uitblijven menstruatie

Hee meiden, hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Ik slik morgen laatste dag Clomid, dinsdag eerste echo. Hoop zo op een mooi eitje, en dat ie daarna natuurlijk springt!  

Taat, knap hoor, 5 kilo in 6 weekjes! Voor je het weet is het zo ver, ga jij ook aan de slag met Clomid...

Meiden, dat was t weer even, groetjes Lot

Hoi meiden

Ik zou me graag aansluiten bij jullie groepje als jullie dat goed vinden. Ik ben flora 26 jaar en wij gaan voor een eerste kindje. Ik ben in maart gestopt met de pil en daarna niet meer ongesteld geworden. Na 3 maanden ben ik naar de ha gegaan en die heeft me doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar ben ik uitgebreid onderzocht en er kwam een hele kleine hormonale afwijking uit. Deze was echter zo gering en de echo's waren normaal dat hij dacht dat ik wel normaal ongesteld zou moeten kunnen worden. Om mij een beetje te helpen begin ik volgende week met primolut en daarna clomid 50 mg.
Ik hoop van harte dat het helpt want baal er echt van. Ik had echt niet gedacht binnen een paar maanden zwanger te zijn maar dat ik gelijk naar het ziekenhuis zou moeten verwacht je ook niet. Aangezien niemand in mijn omgeving weet dat we hier mee bezig zijn vind ik het prettig om hier mee te kletsen.

groetjes flora

Hai Flora, we kletsen hier met een klein groepje meiden en je bent van harte welkom.

Weet helemaal hoe je je voelt, ik ben ook na maart (toen ging mijn Mirena eruit) niet meer ongi geweest op 1 of 2x na dacht ik. Pas afgelopen augustus bleek dat ik een grote hormonale afwijking heb, waardoor ik PCOS heb. Ik ben nu met mijn eerste kuur Clomid bzig en hoop dinsdag op de echo mijn allereerste eitje in aantocht te zien!

Succes! gr Lot

Fijn dat ik hier mee kan kletsen. Ik vind het fijn om met meiden te kunnen praten die in een vergelijkbaar schuitje zitten.  

groetjes Flora

Hallo ik ben iemand die graag een kleine wil wij zijn nu al 3 maanden gestopt met de pil en ik ben ook al 2 keer gewoon ongesteld geworden nu moest ik afgelopen maandag ongesteld worden maar ik ben het nu nog steeds niet wel heb ik erg last van ongesteldheids pijn ik heb gister ook een test gedaan maar die was negatief zou dat te vroeg zijn of ben ik gewoon niet zwanger?

Hoi Flora

Welkom bij de club

Heb je toch wel nog geluk gehad dat je Ha je na 3 maanden al doorstuurde naar de gyneacoloog. Ikzelf ben ook in maart gestopt met de pil en tot op heden nog niet ong geweest. ben pas 3 weken geleden naar de gyneacoloog geweest want moest van mijn HA 6 maanden wachten. Uit de echo bleek ook niks ook bloed laten prikken en dara krijg ik morgen de uitslag van erg spannend dus en als daar niks uit blijkt moet ik voor 10 dagen weer aan de pil om mijn ong op te wekken en op de derde dag van mijn ong kuur chlomid van 5 adgen en hopen dan dat mijn cyclus het weer zelf oppakt. en ik hoop natuurlijk binnenkort mijn eerste eisprong te hebben zodat we eindelijk echt kunnen gana proberen zwanger te raken.

Nou jij ook veel succes en ik laat morgen wle weten wat de uitslag was

nadia

Hoi Nadia

Ik heb idd geluk gehad dat de ha me snel doorstuurde. Moet ook zeggen dat ik wel heb moeten aandringen. Ik voelde me echt niet lekker omdat ik maar niet ongesteld werd dus wilde er graag snel iets aan gedaan hebben.
Ik krijg zelf vrijdag de uitslag van de laatste bloedtesten en mag dan met primolut en clomid beginnen. Echt spannend allemaal. Maar ja als ik maar eerst eens ongesteld wordt dan ben ik allang blij (had nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen....).
Ik ben benieuwd naar je uitslagen vandaag, succes!

groetjes Flora

Terug
Bovenaan