uitblijven menstruatie

Hallo,

Sas van harte gefeliciteerd!!!

Moet met de injecties beginnen omdat ze met injecties een preciezere dosis kunnen samen stellen. Moet tussen de 100 en de 150 mg zitten. Dit kan helaas niet met de medicijnen wel met de injecties vandaar. En het voordeel van de injecties is dat ze op elk moment de dosis kunnen verhogen of verlagen. Je hoeft dus niet tot de volgende cyclus te wachten.

Maar ja eerst moet die stomme cyste weg gaan en dat kan nog wel een paar maandjes duren, helaas!!

Ga jij die injecties zelf doen jahoe? ik vind het helemaal niks om eerlijk te zijn. Maar het schijnt reuze mee te vallen.

groetjes k

Jeetje Sas, van harte!! Echt super voor jullie! Meiden, als we elkaar in dit tempo blijven opvolgen...!!

Ik ben 6 weken en heb volgende week, precies 7 weken na mijn laatste ongesteldheid een echo. Er is dan een reeele kans dat je een hartje ziet, maar het hoeft nog niet. Overigens zie je nog geen kindje, eerder een tuinboon. Hahaha. Maar ja, het is wel erg spannend hoor...

Maandag begin ik met Moeders voor Moeders, daar worden de hormonen uit gehaald die je gebruikt om te spuiten. Dus dat is het minste wat ik kan doen!

Ik ben erg moe en mijn borsten zijn al bijna een maat gegroeid.. Het is super moeilijk om t geheim te houden en dat lukt dus ook niet! Nou ja, als het misgaat heb ik ook mensen om me heen nodig denk ik dan maar.

Nog meer goed nieuws: ik heb een nieuwe baan! Op detachering voor een half jaar, met kans op verlenging.  Het detacheringsbureau heb ik verteld dat ik zwanger ben. Als ik nou na het half jaar ff geen baan heb (dan begint mijn verlof) dan krijg ik een zwangerschapsuitkering en ga ik na de bevalling weer op zoek naar een  leuke nieuwe baan, met de werkervaring van het komend half jaar op mn CV.

succes meiden!!  

Hoi Hoi

Sas wat geweldig nieuws van harte gefeliciteerd. Bij 7 weken kun ej wle hartje zien bewegen maar horen kloppen nog niet kan pas bij 12 weken

Lot jij gefeliciteerd met je nieuwe baan

En nu hopen dat de andere meiden snel volgen en dat we een nieuw thema met zijna lleen kunnen openen

Met mij gata alles goed mijn buik begint nu echt te groeien maar meer vet lijkt het alles hangt. zal wle erbij horen. 21 mei heb ik mijn 20 weken echo krijg dat ook op dvd dus leuk wel maar hopen dan alles goed is dan gaan ze alle organen controleren en weet ik ook wat het wordt wnat dat wil ik graag weten.

veel succes iedereen en tot snel

liefs nadia

Sas, Lot en Nadia jullie zijn ons voorbeeld wat wij allemaal (hopelijk) gaan volgen.

Die injectie's is dat zo verschrikkelijk duur? Misschien dat ik daar ook mee moet beginnen. Kan pas 8 mei naar de gynacoloog.. hij had het druk met bevallingen!!! Alsof ik een lastig object ben. Was zooo pissig. Heb om een telefonisch consult gevraagd, maar dat kan pas 28 april!! is toch belachelijk? Heb ik nou zo'n eikel van een kerel of ervaren jullie dat ook? Waar kan ik een ovulatie test halen?
Ben nog steeds niet o.g. geworden.. ben wel erg droog van onder en heb een jeukend gevoel.. heel maf. mijn vriend denkt nu dat ik dus spontaan zwanger ben geworden  kzou niet weten hoe dat kan, heb geen ei sprong gehad en ook niet actief "geoefend" dus zou me verbazen. Begin bijna te twijfelen om een test te halen zeker na alle positieve berichten hier op deze site, maar wil die terleurstelling niet weer meemaken.

Zo genoeg gesip van mijn kant!
Meiden geniet van elk moment van je zwangerschap, ben stik jaloer, maar erg blij voor iedereen!@!!!

Fijn weekend alvast
Groetjes Leontine

Meiden,

Het is ongelooflijk....... Ik heb jullie glitters gevangen, denk ik, want ik ben ook ZWANGER!
Ik heb een half uur geleden een test gedaan en daar stond een hele duidelijke streep die er tot nu toe nog niet gestaan heeft. Ik ben zo blij, ik had nooit verwacht dat het met de eerste ronde clomid meteen raak zou zijn.

Ik ga morgen of dinsdag voor de zekerheid nog een keer testen en dan ga ik maar even de gyn bellen of zo...
Er kan natuurlijk nog van alles gebeuren dus we proberen realistisch te blijven maar ooooooooh wat ben ik blij.

Dikke kus
Taat

Hey Taat,

Van harte gefeliciteerd meid!!! Echt super voor jullie.

Hoop dat je je ook een beetje goed blijft voelen en dan is het helemaal perfect he.

x K

Hoi taat

Wat geweldig van harte gefeliciteerd. dat is zeker mooi eerste ronde raak toch een geweldig iets dat clomid he

wanneer zou je dan uitgerekend zijn

leuk allemaal samen zwnager

geniet ervan

liefs nadia

Hoi meiden,

Jeetje Taat, dat is goed nieuws. Gefeliciteerd. En dat voor de eerste ronde. De glitters spatten er vanaf he. wanneer ben je uitgerekend en heb je al een afspraak met de gyn gemaakt? Nu de rest nog.

Leontine, zie nu pas je bericht. die ovulatietesten heb ik via sensitest.nl Als je ze besteld heb je ze vaak 1 of 2 dagen later in huis. En die zijn in ieder geval nog betaalbaar. Je moet wel erg lang wachten hoor op een telefonische afspraak met de gyn. Dat vind ik wel raar. Zijn er niet meerdere gynocologen in dezelfde praktijk waar je misschien wel terecht kan. Dat heb ik een keer gehad toen mijn gyn met vakantie was. Ik had de volgende dag al een telefonische afspraak.  

Lot, ook nog gefeliciteerd met je nieuwe baan. Hoe heb jij trouwens  je uitgerekende datum berekend? Ik had pas  op dag 23 een eisprong dus ik denk dat de gewone berekening dan niet klopt. Ben benieuwd hoe het bij de gyn gaat. ik moet volgende  week.

He Jahoe, weet je al wat meer. Of je een eisprong hebt gehad? En ben je al begonnen met prikken?

k24, blijf je onder controle om te kunnen zien wanneer die cyste weggaat of minder wordt? Echt balen hoor. Misschien dat ze je met het prikken beter in de gaten kunnen houden. Maar leuk is het prikken niet he. Hopen maar dat je dat niet al te lang hoeft te doen.

groetjes,

Sas

Terug
Bovenaan