Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Niet opgeven he espritfreak!! Ook met lange cyclussen komen we er wel!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Ik ben zooooo ontzettend blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Net getest en een giga blauwe plus in het venster!!
*************************** ************************ *************************************************
********************** ****************************** ************************************************
*********************** ***************************** ************************************************
************************ ***************************** ************************ **********************

Lillian,  yessssssssssssss, eindelijk weer een zwangere onder ons. Van harte gefeliciteerd en nu lekker genieten hè meis! Enne dank voor je bemoedigende woorden, maar jij hebt wel bewezen dat jouw geduld beloond is. Nogmaals van harte!

Liefs,

mij

Yeah! You go Lillian!!!!!
Wat goed! Fijn hoor meid! Gefeliciteerd!
En wat zei je man?
Geniet er maar lekker van!

Groetjes Suus

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2008 22:48:56'));

Suusie, wat balen zeg, nog steeds in onzekerheid. Ik zou als ik jou was inderdaad   richting huisarts gaan. Heb jij al vaker zo'n lange cyclus gehad, of is dit voor het 1st?

Het is voor mij voor het eerst dat ik zulke lange cyclussen heb. Ik had juist altijd erg korte. Meestal rond de 21 dagen tot maximaal 28 dagen. Dus dit is voor mij helemaal onbekend. Baal dus ook als een stekker. Die korte cyclussen waren niet altijd even prettig, maar je wist wel snel hoe je ervoor stond. Nu is het maar wachten wachten en nog eens wachten. Maar goed, over 2 weekjes ga ik toch maar eens naar de HA. Wie weet, als ik een kuurtje krijg om de menstruatie op te wekken, is het geheel weer hersteld (hopelijk).

Maar goed, nog even afwachten dus.
En jij espritfreak, heb jij altijd onregelmatige lange cyclussen gehad?

Ik ga nog even van het lekkere weer genieten.
Groetjes en nog een prettige zondag!
Suus

Bedankt voor de felicitaties. Manlief is ook errug blij, hij hqad dus toch gelijk (maakte hem nog blijer haha

Hoi Meiden,

Lillian, Super! Gefeliciteerd met je zwangerschap, maar lekker genieten! Ben benieuwd wanneer je ongeveer uitgerekend bent!
Espirit Freak, alles met jou goed? Hopelijk heb je deze maand niet zo'n lange cyclus, maar ja zoals je bij Lillian ziet zwanger worden lukt ook  wel met een langere cyclus!
Suus, vervelend dat jouw cyclussen zo lang zijn nu. Vervelend want dan weet je ook niet precies wanneer de eisprong is. Inderdaad misschien kun je beter even naar de huisarts gaan.
Ik heb hier net mijn eisprong in het weekend gehad en het is dus weer 14 dagen afwachten. Ga er maar vanuit dat ik weer ongi wordt.
groetjes van melanie

Dank je!! Ik ga met wat gereken ervanuit dat het zo rond 26 oktober is maar kan allicht vroeger zijn.

Terug
Bovenaan