Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hallo allemaal,

Hier begint het ook wel weer een beetje spannend te worden. Als ik uitga van een cyclus van 31 dagen, is mijn NOD 18 december (dus over 5, bijna 4 daagjes).
Spannend hoor! Ik heb geen klachtjes, dus daar kan ik niet vanuit gaan.
Gewoon nog minstens 5 dagen wachten, dan kan ik testen.
Spannend!

Groetjes Suus

hoi lillian,
dat mijn twee jongen vlot achter me kaar zitten had ik zelf niet aan mee gewerkt.
ik was nog aan de pil en yoen ik zou ik ongie moeten worden maar toen werdt ik het niet dus toen maar even een testje gedaan en ja hoor ik was zwanger zelf had ik eigenlijk nog een half jaartje willen wachten maar ik ben nu zo blij met hem   het is wel ontzettend druk met twee die zo vlug achter mekaar zitten maar ik wil ze voor geen goud meer kwijt.

en hoe doe ik dat dan dat knippen en plakken?

nog een vraagje het is misschien wel te snel maar ik moest gisteren ongie worden is het dan slim om nu al een test te doe of moet ik nog even wachten.

groetjes p

good luk iedereen voor die probeert zwanger te worden en feli voor de gene die al zwanger zijn mag alles maar goed gaan.

Hoi p,

Knippen en plakken:
Je gaat met je muis op het begin van de tekst staan die je wilt kopiëren. Je drukt dan de linker muisknop in en selecteerd (door de muis naar beneden te bewegen) het stuk tekst dat je wilt kopiëren. Heb je het stuk tekst geselkteerd laat je de muisknop los.
Dan ga je in de tekst staan met de muis en druk je de rechter muisknop in. Je krijgt dan een klom met oa de woorden, knippen, plakken en kopiëren. Dan kies je voor kopiëren (dus klikt daar met de linker muisknop op).
Dan klik je op de button reageer. Dan krijg je het veld waar je je berichtje in kunt schrijven, dan zet je je muis in het veld, klikt op de rechtermuisknop en zegt plakken.
Als het goed is staat dan je geselecteerde stuk tekst in je berichtveld. En dan kan je je eigen stukje tekst erbij schrijven.
Ik hoop dat je het zo begrijpt.

Veel forumplezier! En hopelijk ben je snel zwanger! (wel hoopgevend als de tweede door de pil heen is verwekt)

Groetjes Suus

Hai espritfreak,
Wij zijn sinds september met de pil gestopt. Maar helaas 15nov pas mijn eerst ongi...omdat dat dus de 1e keer was weet ik nu dus ook totaal nog niet hoelang mijn cyclus is. Dus durf ik nog niet te testen   (bang op teleurstelling). Ik  was sinds de geboorte van mijn dochter niet meer ongi geweest en gaf ook bv. Maar goed daar ben ik nu dus mee gestopt en ongi dus hopelijk dat de boel nou ook weer helemaal oke werkt.

Hallo spdijks,
Oh ja zo kan het natuurlijk ook lopen. Nou als het zelfs met de pil kan zal het toch zonder pil ook niet zolang dueren voordat je zwanger bent denk ik. IIg SUCCES!

Hallo Meiden,

Spdijk,leuk zeg dat jullie ook voor nr3 gaan! Wanneer verwacht je ongeveer je NOD?
Suusie, het wordt voor jou dus ook echt spannend lees ik, ga je de 18de testen als je nog niet ongi bent?
Lillian, hopelijk is je cyclus nu regelmatig en heb je bijna je NOD, hoe was je cyclus voor de zwangerschappen, rond de 28dgn of langer?
Espirit Freak, leuk zeg dat jullie nu ook echt besloten hebben voor nr 3 te gaan. Wij hebben nu ook echt de knoop door gehakt. Ik vind alles weer even spannend als bij nr 1 en 2, hebben jullie dat ook? Ben wel erg benieuwd hoe ze zullen reageren op mijn werk als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn van nr 3. Volgens mij denken ze daar echt dat wij met een meid en jongen klaar zijn, maar dus niet....Mijn ongi is weer voorbij gelukkig, nu maar wachten op een eisprong hihi. Heb vanmiddag gelijk maar even multi vitaminen voor zwanger aanschaft, want ik slikte nog geen foliumzuur.
Een fijn weekend allemaal,
groetjes melanie

Hallo Kim,

Hoe gaat het met jou? Jouw NOD was toch 11 december. Hopelijk zijn de RD niet gekomen, heb je al getest?
groetjes melanie

Nou melanie de 1e stap is genomen met je foliumzuur! Spannend weer he?
Bij mijn oudste was ik zwanger na een cyclus van volgens mij 55 dagen (kan 1 of 2 dagen schelen) en bij mijn jongste na een cyclus van 34 dagen (uit mijn hoofd).
Ik zit momenteel op mijn 30ste dag. Als ik maandag of dinsdag niet zwanger ben en niet ongi dan is het sowieso helaas pindakaas omdat we 4 dec de laatste keer ge you know what hebben. Dus helaas zijn verdere kansen verkeken deze keer....tenzij het weer een cyclus word van tig dagen natuurlijk.

Terug
Bovenaan