uitblijven menstruatie

Hoi Meiden

Heb hoop ik super goed nieuws. BEN ZWANGER. vanmorgen getest en had 2 strepen alleen testlijn is nog wel lichter dan de controlelijn weet niet of dit nu positief is maar ga ervanuit 2 strepen positief is.

ga vanmiddag nog maar wat testen halen en morgen nog eens testen dan was de dag dat ik ong moest worden

Kan het niet geloven en nu bang of het goed zal gaan of nij volgende test streep weg is

Nou nu ga ik in ieder geval goed de carnaval in kan ik nog meer feesten

hoop voor jullie ook snel raak is

liefs nadia

NADIA!!! Van harte gefeliciteerd, de eerste van ons forum die ook echt zwanger is geworden!! Wow, ik had met jouw verhalen al zo'n soort vermoeden moet ik je zeggen.. En dat met je late eisprong! Nou van harte, ik begrijp dat t nog moeilijk voor te stellen is? Voel je je wat anders, borsten/buik etc? Hou je ons wel op de hoogte, jij bent 'ons voorbeeld', haha. Genietse en idd de carnaval kan niet beter beginnen voor jou! Ik hoop dat ik en de andere meiden je snel volgen!!

Hoi

Dank je Lot . ja ik geloof het ook nog niet nee ga ook nog testen halen starks en nog een testen wnat streepje was niet helemala donker

En ga naar dokter dara laten testen en gyneacoloog maar bellen

Nee had deze ronde op dag 18 eisprong gehad dus viel mee

Ja heb buikpijn en pijn aan mijn borsten maar niet heel erg

Ja ik duim voor jullie ne hoop dat het bij mij goed gaat en hou jullie zeker op de hoogte

Als ik meer weet zeker is laat ik wle iets weten

liefs nadia

Hey Nadia, dat is goed nieuws zeg.   Gefeliciteerd!!!   Geniet er maar lekker van. Voor ons biedt dat ook weer hoop. Houd ons op de hoogte.

groetjes, sas

hey Jahoe,

Hoe is het nu met jou? Heb je nog die testen gehad of ben je meteen gaan prikken?

Ik ben op dit moment aan het afwachten of de 150 mg werkt en zit op dag 11.

groetjes, sas

Hee meiden, hoe is het? Ik ga morgenochtend terug voor een follikelmeting met 100 mg Clomid. Ben zo benieuwd, ovulatietesten gaven nog helemaal NIKS aan...  
Vrijdag ga ik op skivakantie, daar heb ik veel zin in. Hopelijk heb ik dan ook mn vruchtbare dagen, hihi.  
Na mijn vakantie heb ik twee sollicitatiegesprekken, spannende tijden dus.

Hoop nog ff te lezen hoe het met jullie gaat voordat ik op vakantie ga!

groetjes Lot  

Hoi meiden

Lot: ik hoop voor je dat je binnenkort toch een eisprong gaat krijgen zal voor je duimen en zou inderdaad leuk zijn als je je vruchtbare dagen op vakantie zou hebben

Hoe is het met de andere meiden??

Met mij gaat het denk ik wel goed al merk ik bijna niet dat ik zwanger ben en dat maakt me ook zo bang. emigste wat ik heb zijn wat grotere tepels en iets donkerder maar ben niet misslelijk of heb ook geen buikpijn. Over 2 weken mag ik naar de verloskundige voor een echo lijkt me zo eng he. Ben nu bijna 6 weken zwanger.
wel leuk is dat ik samen met een goede vriendin zwnager ben zei evenlang als mij zwanger. Zei ook lang erover gedaan 1,5 jaar dik dus er blijft altijd hoop

veel succes allemaal en ik houd jullie op de hoogte

liefs nadia

Hoi meiden,

Spannend hoor Lot. Ik zal voor je duimen dat er wat gegroeid is. Laat je het nog ff weten voordat je op wintersport gaat? In ieder geval alvast heel veel plezier gewenst op vakantie.

Ik heb denk ik goed nieuws. Ik geloof dat ik nu voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil (jan 07) eindelijk een eisprong heb gehad. Ik had dinsdagavond een positieve ovu test en vanochtend ook nog. Vanmiddag had ik een klein beetje last van m'n buik, alsof  ik ongi zou worden en vanavond werd het teststreepje al lichter. Ik was zo blij gisteravond dat ik bijna de hele nacht heb wakker gelegen. Nog ff flink klussen dus wie weet... Het lijkt nu niet meer onmogelijk om zwanger te worden. Ik ben echt zo ontzettend blij. Was al bang dat ik moest gaan prikken. Ik zal over ong 2 weken waarschijnlijk wel merken of ik inderdaad  een eisprong heb gehad.

Ik kan me wel voorstellen hoor Nadia dat het nieuws nog tot je door moet dringen. Maar probeer er ook een beetje van te genieten hoor. Je hebt er lang op moeten wachten. Laat ons nog ff weten hoe je echo is gegaan.

groetjes, sas

p.s. Jahoe, hoe gaat het met jou?

Terug
Bovenaan