Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

hoi meiden,
voor mij is het weer een spannende tijd moet vandaag weer ongie worden (hoop het niet)
veel succes allemaal.

groetjes p

Hi spdijks....je hebt de 1e 2 lekker dicht op elkaar zitten dus. Als je wilt kun je de lijst kopieren en dan weer plakken met je gegevens erbij. Groetjes

Welkom espritfreak. Jij kan echt knallend het nieuwe jaar in dus hihi. Toevallig dat je ook ene dochter hebt van 16 maanden ik namelijk ook. ( de mijne is van 6/8/06)

quote: melanie07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2007 14:39:00'));

Suusie mag ik vragen hoe oud jouw jongste is?  

Hoi Melanie,

Mijn oudste is ruim 3,5 en mijn jongste is inmiddels bijna 21 maanden. We zijn sinds september bezig (toen was hij dus 18 maanden).

Heel veel succes! Hopelijk mag het snel gebeuren voor je!

Groetjes Suus

Hoihoi,

Fijn dat ik met jullie mee mag kletsen!

Kim, wat spannend zeg, ik hoop voor jou dat je straks goed nieuws te melden hebt enne natuurlijk gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid, wat gaat de tijd snel hè?
Spdijks, zou super zijn dat je zo snel alweer zwanger zou zijn toch, had ook al op je andere topic gereageerd.
Lilian, is inderdaad toevallig, mijn jongste dochter is van de 4e! Hoe lang zijn jullie al bezig voor nr 3?

He spannend Kim en Lillian! Ben benieuwd! Hoop zo dat jullie positief mogen testen!
Kan me overigens wel voorstellen hoor Kim dat je denkt dat het allemaal niet goed is geweest voor het vruchtje (de narcose en de foto enzo) maar ik denk dat dat wel mee zal vallen. Kleintje leeft dan nog van de eierdooier he.

Laten jullie snel weten wat de test heeft uitgewezen?!?

Groetjes Suus

Hoi esprit freak en spdijks,

Welkom bij de club!
Leuk om weer wat mensen te ontmoeten en dat dit topic weer wat actiever wordt bezocht
Hopelijk duurt het niet lang voor jullie ook een positieve test in handen mogen krijgen!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan