Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Tja ik klus wel maar niet zo actief meer...voelt alsof het geen zin heeft. Nog steeds niet ongi maar wel al 4 dagen geen bv meer gegeven. Ik slik ook al een tijdje van die teunisbloemolie....maar helpt dus ook nog niet echt.

Hoi allemaal,

Ik had heel erg lang naar afgelopen weekend uitgegekeken.
Een weekendje Landal Greenparks(Rabbit Hill) met mijn ouders, mijn vader is ongeneeselijk ziek, mijn zusje en haar man en mijn opa en oma en wij dus met ons gezinnetje.
Woensdagmiddag kreeg ik ineens verschrikkelijke pijn achter in mijn mond, ik  had vanaf maandag al koorts, ik dacht dat ik een griepje had of zo.
Donderdag ochtend huilend van de pijn de huisarts gebeld.
Het bleek een acute amandel ontsteking te zijn, gelijk het ziekenhuis gebeld en s'middags moest ik bij de KNO arts gaan zitten  en die zou mij tussendoor gaan helpen.
Ik moest gelijk een tasje met mijn toilet spullen meenemen want ik moest waarschijnlijk een nachtje blijven.
3 Verschrikkelijk pijnlijke spuiten in mijn amandellen  gekregen en omdat ik toch dat weekend weg wilde rade hij mij aan om alleen een Antibiotica 3x daags en om de 6 uur 2 Paracetamollen te geven. Normaal had hij gelijk mijn amandellen geknipt maar omdat er dan een nabloeding kan komen was zijn advies alleen die kuur en dan hopen dat het niet meer terug komt en zo wel dan meteen laten knippen. Vrijdag avond ook nog eens ongesteld geworden en toen kon ons super gezellige weekend beginnen.
Het was echt super gezellig ondanks alle ellende. Maar nu kan het nog met mijn pappie, dat speelt natuurlijk wel heel erg mee.
Ik was de helft vergeten, met inpakken dacht ik alleen maar dat ik eigenlijk hardstikke gek was om weg te gaan. Maar ik heb geen spijt hoor.
Het gaat nu wel weer wat beter, maar ik hoop echt dat dit nooit maar dan ook nooit meer terug komt.
Succes allemaal.

Groeten Kim

Jeej zeg kim was vervelend zo'n onsteking pfff de rillingen lopen over mijn rug als ik het lees. Balen dat  je ook nog ongesteld bent geworden....dat is niet lekker als je een weekendje weg gaat. Fijn dat het ondanks alles toch nog leuk is geweest.
Groetjes

hoi allemaal
ik ben nieuw hier ,
ik heb eigelijk gelijk een vraagje ik heb twee kinderen.
twee jongens en bezig voor de derde
maar heb nu  gevoelige plekken aan mijn lijf  die ik nog nooit heb gehad bij mijn andere zwangerschappen.
hele gevoelige borsten pijn aan mijn onder buik als of in ongie moet worden terwijl ik dat pas de 27ste moet worden  
kan het zijn dat ik  zwanger ben .
hoop dat iemand me kan helpen met mijn vraag  
al vast bedankt  

Yeahhhhhhhhhhh ik ben net ongesteld geworden!!! Dus eindelijk heb ik ook een cyclus en kan ik geplant sexen enzo he wat een opluchting!!

Heee Lilian! Goed nieuws zeg! Kan ook jij nu echt gaan beginnen!
Succes met gericht klussen!

Ik had vandaag ongi moeten worden (uitgaande van 28 dagen). Vanmorgen getest, maar negatief, helaas. Wacht nu maar tot zaterdag of zondag en als het dan weer negatief is en geen ongi, dan test ik op z'n vroegst het weekend erop weer. Wie weet wel weer een cyclus van 8 weken. Hoop ik niet, maar ja.
Ik had ook niet verwacht hoor dat ik zwanger zou zijn, dus (nog) niet echt teleurgesteld.

Hoi Kim,

Wel balen van die amandelontsteking! En dan ook nog eens ongi!
Gelukkig heb je wel van het weekend kunnen genieten!
Hoe gaat het nu met je keel?

Groetjes Suus

Bedankt Suusie!!
Ja wieweet heb je te vroeg getest, het is even afwachten. Succes!

Terug
Bovenaan