Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

He Iedereen,
Het is hier zeker stil.
Aan de klus zeker, Haha.
Ik zal eens wat in de groep
gooien.
Stel je hebt positief getest.
Hoe ga je het op een origenele
manier aan je partner vertellen?
Ik ben daar wel nieuwsgierig naar.

Bij de 1 ste was ik niet zo orgineel,
maar veel te blij dat er 2 streepjes
stonden, dat ik gelijk naar boven rende
en hem de test liet zien.
Later wel een speen met papa is the best
gekocht, en nog meer van dat soort
dingen.
En de tweede keer was ik zo over rompelt  
dat ik hem gelijk belde.
Ik heb zo lekker veel geduld.
Nou meiden, ik ben benieuwd.
doeg smaartje                                    

Hoi Lieve mama's

Jaaa dat zijn we zeker!!!
Maar goed ik wil ook officieel op de lijst hoor hihi, voel me er toch ook een beetje bij passen al mag ik nog niet voor de eerste ronde gaan van mezelf.
Mijn kleintjes zijn nog te jong dat zou op  dit moment echt veel te zwaar worden denk ik maar voor mijn gevoel wil ik zo graag.
Hebben jullie dat hiervoor o0ok gehad toen jullie kleintjes nog jonger waren?

Ik zou het zo geweldig vinden een derde kindje erbij.
Ik heb dus twee kleintjes, Julian van 3 en Valentijn van 1.
Hoe heten jullie kindjes?
Ik zag wel dat mijn kleintjes nog heel jong zijn vergeleken bij die van jullie....zou bijna gaan twijfelen  of ik niet nog langer moet  wachten.
Julian zou net naar school moeten gaan als ik al een aatal maanden zwanger zou moeten zijn en Valentijn ruim 2.....wat denken jullie?

Ben zelf 30.
Helaas nog geen NOD enzo en ik hoop dat ik jullie daar in januari ook niet meer mee hoef lastig te vallen. Dan moeten jullie gewoon allemaal al zwanger zijn!!!!

Kus Fem

Hoi Femmie. ik hoor eigenlijk niet hier want de 3e ben ik al voorbij. Als je het graag wil, ga je er toch gewoon voor. Ik had er 3 in 2,5 jaar. Was heel pittig omdat je met 3 niet makkelijk wegkan. Goed plannen en regelmatig iemand op de koffie vragen anders is het wel eenzaam. Dan spreek je de hele dag niemand. Maar ik zag dat je nog werkte dus sociale contacten heb je dan toch wel. Ik werkte ook en vond dat in die tijd heel prettig.   De drukte vond ik dus niet erg ( ik had ook nog een oppaskind van dezelfde leeftijd) Maar tijd voor jezelf moet je echt regelen. Al is het maar zonder kinderen boodschappen doen. Toch was het leuk anders was er nooit een 4e gekomen.  . Mijn kinderen zijn nu 2,  5, 6 7     ( bijna 7 en 8 jaar) De ouste 2 schelen 11 mnd. Nu willen we graag een 5e.

smaartje... tja met het vertellen... ik wil de test eigenlijk samen met mijn man doen!

Bij de eerste zwangerschap van mijn zoon, was ik alleen, hij was een week op zakenreis toen ik positief teste....Ik kon niet meer wachten,...... dat vond ik best jammer, want had het graag meteen in real life met hem willen delen! Hij kwam wel meteen thuis met een hele mooie groeimeter van hout die hij onderweg gekocht had..... heel lief van hem.

Bij de tweede zwangerschap van mijn dochter, deden we samen de test......   ik was over tijd.... en we hadden maar 1 keer onveilig gevreeen die maand... 2 dagen voor de eigenlijke ongi....dus de kand was bijna bij 0.  en ik werd maar niet ongesteld.... na een week maar weer een test gedaan (na wat negatieve),, en wij op de badkamervloer weer aan het staren naar het venstertje, en weeer negatief. Toen was ik het zat en belde mijn gyn op voor een afspraak, mijn man ging naar zijn werk, en ik had een afspraak gemaakt, en het hele verhaal uitgelegd. Toen liep ik weer naar boven om de bedden op te maken en op te ruimen, pak de test van de badrand, en gooi hem in de prullenbak, en vanuit mijn ooghoek zie ik dat hij gewoon positief is, haha, we waren gewoon te ongeduldig... we hadden 5 minuten moeten wachten (hoezo ongeduldige mensen... )..... Dat was dus een erg grote verassing voor mijn man toen hij thuis kwam, hihihi

En nu zou het graag weer met z ´n tweetjes willen doen om het meteen te kunnen delen...

Wel heb ik een leuk idee om het aan mijn ouders te vertellen.... ze hebben nu drie kleinkinderen, en ik koop denk ik een fotolijstje met 4 vakjes, in 3 doe ik een foto van de kleinkinderen... en in de 4de een leuk berichtje, dat hopelijk kleinkind nr 4 in aantocht is....
maar goed, dat zijn allemaal dromen natuurlijk.... eerst moet het allemaal nog maar lukken natuurlijk, wat absoluut niet vanzelfsprekend is.........

Maar als je het je man op een originele manier wilt vertellen kun je misschien een leuk boek kopen.... of ook iets met een fotolijstje of iets op een t-shirtje van jullie kindjes...... of iets met het getal 3 bedenken......

Femmie, welkom! Tuurlijk kun je lekker mee schrijven en zwijmelen over de droom over een derde kindje!
En of je wilt wachten of niet is aan jezelf!
Mijn kinderen zijn inderdaad al stukken ouder, 5 jaar en bijna 3....
Hopelijk mag het snel lukken, zodat het leeftijdsverschil niet al te groot is, maar dat is natuurlijk nooit te bepalen........

De namen van mijn kindjes en van mij hou ik nog even voor mezelf... ik weet dat er hier waarschijnlijk mensen meelezen die ik ken, en ik wil graag dit geheimpje nog even voor ons houden....          Misschien is het wel een idee, om een besloten forum in te richten in de toekomst...!

Ben benieuwd of jullie echt gaan wachten tot het nieuwe jaar of er toch nu al voor gaan! Spannend hoor allemaal!

Succes, Liefs!

Wilhelmin! Wauw wat heerlijk een groot gezin! Wat een geluk dat het je gegund is! Vrienden van ons zijn ook zwanger van de 5de, heel erg druk, maar ook heel erg leuk en gezellig! Vind het knap hoe ouders het allemaal regelen in zo ´n groot gezin in deze moderne tijd! Petje af!
Ik denk dat bij ons het "genoeg" is na drie kindjes.(als we een derde mogen krijgen natuurlijk, ik hoor de laatste tijd helaas vaak dat een derde of volgend kindje niet lukt.....)...... alleen mijn man zou denk ik graag nog voor een vierde gaan, ach, we zien wel, we hebben nog even de tijd, en we plannen niet te veel, je weet immers nooit hoe het allemaal gaat lopen in de toekomst!

Smaartje wanneer ga je testen trouwens?......na de verjaardag of ervoor? Duim voor jullie !!!!!!

Liefs!

Ha hallo allemaal,

Tja Mup, waarneer zal ik testen?
Eigenlijk wil ik vrijdag ochtend testen.
Maar grote kans dat ie nega is,
omdat het nog te vroeg kan zijn,
of gewoon echt nega.
Maar met mijn oudste heb ik
ook eerder getest en s middags
en die was toen positief.
Dus... ik weet het nog niet.
Ik denk er nog over na.
doeg smaartje

Terug
Bovenaan