat spannend! Ja, ik had het ook deze maand... vollere borsten... grotere donkere tepels.... raar gevoel in mijn buik... maar toch kwam de ongi er vrolijk aan.... ik denk dat het ook voor mijn lichaam wennen was om de eerste keer weer ongi te worden....
Hopelijk is dit voor jullie niet het geval maar ben je gewoon hartstikke zwanger! maar wanneer ga je testen? Spannend hoor allemaal! Hou ons op de hoogte in ieder geval, duim heel hard voor je!!!

Smaartje, dat is inderdaad een mooie afleiding de 4de verjaardag van je dochter! Wat een georganiseer altijd hè.... vooral nu bij mijn zoontje van net 5.... met verjaardagsfeestje en alles erop en eraan.... hij was in een weekend jarig en ik zag het al weer voor me, dat we het huis weer vol zouden hebben, en ik daarna dagen nodig heb om bij te komen......., en hij zelf niks aan de verjaardag heeft eigenlijk... omdat hij snel onder gaat in de drukte....
Nu hebben we het zo gedaan, dat we met ons gezin en opa en oma naar de dierentuin gegaan zijn op zijn verjaardag zelf, en het kinderfeestje doordeweeks na school hebben gevierd, ideaal! En hij vond het zelf geweldig! Mijn dochter wordt over een paar maanden drie en zij wil nu ook naar de dierentuin, dus gaan we weer, hihi, we maken er een soort traditie van denk ik!
Wat gaan jullie doen met de verjaardag? Al een echt kinderfeestje?
Wat zegt je gevoel over deze ronde? Spannend hoor allemaal!  ik duim natuurlijk ook voor jou! Zou wel een mooi extra kadootje voor jullie zijn op je dochters verjaardag!

Terug
Bovenaan