Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Ja, ik hoopte ook steeds op een tweeling. Heb laatst gedroomd dat ik er 3 kreeg, overwachts. Bij de bevalling pas ontdekt. Grappig he. Ook al heb ik er al 4. Ik zou een tweeling nog steeds leuk vinden. ( helemaal niet handig natuurlijk) Alleen wil ik niet in een z'huis bevallen.( als ik kan kiezen)

We gaan er niet heel echt voor, lette niet op vruchtbare dagen en eisprong enzo. Het zou leuk zijn als het snel komt maar even wachten geeft ook niet. Bij de laatste was ik 9 mnd ziek, al voor ik het wist. En onwijs zere spataders. Dus even later geeft niet. We gaan nog op vak en onze dochters zijn volgende week en volgende maand jarig.

Hallo Femmie,

Wij hebben twee jongens. Een van 2 jaar en een van bijna 1. We zijn nu bezig voor een derde kindje. Lijkt mij ook wel erg druk maar ook eerruug gezellig.

Heb vandaag mijn ei gehad. Wel erg spannend allemaal. Het lijkt wel of het nu veel spannender is allemaal. Maar misschien komt dat wel door deze forum (hahaha).

Hallo allemaal,
Helaas geen extra kado
voor ons.
Ik heb niet eens hoeven
testen, had nl donderdag
al RD!!!
Ik kon gister wel een borrel
op mijn dochter drinken.
Bedankt voor de felicitaties.
Was erg druk en erg gezellig.
We gaan rustig weer verder naar
de volgende ronde.
Ik ben er nu ook veel meer
mee bezig dan bij de eerste 2.
Ik denk ook dat het door het
forum komt.
Maar ik vind het zo gezellig hier
met zen allen kletsen over
een derde en een vijfde.
Dus we zien wel hoe het gaat lopen.
ook wij hebben geen haast willen
het dus rustig aan doen.
Wie is nu dicht bij de nod??
Succes!!
doeg smaartje

Naam    
----------------

Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(20 maanden)

3

7
september

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

2

?

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

20 aug

Mup01

Mamaloe                
zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)
dochter
2j19mnd)

zoon (2jr-10 mnd
 2

13
24 aug

denk 16 aug

Glas-kraaltje        
zoon (6 jaar)
dochter (4 jaar)
1
?????

Hier even het lijstje op pagina 3! Kunnen we kijken wie en wanneer iemand  de volgende nod heeft.

Smaartje wat ontzettend jammer... je baalt natuurlijk flink..... met z ´n allen op naar de volgende ronde!!! Fijn dat de verjaardag zo leuk was!
Ik ben er ook veel mee bezig...... maar dat was ik de vorige keren misschien ook wel, maar kan ik het me niet meer zo goed herinneren.......   Ik kijk er in ieder geval wel heeeel erg naar uit......

Ik ga snel verder!

Liefs Mup

Ahhhhh MUP mag ik ook bij jullie clubje.......heb alleen nog geen NOD enzo
Kus Fem

Zoontje van  3 Zoontje van 1
Ga in januari aansluiten!

Hallo Smaartje,

Wat balen zeg! Het was anders zo'n mooi cadeautje geweest. Maar vol goede moed door naar de volgende ronde. Voor je het weet is het gelukt. (ik probeer me zelf ook moed in te praten hahahaha).

Hoe waren jullie bevallingen eigenlijk. Die van mij waren loodzwaar en mensen in mijn omgeving verwachten daarom ook niet dat we voor een derde gaan. Maar ja het blijft kriebelen he. Lijkt ons super een groot gezin. Maar ik denk niet als het zover is dat alle mensen er in eerste instantie super blij mee gaan zijn. Dat is best moeilijk.

Naam    
----------------

Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(20 maanden)

3

7
september

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

2

?

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

20 aug

Mup01

Mamaloe                

zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)

dochter
2j19mnd)

zoon (2jr-10 mnd

2

13

24 aug

denk 16 aug

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
?????

Start in januari!

Zoowww Femmie. jij staat er ook bij hoor!

Liefs Mup

Natascha, bevallingen... uhm, dat deel van het kinderen krijgen probeer ik nog maar even te verdringen.....

Nee zonder gein, mijn eerste was enorm zwaar, inleiden en weeenstorm van 5 uur(geen pauzes, echt niet te doen....), met als resultaat een vacuumverlossing, En een ontzettend moeilijke start voor hem, gelukkg is alles goed gekomen. En hebben we ons heerlijke mannetje bij ons

Bij mijn dochter ging het super snel, met 37 weken braken de vliezen om 7 uur ´s ochtends, om half 9 de eerste weeen, en om 11.07 was ze er al (ze is in bad geboren)! Wel heeeeel heftig wat de pijn aanging, maar ik was er snel vanaf!.   Erna was ik meteen topfit en natuurlijk overgelukkig met mijn mooie meisje!

Alleen zijn we er later helaas achter gekomen (rond 1 jaar was ze toen), dat ze een kleine hersenbloeding heeft gehad bij de geboorte, en daardoor haar rechter helft (rechter been) slechter kan gebruiken dan haar linker (hemi plegie), nu hebben we daarvoor therapieen gehad, en gaat het weer helemaal goed met haar. maar het heeft een hoop zorgen en veel moeite en inspanning gekost met al die therapieen, wat we natuurlijk graag allemaal over hadden voor haar!.

In de herfst moeten we verder kijken. De hemi plegie gaat nooit weg, alleen de symptomen kun je verminderen of wegkrijgen door therapieen. Ze kan wel gewoon lopen en spelen zoals elk kind nu en is een heel normaal meisje van bijna 3 gelukkig!   We zijn zooooooo dankbaar dat we haar bij ons hebben want vaak lopen dit soort dingen heel anders af..........

Ik had ook een hoge bloeddruk in de zwangerschap, maar volgens de gyn en de kinderneuroloog heeft dat er weinig tot niks mee te maken.
Ik heb ook van beide artsen groen licht gekregen voor een derde kindje, anders waren we natuurlijk ook heel erg gelukkig geweest met de twee kindjes die we nu hebben, en hadden we het risico bij negatief advies niet genomen
En de schrik zit er ook goed in moet ik zeggen, ben erg bang voor dingen die er kunnen gebeuren, maar toch, de wens naar een kindje is groter dan de angst..... De liefde voor een derde kindje"wint" denk ik....

Nu weten jullie ook een beetje mijn verhaal, en ook mijn angst als het gaat om de zwangerschap, de bevalling en het krijgen van een kindje..... maar ook het erna uitkijken. Gelukkig heb ik een super fijne gyn die me steunt en me ook gaat begeleiden als ik hopelijk zwanger mag gaan raken....... en natuurlijk mijn man is ook heel erg begripvol en samen zijn we sterk en gaan we ervoor!

Hoe hebben jullie de bevallingen ervaren?
Tot snel maar weer!

Liefs Mup

Terug
Bovenaan