Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi meiden,

Het is hier geloof ik wat stil... Nou het forum werkte ook niet echt mee, kon hier al dagen lang niet opkomen.   Hoe gaat het met iedereen? Nog wat nieuws onder de zon?
Lillian, als je rekbaar slijm hebt zit je normaal gesproken in je vruchtbare dagen, maar elke week 1-2 dgn  dit slijm weet ik het niet echt. Normaal is dit +/- 1 week in je vruchtbare week en dan is het weg. Maar bij jou moet alles nog op gang komen. Denk niet dat het van de minipil komt dat je nog niet ongesteld bent, want dat heb ik niet vaker gehoord dat je daardoor niet ongesteld wordt. Zal vast nog wel te maken met de BV. Hoe vaak geef je nog per dag? Hopelijk komt je cyclus gauw op gang.
groetjes melanie

Hoi meiden,

Ik ben de afgelopen dagelijks nauwelijks op het forum geweest.
(werd net zoals velen niet goed van de technische problemen)
Maar ik heb heel goed nieuws te melden: Ik ben zwanger!!
Ik verwachte mijn menstruatie pas 2 oktober (uitgaande van een cyclus van 28 dagen, maar was een beetje gokken omdat ik een jaar een Mirena spiraal heb gehad)
Toch had ik zo'n vaag voorgevoel dat het weleens raak kon zijn.
Vanmorgen getest met een test van het Kruidvat (schijnen  erg gevoelig te zijn) en jawel hoor, positief.

Ik kan het nog nauwelijks bevatten.
Als alles goed blijft gaan ben ik 11 juli 2008 uitgerekend. Onze oudste dochter is 13 juli jarig. Om die reden hadden we gepoogd een beetje uit te kijken rond de vruchtbare dagen, maar kennelijk niet goed genoeg.
Maar het maakt mij allemaal niets uit, ik vind het helemaal geweldig!!!

Ik wens jullie allemaal ontzettend veel geluk met het zwanger raken en hoop jullie snel op het zwangerenforum te zien.

Toi toi toi!!!

veel liefs, vis79

Hoi Vis!!!!

GEFELICITEERD!!!!!
Super om te horen, uhh lezen.....

Hoe oud is jouw jongste (middelste)nu?? Jaaa over een tijdje zal die zijn of haar plekje moeten vergeven naar middelste!!!

Geniet ervan!
Kus Fem

Ps na 4 zwangerschaps testen weet mijn zus nog niet of ze zwanger is, ik zal de kruidvat testen ook eens aanraden! Haha

Hoi Fem,

Onze jongste dochter wordt in januari 3, dus zal tegen de tijd dat ze een broertje of zusje krijgt 3 1/2 zijn.
Allebei onze meiden zijn enorme poppenmoeders en ik ben erg benieuwd naar hun reacties.
Voorlopig wachten we echter nog met het vertellen. Het begrip van tijd is bij beide natuurlijk nog niet aanwezig en zolang er niets te zien is is het voor hun ook onwerkelijk allemaal.
Bij de vorige zwangerschappen hebben we het pas bij 12/13 weken bekend gemaakt aan ouders, vrienden en collega's. We wilden toen eerst de echo gehad hebben en zeker weten dat alles in orde was.
Maar of dat deze keer ook lukt.....
Ik sta nu eigenlijk al te popelen om het nieuws te vertellen.
Weten jullie trouwens of de eerste afspraak bij de verloskundige nog steeds rond de 12 weken is?
Ik hoorde namelijk ook ergens dat het soms al met 8-9 weken gepland wordt.
Ben benieuwd hoe snel het zichtbaar gaat worden, want kreeg vanmorgen van een aantal broeken de knoop al niet meer dicht!

Fem, ik hoop dat je zus en jij ook snel zwanger blijken te zijn.
En voor de andere meiden wens ik dat uiteraard ook.

Ik duim voor jullie allemaal

Liefs, Vis79

Hallo allemaal,

Aan iedereen die inmiddels zwanger is: Van harte gefeliciteerd en iedereen die nog bezig is: Veel succes.

Ik ben dinsdag teruggekomen van 15 dagen vakantie in Turkije. Heerlijk lekker uitrusten en niks doen. 's Avonds mochten we voor de eerste echo naar de verloskundige, en jawel, een mooi kloppend hartje en een goed ontwikkelend kindje!!!
Ben nu uitgerekend op 31 mei en bijna 10 weken zwanger.
Toen we thuis kwamen hebben we het onze twee dochters verteld en die waren helemaal door het dolle heen.
Onze oudste is 5 (of bijna 5 want ik ben 7 dagen voor haar verjaardag uitgerekend) en de jongste 3 jaar en 4 maanden als de baby geboren wordt.

Veel succes allemaal.
Groetjes

Hallo allemaal,

Nu blijkt dus dat ik niet de enige was die maar niet ingelogd kon komen.
Balen was dat!

En Femmie, weet je zus inmiddels meer?

Vis: gefeliciteerd met je zwangerschap!

Visje inge: Fijn he, zo'n echo en een kloppend hartje. Kan me voorstellen dat je meiden blij waren!

Hier is nog niks nieuws te melden. Ik verwacht dat mijn NOG 8 nov is, maar we hebben op het (wat ik denk) crusiale moment niet geklust. Ik was hartstikke verkouden en was dus niet bepaald 'in the mood'. Het zou dus wel heel toevallig zijn als ik nu zwanger zou blijken te zijn. Ga er dus ook niet van uit. Maar ik wacht rustig mijn ongi af, zodat we weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen hebben

Groetjes Suus

Even 'up'. Het is hier zo rustig dat we alweer op de 3de pagina stonden

Terug
Bovenaan