uitblijven menstruatie

hallo allemaal

eindelijk weer eens een berichtje van mij zeg
nadia van harte gefeliciteerd zeg! echt gaaf! kan toch zomaar opeens gebeuren he?!
sas, wat gaaf als je echt een eisprong hebt gehad! dan lijkt het idd opeens een stuk minder onwaarschijnlijk om zwanger te raken.
Lot, zou beter zijn als je op vakantie bruchtbaare dagen hebt. hopelijk werkt de 100 mg! fijne vakantie en succes met solliciteren!

zelf ben ik gister voor een eileidertest geweest. Vond ik behoorlijk eng. deed ook wel een beetje pijn, maar gelukkig duurde het niet lang. Aan 1 kant was mn eileider in iedergeval open en aan de andere kant weet ik nog niet. moet as dinsdag langs voor de uitslag. gelukkig heb ik dat weer achter de rug. Ben nu wel benieuwd wanneer ik met injecties moet beginnen. En hoop maar dat dat een eisprong oplevert!!!    
Ik ben  al ongeveer anderhalf jaar met de pil gestopt maar ben pas naar de gyn gegaan toen ik niet meer ongesteld werd. dat is nu ongeveer een half jaar geleden. best al lang eigenlijk de tijd gaat echt snel.
verder gaar het wel goed met mij. ik  zit  (meestal) wel  lekker in me vel en daar ben ik erg blij om. ben ooit eens een beetje depri geweest en ben bang dat ik dat weeer wordt.(schijnt dat je van die injecties nog wel eens stemmingswisselingen kunt krijgen) Dan voel je je echt kut om niks!
nou ja we zien het wel he
dat was weer een update van mij
liefs Jahoe

Hoi Meiden

Sas dat is zeker goed nieuws. Bij mij had ik in janauri ook voor het eerst dat ik het zag een positeve ovulatietest in de hand en ben van die keer ook zwanger geraakt dus wie weet. zal voor je duimen

Jahoe oh dan hoop ik voor je dat je niet teveel last van die injecties zult hebben maar denk maar zo is voor een goed doel.

Ik heb 4 maart om 15:00 mijn eerste echo echt spannend denk komende 2 weken echt zullen sluipen. Zeker houdt ik jullie op de hoogte als jullie dat goed vinden. Want als jullie mijn verhaal niet aankunnen moeten jullie dat ook zeggen

Liefs nadia

hoi meiden,

Hee Jahoe, fijn om te horen hoe het met je gaat. Gelukkig heb je die tests nou achter de rug. Het is in ieder geval al gedeeltelijk goed nieuws. Ik zal voor je duimen dinsdag.  Hoeveel dagen moet je dan prikken? de hele cyclus door of net als clomid 5 dagen? Het is even doorbijten, maar het is zoals nadia al zei voor een goed doel. Misschien vallen de stemmingswisselingen ook wel mee. Ik heb de laatste maanden in ieder geval heel vaak een depri gevoel gehad. Nu zie ik het gelukkig weer was positiever in. Dat gaat voor jou ook nog wel gebeuren hoor. Je blijft dan in ieder geval wel goed onder controle dus weet je ook meteen of er wat gebeurd.

Nadia, ik zou zeker op de hoogte gehouden willen worden. Het is jammer dat wij nog niet zover zijn, maar het is in ieder geval wel een succesverhaal en dat biedt ons ook weer wat hoop. Nou wie weet ga ik je nadoen en is het bij mij ook wel raak. Lijkt me trouwens ook wel lang duren hoor pas een echo op 4 mrt.

Ik heb trouwens vandaag nog aan de gyn gevraagd of ik moest stoppen met de teunisbloemolie (was ik zelf aan begonnen) en die zei dat je teunisbloemolie beter niet kan innemen als je zwanger wilt worden. Vooral niet in combinatie met clomid. Waarom weet ik niet maar het heeft te maken met hormonen die in de teunisbloemolie zitten. Ben er dan ook maar meteen mee gestopt.

groetjes, sas

Meiden, na jullie goede nieuws zal ik t mijne ook maar meteen vertellen: eitje van 18 mm!! Ole ole! Vandaag heeft t wel gerommeld, ben benieuwd wanneer ie springt. Normaal zou ik volgende week moeten bloed prikken, maar dan ben ik er dus niet. Dus afwachten en de komende dagen aan de slag, haha.

Sas, jippie! Dat geeft echt moed he! En t hoeft maar 1x raak te zijn...

Jahoe, fijn dat iig 1 eileider open is. Ben benieuwd naar dinsdag, ik lees gauw de site wanneer ik weer thuis ben naar jullie verhalen.

Nadia, spannend hoor voor jou. Op zich fijn dat je niks merkt natuurlijk, maar je hebt nu ook niet echt 'bewijs' he.. Nou, maar die tepels is toch zeker een zwangerschapsverschijnsel. Ik hoop dat wij je snel volgen!

Nou meiden, ik spreek jullie over 1 weekje weer! Ik ga uit van 6 maart mijn NOD, dus afwachten...

groetjes van Lot!

Lieve Lot en Nadia, en de meiden die ik (nog) niet ken.

Ik laat ook weer even een keertje iets van me horen.

Nadia, echt helemaal super geweldig dat je zwanger bent. Ik heb toch altijd gezegd: wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Gefeliciteerd meid, geniet ervan!! Ergens wel fijn dat je nog niet veel merkt maar snap wel dat je bevestiging wilt hebben met de echo. En dan duurt het idd nog lang voordat je die echo hebt.
Maar dat gaat goed komen!

Lot, fijne vakantie gehad meid? Hoe is het met je ei gegaan?

Ik heb geprobeerd om een beetje "bij te lezen" maar sommige dingen zijn zeg maar wel een beetje chinees voor mij hoor. Met al die hormomen en zo, ik snap het af toe niet echt... Maar dat komt omdat ik zelf geen hormonen slik denk ik. Maar dat geeft allemaal niet want ik vind het fijn om te lezen en te weten wat iedereen doormaakt zodat we elkaar kunnen steunen. En het bewijs dat het goed kan komen dat hebben we wel bij Nadia gezien!

Met mij gaat het eigenlijk allemaal wel z'n gangetje. Ik ben inmiddels bijna 10 kilo afgevallen  en sta nu weer even stil. Ook wel drukke periode gehad met etentjes en carnaval enzo, maar ja we moeten gewoon weer door. Volgende week woensdag moet ik weer terug naar de gyn. Ik ben benieuwd of ik dan nog steeds op dezelfde voet verder moet, of dat ik ook wat hulp ga krijgen van de hormonen. Ook wij zijn nu al bijna een jaar bezig en mijn cyclus is ook na bijna 10 kilo nog niet veranderd...

Nou meiden, ik ben weer in het land en boven water. Ik voel me goed en zou het fijn vinden om mijn  en jullie verhaaltjes weer met elkaar te delen.

Tot snel allemaal.

Dikke kus Taat

He meiden, heb lang gezocht op het net naar lotgenoten en ben op deze pagina terecht gekomen. Wat een verdriet en frustraties allemaal.
Ik ben 29, woon samen met mijn vriend en zijn dochter. Ben in maart 2007 gestopt met de pil en in oktober bij de gynecaloog terecht gekomen omdat ik maar niet og werd.
Na testen bleek dat mijn ei blaasjes niet groeien en ik moest beginnen met Glomid. Na de eerste keer 50 mg gebeurde er niets, de 2e x met 100 mg kreeg ik een ei sprong, de 3e x met 100mg Glomid gebeurde er weer niets!! Ik snap er werkelijk niets van, ben 5 maanden verder en nog steeds geen mensturatie. Na een jaar heb ik 1x gemenstureerd. Na de eerste positieve ervaring met Glomid en de uitslag na de 21e bloedprikken werd er gezegd dat ik waarschijinlijk een cyclus van 5 weken heb. Dus na het nodige rekenwerk waren mijn vriend en ik aan het klussen geweest en hebben bijna 1,5 om de dag gemeenschap gehad. Helaas bleek vandaag alles voor niets te zijn geweest omdat ik weer geen sprong had. Wordt er moedeloos van.  Probeer wel positief te blijven hoor, maar was er zo van overtuigd dat het deze keer gelukt was omdat we zo ons best hebben gedaan.. hoop doet leven, maar kan je ook stukje bij beetje kapot maken. Vandaag maar weer een telefonisch consult aangevraagd bij de Gynecaloog en ga verzoeken om een echo om te zien of er echt geen sprong heeft plaats gevonden. Mijn lichaam reageert namelijk wel alsof hij er is.
Zere tepels, opgezette buik, buikpijn, extra afschijding..
Ik houd jullie op de hoogte. Heel veel succes meiden en laat de moed niet zakken, 2008 wordt een vruchtbaar jaar!!! ik voel het.

hallo mensen

mijn naam is chantal en ben 23 jaar en  ik ben nieuw hier
ik ben in november gestopt met de pil en in januari vertelde de dokter me doodleuk dat ik geen kinderen kon krijgen omdat ik nooit meer ongesteld zou worden na mijn bezoek bij de dokter werd ik prompt ongesteld
Nu ben ik bijna 2 week overtijd en vraag me af wanneer het een   geschikt moment zou kunnen zijn om te testen na de dokter wil ik niet omdat die me de laatste keer zo raar heeft behandelt
wie o wie kan me vertellen wat en wanneer ik het kan doen
heb wel soms het gevoel dat ik moet overgeven mijn borsten zijn gevoelig en ik heb ook een ongesteldsheids  gevoel in mijn buik

Hoi Meiden

Taat wat leuk om weer van jou te horen. Alleen minder dat er nog steeds niks bij jou gebeurt ondanks dat je er zoveel moeite voor doet. maar blijf hoop houden

Lot hoe is die bij jou en hoe was je vakantie?? vruchtbare dagen op vakantie gehad??

Met mij gaat het ben zo zenuwachtig sinds zatardag ook gene alst meer van gevoelige borsten. Zijn wel nog voller en tepel nog groter mara doen gene pijn meer vind het zo eng. vrijdag wel gehel dag buikpijn gehad en savonds opeens naar de wc en nu bang miskraam was maar kon ook wat diarree zijn weet het niet ben zo aan het twijfelen. Mijn vriendin die samen met mij zwnager is voelt zoveel en ik niks dat kan toch bijna niet???? sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar moest het even kwijt nog een dikke week wachten en dan weet ik of mijn twijfels terecht zijn.

nou meiden jullie veel succes en ik duim voor jullie

liefs nadia

Terug
Bovenaan