Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi Femmie

Gezellig, kom er bij.
Je moet echt doen wat
je gevoel je ingeeft.
Wat andere ervan denken
is toch niet belangrijk.
Het is jullie keuze.
Ik hoor ook wel eens van vriendinnen,
2 is genoeg, ik heb nu mijn handen vrij.
Kan nog lekker van alles doen.
Prima, dat is hun keuze en die respecteer ik.
Wij zouden het fijn vinden als we 4 kindjes
mogen krijgen.
Maar eerst afwachten of we een derde
mogen verwelkomen.
Hoe mijn kindjes heten hou ik ook
voor me als je het niet erg vind.
Nou meid, succes met wat je ook beslist.
En blijf in ieder geval  lekker mee kletsen.
doeg smaartje

Hoi Wilhelmin,

Tuurlijk hoor jij er ook bij.
Of je nu voor de derde gaat
of de vijfde.
Het gaat er om dat we elkaar
steunen en ons verhaal kwijt
kunnen.
Zoals je misschien al gelezen
hebt zouden wij er graag 4 willen.
Ik hoop voor jullie dat de vijfde
snel mag komen.
doeg smaartje

Hoi smaartje. 3 is tegenwoordig al veel dus een toppic van"wie gaat er voor een 5e"zal er wel niet komen. Kan het eens proberen. Wij hebben nog maar een maand of 2, 3 besloten dat we een 5e willen. Heel blij werd ik ervan. Want na de 3e zei mijn man. Nooit geen 4e. Maar die 4e kwam onverwachts. Hij moest erg wennen. Maar later ging het wel en vanaf de 1e dag hebben we van onze baby genoten. En nu is het nog steeds bijzonder. ook wel omdat het een jongen is is na 3 meisjes. Ik had al mijn spullen weggedaan, en een maand later was ik zwanger.
maar nu ben ik 39, dus nu of niet meer.   mijn man zei; wil je echt. Ik zei. het is al druk en het is mischien niet verstandig maar mijn gevoel zegt ja. Alleen als jij ook wil. En hij zei : vooruit dan maar. Maar volgens mij kijkt hij er nog meer naar uit dann ik. Alle keren was het de 1e maand raak en nu ben ik al 3x ongi geweest. Dat is niet lang maar voor ons vreemd. De vorige keer al na 2 weken. en heel veel. Mischien een hele vroege miskraam.

Geweldig een groot gezin!!!!!
Wilhelmien ik ben jaloers op je.
Wat moet dat een verassing zijn geweest joh die vierde....HEERLIJK
Ik hoop ook heel stiekem op een tweeling als derde, heb ik er in een klap VIER
Maar goed over praktisch moet ik dan maar niet na gaan denken....hihi

Kus Fem

ENNE Smaartje die derde komt er zeker,
alleen nog heeeeeeeeel even
(voor mijn gevoel heel lang maar goed)
wachten!!!!!
Kus

haihai!

Smaartje, en vandaag is de nod dag toch???? Ennnnn???? Laat het ons snel weten als je al getest hebt of er nieuws is!!!
Hoe was de verjaardag van je dochter? Zij was toch gisteren jarig?

Hier alles okay, alleen een super vaaage erg pijnlijke buikpijn, ik heb vandaag mijn ei, volgens de telling van 28 dagen, dus zou wel daaraan liggen. Wel heb ik de laatste dagen een erg gevoelige baarmoedermond, wat erg vervelend is met gemeenschap.... hopelijk is het snel over!

Wilhelmin, wat een uitdaging een groot gezinnetje! Kan me voorstellen dat het even wennen is dat je nu "al" in ronde 3 zit. Ik ben daar ook erg ongeduldig in hoor, maar goed, we hadden ons voorgenomen "rustig" aan te beginnen, dus dat proberen  we dan ook maar! Wat een verassing jullie vierde kindje--- Dat kindje wilde dan wel hééél graag geboren worden!
Hopelijk is het de komende ronde hartstikke raak!!!

Femmie, ja met een twee of meerling, dat lijkt me wel even heftig, toch houden we er een beetje rekening mee, ik was namelijk bij onze eerste zwangerschap (onze zoon) zwanger van een tweeling, helaas is het in het eerste trimester misgegaan. Ze zeiden tegen ons dat de bm vol met bloed zat en we een miskraam hadden gehad van beide.... We waren er redelijk kapot van......totdat er een controle echo werd gemaakt en er 1 knipperlichtje te voorschijn kwam, het hartje van ons mannetje! Met als resultaat een hele flinke en geweldige knul!

Dus volgens de gyn is de kans op meerlingen groter als je al eens een meerlingzwangerschap gehad hebt.... we zullen dus wel zien hoe het alemaal loopt!

Terug
Bovenaan