Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi Suusie en alle andere,

Het best wel goed hier. Als ik 's ochtends wakker wordt heb ik nog een vervelende droge keel en ik heb het idee als of er een propje achter in mijn keel zit, maar dat schijnt vanzelf weg te gaan.
Morgen naar het ziekenhuis om foto's van mijn heup en bekken te laten maken. Ik heb er nu een half jaar last van. Ik loop al 11 weken 2x in de week bij de fysio, ik heb het idee dat ik er eerder meer last van krijg dan minder. De fysio en ik denken dat het m'n heup is en de dokter denkt mijn kleine bekken ivm. mijn vorige bevalling. Die is geeindigd in een totaal ruptuur, wat een drama is dat zeg. Ik weeg 57 kilo en ik ben 1.60 ongeveer. Onze dochter woog 8 pond en was/is erg breed geschouderd, haar hoofdje was er al maar de rest paste niet, vandaar.
Als er op de foto's geen duidelijkheid komt moet ik weer een nieuwe afspraak maken voor een MRI-Scan. Ik heb woensdag NOD, ik ben benieuwd, ik denk niet dat het zo ver is eigenlijk. Donderdag wordt onze Floortje alweer 2 jaar.
Tot gauw.
Het beste en succes allemaal.

Groetjes Kim

Hoi meiden,

Ik wil me graag bij jullie nu officieel aansluiten. Mijn man en ik hebben besloten om er vanaf deze maand voor te gaan. We zouden eerst in januari ervoor gaan, maar ja wat maakt nu een maand uit, toch? Ik denk zowiezo als je al 2 kinderen hebt dat het druk blijft, denken jullie ook niet? Natuurlijk de jongste bij ons is nog net geen 1,5 jaar en dat is wel een drukke leeftijd, maar ja hij slaapt 's middags nog wel 2 uurtjes en dat is wel fijn.   Ben in het weekend ongi geworden en ik verwacht mijn NOD op +/- 6 januari. Suusie mag ik vragen hoe oud jouw jongste is?
Lillian, heb je al een test gedaan? Ben zeer benieuwd, hopelijk is het raak.
Kim, vervelend zeg dat je nog steeds last hebt van je heup/bekken. Hopelijk weten ze straks waar het van komt. Gelukkig is jouw keel al aan de beterende hand.
Groetjes melanie, ps mijn eisprong zoals ik die ongeveer verwacht is 1ste kerstdag, nou wel romantisch,nietwaar?

Hee melanie,
Wat ontzettend leuk dat jullie er al voor gaan, super veel succes!
Dat wordt na het kerstdiner hup de kids in bed en dat zelf erachter aan
Ik heb nog geen test gedaan morgen ben ik 28 dagen maar ja omdat het mijn eerste cyclus is weet ik niet hoelang deze gaat duren. Ik wil denk ik zondagmorgen een test doen.....ik hoop iig dat deze cyclus niet te lang duurt want sinds pakjesavond geweest is slaapt mijn jongste super slecht en hebben we dus geen tijd meer gehad samen. Baaler de baal want wie weet, je zult net zien.... Maar goed heb nog hoop. Duimer de duim als ik meer weet laat ik het jullie ook weten.
Groetjes

hoi meiden ,
mag ik mij er ook bij aan sluiten?
wij zijn sinds nov. weer begonnen ook voor de derde.
weer een spannende tijd.
onze eerste zoon daar hebben wij 7mnd over gedaan en onze tweede zoon kwam een beetje onverwachts want ik was nog aan de pil.
nu hopen dat alles weer een beetje vlot gaat.
ik wens jullie veel succes met proberen en met de zwangerschappen hopen dat bij jullie ook alles goed mag gaan.

groetjes p

mijn oudste is nu 2 jaar en 8mnd en de jongste is nu 18 mnd.
en bedankt dat ik er ook bij mag.

groetjes p

Hey dames,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Wij gaan vanaf deze maand na lang twijfelen ook voor ons derde kindje. Ik heb al 2 meiden, de oudste is ruim 4 en de jongste is nu 16 maanden. Ik ben afgelopen dinsdag ongi geworden en zal als het goed is rond 30 december mijn eisprong hebben. We gaan dus hoop ik knallend het oude jaar uit en het nieuwe jaar in !
De meiden die al zwanger zijn, van harte gefeliciteerd, geniet er maar lekker van!
De rest wens ik veel succes (en plezier) bij het klussen!

Hey dames,

Welkom voor de nieuwe meiden hier.
Het is hier erg spannend.
Volgens de berekeningen op Babybrabbel had ik 11-12 mijn NOD en tot nu toe nergens iets te bekennnen van de rode duivels. We zijn nu 7 maanden bezig.
Onze Floortje is vandaag 2 jaar geworden.
Meestal heb ik nog wel een test in huis liggen maar nu dus niet. We wonen in een klein dorpje, zo van ons kent ons, dus ik ga hier niet naar de drogist om een test te halen.
Dus moet ik maar wachten tot morgen helaas.
Ik had er niet op gerekend deze maand.
19 november zijn mijn amandelen er uitgehaald, plaatselijk verdoofd, volop aan de Paracetamol gezeten en afgelopen maandag moest ik een rontgen foto van mijn heup en bekken laten maken. Stel dat het zo ver is, zou dat allemaal niet goed zijn voor een eventuele zwangerschap.
Suc-6 allemaal en duimen voor me he.

Groeten Kim

Terug
Bovenaan