Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi allemaal,

Alle zwangere van harte gefeliciteerd en nu lekker gaan genieten.
Ook ik ben weer eens ingelogd, ik lees wel dagelijks mee hoor. Ik probeer er alleen wat minder mee bezig te zijn.
Maar 10 november mijn NOD komt nu toch wel weer erg dichtbij.
We hebben maar 1 of 2x geklusd die periode, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat het niets wordt deze maand.
Maar ik heb sinds vorige week puistjes die ik normaal nooit heb, alleen bij mijn eerste zwangerschap. Er waren zelfs mensen, mijn ouders en beste vriendinnen die vroegen of ik zwanger was vanwege die pukkels!!!
Ik heb ook last van flinke opvliegers en gisteravond kreeg ik zwarte vlekken voor mijn ogen, dat heb ik bij beide zwangerschappen gehad. Mijn bloeddruk is al laag en bij allebei werd hij lager. Zodat ik er  ijzer tabletten voor moest slikken.
Ik heb nog steeds veel last van mijn rechterheup en been.
Donderdag weer naar de huisarts die heeft gister overleg gehad met mijn fysio en dan krijg ik waarschijnlijk te horen of ik een MRI-Scan krijg, als ik dus niet zwanger blijk tezijn. Daarna weer naar de fysio.
Eerst dit weekend even lekker naar Rabbit Hill, Landal Greenparks. Mijn ouders, zusje en man, opa en oma en mijn man, onze meiden en ik. Heerlijk genieten.
Succes allemaal.

Groeten Kim

Hoi Vis 79

Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap (sorry een beetje laat)
Geniet er maar lekker van,
groetjes melanie

Hoi Suus,

Dus jouw NOD nadert over 2 dagen, hopelijk komen de RD niet. Wij zijn hier ook steeds aan het snotteren, niks aan, maar ja wat doe je eraan. Hopelijk heb je binnenkort goed nieuws,
groetjes melanie

Hallo Kim,

Vervelend voor je dat je nog steeds last hebt van je heup en been. Hopelijk knapt het gauw op.   Jouw NOD nadert ook las ik, hopelijk mag het deze keer raak zijn. Erg spannend dus de komende dagen, sterkte bij het wachten.
groetjes melanie

Stom stom stom! Ik heb me een week vergist!
Ik heb mijn NOD dus pas 15 november (als ik uitga van 28 dagen).
Ik had al testen van sensitest in huis en wilde al bijna gaan testen, maar telde ik eerst nog even. Moet ik dus nog een weekje wachten
Dat doe ik dan ook maar he! Ben benieuwd, want eigenlijk zijn we r deze ronde niet zo mee bezig geweest en hebben we (zoals ik dus denk) niet op de vruchtbare dagen geklust. Wel heb ik gevoelige borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Ik moet dus nog echt even wachten. Balen!

Hallo allemaal,

Nog maar 3 daagjes te gaan en nog geen tekenen van een naderende ongesteldheid. Maar ook niet van een eventuele zwangerschap. Toch wel weer spannend nu hoor!
Ik hoop tenminste maar dat mijn cyclus zich weer gewoon heeft hervat (ik denk het wel, want ik denk dat ik mijn eisprong na ong 2 weken heb gehad) en dat ik dus niet weer 8 weken op een ongi hoef te wachten, want dan gaat het wel erg lang duren voor ik weer een nieuwe kans krijg.
Ik denk dat als ik vrijdag nog niet ongi ben, er wel een testje tegenaan ga gooien, in de stiekeme hoop dat het zo mag zijn  maar ik reken er maar niet op.

Hoe gaat het met de anderen?
Lillian, Femmie?
En Femmie d'r zus natuurlijk, hoe gaat het daarmee?

Terug
Bovenaan