Hoi allemaal,
Ik had heel erg lang naar afgelopen weekend uitgegekeken.
Een weekendje Landal Greenparks(Rabbit Hill) met mijn ouders, mijn vader is ongeneeselijk ziek, mijn zusje en haar man en mijn opa en oma en wij dus met ons gezinnetje.
Woensdagmiddag kreeg ik ineens verschrikkelijke pijn achter in mijn mond, ik had vanaf maandag al koorts, ik dacht dat ik een griepje had of zo.
Donderdag ochtend huilend van de pijn de huisarts gebeld.
Het bleek een acute amandel ontsteking te zijn, gelijk het ziekenhuis gebeld en s'middags moest ik bij de KNO arts gaan zitten en die zou mij tussendoor gaan helpen.
Ik moest gelijk een tasje met mijn toilet spullen meenemen want ik moest waarschijnlijk een nachtje blijven.
3 Verschrikkelijk pijnlijke spuiten in mijn amandellen gekregen en omdat ik toch dat weekend weg wilde rade hij mij aan om alleen een Antibiotica 3x daags en om de 6 uur 2 Paracetamollen te geven. Normaal had hij gelijk mijn amandellen geknipt maar omdat er dan een nabloeding kan komen was zijn advies alleen die kuur en dan hopen dat het niet meer terug komt en zo wel dan meteen laten knippen. Vrijdag avond ook nog eens ongesteld geworden en toen kon ons super gezellige weekend beginnen.
Het was echt super gezellig ondanks alle ellende. Maar nu kan het nog met mijn pappie, dat speelt natuurlijk wel heel erg mee.
Ik was de helft vergeten, met inpakken dacht ik alleen maar dat ik eigenlijk hardstikke gek was om weg te gaan. Maar ik heb geen spijt hoor.
Het gaat nu wel weer wat beter, maar ik hoop echt dat dit nooit maar dan ook nooit meer terug komt.
Succes allemaal.
Groeten Kim