uitblijven menstruatie

Meis, wat GEWELDIG!!!!!!! Super gefeliciteerd. Eindelijk is ook jullie lange wachten beloond. Nu op naar de eerste echo en hopen dat alles goed is. En genieten maar!!! Ben echt heel erg blij voor je meid!

Kus Taat

Hee Leontine, wat een superrrr nieuws! En wat spannend he... Ik kan me voorstellen dat dit het enige is wat door je hoofd gaat, haha. En erg positief dat je HCG al zo hoog is! 18 september schiet al op, hou ons op de hoogte he!

En toch nog even voor de andere meiden die misschien meelezen en nog niet zwanger zijn... wij hebben er in dit forum allemaal lang op gewacht, ik ook een jaar. Dat is helemaal niet leuk en soms ronduit frustrerend en verdrietig. maar geef toch niet de moed op meiden, het duurt gewoon vaak lang. Al die succesverhaaltjes van binnen 1 of 2 maanden zijn echt uitzondering, en ik hoop dat het niet lang meer duurt voor jullie!

En voor diegene die wel zwanger zijn, gaat het allemaal goed?? Ik ga straks naar de verloskundige, altijd fijn. Heb wel op 1 plek in mijn buik pijn, dus ben ook wel blij dat ik er even naar kan laten kijken. Verder gaat het goed, ik volg een zwangerschapsklasje Zwanger & Fit, erg leuk!

hoi allemaal

als 1e: leontine van harte gefeliciteerd!!! super gaaf man. ik kan me heel goed voorstellen hoe het voelt om steeds die verhalen te lezen en het zelf nog niet te zijn, maardat is nu voorbij voor jou!!! echt super gaaf. ik moet 18 september ook weer voor een echo!

en ik hoop inderdaad dat bij wie het nog steeds maar niet lukken wil het ook heel snel raak is!! bij ons heeft het ook zo'n 1,5 jr geduurd! hier nog maar wat glitters dan* ******** ******* *********** ************ *************** ************** ********** ****** *** *****

taat fijn dat het zo goed met je gaat. ben je al op vakantie geweest ondertussen?
sas hoe is het ondertussen met jou? hopelijk heb je niet meer zoveel problemen?! ik heb trouwens ook meegedaan met moeders voor moeders maar was wel blij dat ik na 10 weken weer van dat in een potje plassen af was!!!
nadia moet jij binnenkort weer voor een echo ofzo ivm dat weinig vruchtwater? ik 18e
lot hopelijk stelt die buikpijn weinig voor en gaat het vanzelf weer over! sinds wanneer zit je op zwanger en fit? en wat doe je dan? is het niet zweverig ofzo? hihi

zelf heb ik net lekker gekotst. bah! maar ja soms heb ik dat nog steeds.en niet alleen smorgens, soms s'avonds en nu dus midden op de dag. maar we hebben het er   graag voor over natuurlijk!
verder heb ik gister slecht nieuws gekregen. ik ben nl draagster van het brca1 gen.daar had ik 50%kans op.  dat veroorzaakt borst en eierstokkanker. kan er nu dus over na gaan denken of ik met half jaarlijkse onderzoeken wil leven en dan hopen dat ze er optijd bij zijn en hopen dat ik dan nog kan genezen of preventief borsten laten verwijderen en later eierstokken.
nou ja er zijn ergere dingen in de wereld! we proberen de moed er maar in te houden en gelukkig heb ik eerst nog iets leuks om naar uit te kijken en te beleven nl zwanger zijn en het krijgen van een kindje!

nou dat wassie weer
groetjes jahoe

Jeetje meissie, heftig hoor. Je gaat er erg sterk mee om! Het zijn ook keuze's die alleen jij kan maken.  Je hebt in 1 ding groot gelijk: eerst genieten van je zwangerschap en straks van je kindje!

Ik volg nu  donderdag de 5e les van zwanger en fit, het is super leuk en totaaaaaaaaaaaaaaal niet zweverig! Het is een half uurtje theorie, over bekkenbodum bijvoorbeeld, of ademhaling etc. Daarna is het een uur sporten met z'n alleen, gewoon in de sportschool op de apparaten! En  de bedoeling is niet dat we fit worden of conditie opbouwen, maar dat we ons lichaam onderhouden. Het is dus volledig anders dan yoga oid!

Nou succes, 18e de echo, ben benieuwd! Ik ga volgende week zaterdag een week naar Spanje en ik mag van die vliegmaatschappij zonder medische verklaring niet meer aan boord. (na 28 weken) De verloskundige geeft dat niet af, is hun beleid! Aaagghh.. Vrijdag bij de huisarts proberen, :)

groetjes!!

Hoi Allemaal

Leontine gefeliciteerd echt super. Kan me mijn geluk ook nog herinneren en dat ik er steeds mee bezig was. Geniet er maar van

Jahoe wat een shit nieuws net nu je zo lekker kunt genieten. Denk lastige beslissing is wat je het beste kunt doen. Maar geniet toch nog maar van die kleine in je buik

Lot: Ja ik zou ook zlef eigenlijk niet meer durven vliegen jij wel of ver op vakantie? waar gaan jullie heen??

Met mij gaat het nu weer goed. heb nu zwangerschpasverlof nog kleine 4 weken te gaan maar hoop dat hij iet eerder gaat komen.
Wel afgelopen maandag in ziekenhuis gelegen aan CTG. Had opeens maandag hele ochtend geen leven meer en moest gelukkig naar verloskundige. Zei vertrouwde het ook niet en heeft meteen ziekenhuis gebeld kon meteen terecht. na half uur CTG bleek dat hartslag kind wel erg hoog was wat kon betekenen dat hij het niet meer prettig daarbinnen had. hebben ze echo gemaakt maar bleek in orde te zijn. Ook was mijn vruchtwater opeeens weer voldoende gelukkig. Erna weer half uur CTG en die was in orde en gistermorgen weer half uur CTg en was nog steeds goed. Voel hem gelukkig ook weer vaker nu. Maar is ook raar hij wordt groter dus kan niet meer zo bewegen als eerst en wordt het gevoel heel anders echt eng.

Nou voor iedereen die nog niet zwanger is houdt de moed erin en voor de nadere geniet ervan en tot snel

liefs nadia

hoi

lot en nadia bedankt voor jullie reactie op mn verhaal over dat gen. lief van jullie
lot hopelijk heb je een lekkere vakantie! waar ben je in spanje? en die zwanger en fit lijkt me ook nog wel leuk als ik het zo hoor. lekker een beetje fit blijven!!

nadia dat was wel even spannend dan zeg! maar gelukkig dat allles toch goed is!

leontine hoe was je echo?

k heb ook net een echo gehad. nu was het vruchtwater wel genoeg(!?) en zag alles er prima uit. niks om ongerust over te zijn. k moet zeggen dat dat een behoorlijke opluchting is...

nou tot snel weer en alle andere meiden ook en het beste allemaal
liefs jahoe

Hey Meiden,

Jahoe wat een vreselijk nieuws heb je gehad, nou maar hopen dat het allemaal meevalt en je geen aggeresief gen hebt. Ik duim voor je.

Lot fijne vakantie in spanje... lekker warm!! geniet er nog maar even lekker van hoor straks kun je veel minder makkelijk op vakantie.

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad! Wat een bijzondere en emotionele ervaring.
Het zag er allemaal goed uit en ons grote nieuws is dat wij papa en mama worden van een 2 eiige tweeling!!!! Allebei de hartjes klopte en alles zag er goed uit. Ik ben nu 7 weken en 5 dagen in verwachting. Ik ben heel de dag al van slag door dit bijzondere nieuws. Ik ben zelf ook  1 van een 2 eiige tweeling dus maakt het extra bijzonder voor me. Nu begrijp ik waarom ik zo moe was. Maar ga er lekker aan toegeven. Verder voel ik me super goed en heb bijna nergens last van dus mopper niet!
9 oktober hebben we de 2 echo. Wij blijven onder controle van de Gyn omdat het een tweeling is, wat als voordeel heeft dat ik heeel veeeel echo's ga krijgen van mijn kindjes. (wat klinkt dat nog gek)
Nou meiden.. heel veel liefs van deze kant.

Hoi

Leontine wat geweldig een tweeling maar wellicht ook even schrikken of niet 2 tegelijk?? Ik dacht eigenlijk dat het altijd een generatie overslaat tweelingen. Ben zelf ook van een eeneiige tweeling en ik dacht altijd oversloeg.

Ja nou geniet er nu maar dubbel van zou ik zeggen

Ik moet nog 2,5 week maar denk dat hij nig wel iets langer blijft zitten jammer genoeg wta ik niet hoop wil graag thuis bevallen. Voel me wle nog steeds goed doe nog alles nog 2 kere per week sporten enzo maar dara stop ik volgende week mee

liefs nadia

Terug
Bovenaan