uitblijven menstruatie

Hee meiden en Taat, leuk dat jij er weer bent!

Mijn vakantie was echt heerlijk! Het zonnetje heeft 4 dagen geschenen, het skieen ging super goed en het was erg gezellig. Goed geapres-skied ook, haha. De vruchtbare dagen zijn nu lastig te bepalen maar ik heb wel het idee dat ik een eisprong heb gehad..!Dus ik zit nu ook in de wachtweken. Kreeg geheel onverwachts een smsje van mijn Duitse vriendinnetje dat ze had gedroomd dat ik zwanger was en haar laatste 2 dromen waren ook uitgekomen.. haha, ik hoop het! Ben er toch wel weer veel mee bezig, maar tijdens het skieeen denk je nergens aan, heerlijk. Mijn neefje van 1 was mee dus mijn 'moedergevoelens' zijn aardig aan de oppervlakte..! Ik kan denk ik 6 maart testen als ik t dan niet ben.

Taat, 10 kilo kwijt, superrr goed zeg! Nu kan die gyn je echt niet meer terugsturen, je EIST gewoon een behandeling. Je betaalt er tenslotte voor. Wanneer moet je terug? (ik kan nu ff niet teruglezen, dus weet niet of je dat al hebt gezegd)

Nadia, ik hoop zo dat je je zorgen een beetje los kan laten. Maar kun je niet de gyn of de huisarts of verloskundige bellen dat je zooo bang bent? Zij kunnen je wellicht geruststellen, daar zijn ze ook voor? Ik ken verschillende vriendinnen die niks voelde..!!

Eisprong, welkom. Wij zitten idd met dezelfde achtergrond hier, dus klets lekker mee. Na Clomid zijn er nog meer behandelingen mogelijk, dus het kan idd een vruchtbaar jaar worden voor ons allemaal!

groetjes Lot

Oh ja, gister waren we 1 jaar getrouwd! Weer even onze trouwfoto's bekeken, was zo'n superrrr dag!! En uiteten geweest, was echt een super afsluiting van de vakantie!

Gefeliciteerd met je 1 jarige trouwdag Lotte
Nadia, je kan altijd tussendoor met je Gyn bellen en een tussentijds onderzoek vragen. Spanning is namelijk nooit goed voor jou en je kindje.
Mijn Gyn gaf aan dat de rede van mijn lage waarde bij progesteron meting ook kon komen omdat ik een afwijkende cyclus heb.   Aangezien er een waarde zichtbaar was moest er iets gebeurd zijn. Of er kwam nog een ei sprong of hij was al geweest...Tja al het slaapkamer gehobby voor niets.. Gelukkig hebben we er nog lol in.
A.s. zaterdag gaan mijn vriend en ik op vakantie om eens goed te ontspannen, geen zorgen en wie weet is er dan eindelijk een goede reactie van mijn lijf.
Tot krabbels, groetjes Leontine

Hoi hoi! Net terug van sollicitatie, was een pittig gesprek! Het lijkt me wel leuk, hoor eind deze week waarschijnlijk of ik door ben naar de volgende ronde.

Verder was mijn temperatuur vanmorgen lager dan de afgelopen dagen, waardoor ik bang ben dat ook deze keer niks spannends is gebeurd. Hopelijk zit ik er naast... hoop zo dat ik zwanger ben. Het zat weer veel in mn hoofd zonder dat ik dat wilde!!

Zucht....

Nadia, jij nog nieuws?

Oooohh meiden, ik ben zo happy!! Ik mag eindelijk gaan beginnen met een behandeling!!!!!! De regels waren versoepeld en ik was genoeg afgevallen om te starten met Clomid. Volgende week donderdag moet ik weer terug en dan krijg ik tekst en uitleg en kan ik beginnen.

Ik ben zo blij dat we nu echt een kans gaan maken om zwanger te worden!!

Kussies Taat

Taat wat een geweldig nieuws. spannend maar hopen bij jou ook net als mij de clomid meteen aanslaat en je meteen een eisprong gata krijgen. zal voor je duimen

Lot wat vervelend dat je temp aan het dalen is bij mij was dat nooit een goed teken maar wellicht dat het bij jou anders zal zijn ik hoop het voor je

Met mij gaat het nog 4 dagen wachten en dan krijg ik eindelijk mijn echo en hopelijk goed nieuws dat er iets zit. wel laatste dagen vaker misselijk en erg moe en ben ook heel opgezwollen snel vol gevoel en savonds buik echt opgezet al een buikje te zien en dat bij 8 weken zwnagerschap

zal dinsdag wat van me laten horen hoe het is geweest

sterkte iedereen

liefs nadia

Taat, goed nieuws! Welkom tot de club, haha.

Ik heb minder nieuws, gister weer ongesteld geworden en ik had t nog niet verwacht. Zat/zit er aardig flink doorheen, ben mn hoop ff kwijt en werkelijk iedereen om me heen raakt met bosjes zwanger... Voel me een beetje eenzaam, maar dat zal mn dip wel zijn.  

Gisteren in de kroeg maar lekker wat wijn gedronken, had er zo t schijt van.. grr. Maar ja,  het gaat allemaal gewoon door, dus je moet wel.  

Nadia, spannend dinsdag!  

Lot wat balen voor je kan me goed voorstellen even in een dipje zit. maar blijf hopen ik weet zeker dat het goed komt en je ook snel zwanger zult raken

moet je nu weer aan de 100 mgr clomid??

liefs nadia

Terug
Bovenaan