Uitgerekend april 2019

Ik merk sinds net ook dat m'n bh idd wat voller gevuld is? hij past gelukkig nog wel haha. Fijn om te horen dat 't bij jullie zo ook is gegaan kwa oplopen van het streepje. We willen het wel op een leuke manier vertellen, gaan vanavond even samen kijken hoe. Ideeën opdoen op internet, ben morgen lekker vrij dus dan kan ik gaan zitten knutselen haha. 
Nou ik heb de testen elke keer alleen gedaan, en dan savonds aan m'n vriend laten zien en hij ontkende 't nog een beetje. Zo van ja 't streepje is toch nog niet zo duidelijk. En dan mij niet geloven dat er niet zomaar een streepje komt te staan. Hij vroeg de eerste dag ook nog van is dat vakje normaal echt wit dan? wat een schatje haha. Vanmorgen vroeg hij wat ik aan 't doen was in de badkamer dus ik zo ja nog een test doen. Zegtie hoelang moet je nog wachten dan, 3minuten. En toen kwam hij mee wachten, was al niet meer nodig want het streepje was al in beeld. En toen besefte hij 't wel echt dat 't zo is. Alleen ik snap best dat het voor hun moeilijker te bevatten is. Wij voelen natuurlijk dat ons lichaam aan 't veranderen is, en hun zien nog niks. Dus denk idd dat de echo voor hun wel echt pas het besefpuntje is.

Aaaah! Die 'onnozelheid' van de mannen is eigenlijk echt heel schattig! Laat je van de week weten hoe jullie het vertellen en wat de reacties waren? Mijn moeder heeft de ochtend dat we het vertelden alleen maar gehuild en mijn vader was sprakeloos. Ze kunnen het nog steeds niet geloven. Het is natuurlijk ook nog wel heel vroeg, maar er is zo'n geschiedenis dat ik het niet voor me kon houden. 
De verloskundige zei trouwens tegen mij dat de klachten die je hebt ook heel plotseling kunnen verdwijnen. Vooral geen zorgen maken dus als er ineens geen/minder klachten zijn. Denk dat dat voor elke aanstaande moeder fijn is om te weten. 
Hoe gaat het met de andere dames? 

Hallo allen,
Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik heb maandagavond een zwangerschapstest gedaan nadat ik al een aantal dagen een positieve ovulatietest in handen had wat ik heel vreemd vond. Zelfs met avondurine een knetter positieve zwangerschapstest!!Volgens de app ben ik op 2 april uitgerekend! Spannend allemaal hoor. Dit wordt onze 1e. Ik heb verder nog helemaal nergens last van behalve soms wat kleine krampjes rond mijn baarmoeder maar dat schijnt normaal te zijn.

Allereerst gefeliciteerd beautyfullflower!
@BenB ja ik laat het hier weten hoe we het verteld hebben. Wij vertellen 't ook wel vroeg, maar wil het gewoon heel graag kunnen delen. En vooral ook gewoon met m'n moeder, hoe zij alles voelde enzo. En mocht het nog mis gaan dan is 't denk makkelijker vertellen als dat je het achteraf moet vertellen. De rest van de familie en vrienden vertellen we het pas na 12 weken hoor.
Lijkt me best gek als ineens je klachten weg zijn, maar fijn om te weten dat het kan. De misselijkheid is hier nog steeds aanwezig hoor??‍♀️

Gefeliciteerd BeautyfullFlower!
Zo leuk dat we allemaal rond dezelfde datum zijn uitgerekend. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen!
Ik ben heel benieuwd Lily! Ik vind het ook fijn om te kunnen delen. Mijn moeder had dezelfde klachten als ik toen ze zwanger was van mij en mijn broertje. Mijn andere broertje is helaas na de bevalling overleden. Mijn moeder had bij die zwangerschap ook direct het gevoel dat er iets mis was.
Fijn hè die misselijkheid... Ik werd om 05.15 uur wakker van het gerommel en de misselijkheid. Ik ga even de hondjes uitlaten en dan languit op de bank. We hebben een eigen hond en een hond in de opvang. Onze eigen hond heeft achteraf gezien al door dat ik zwanger ben. Elke ochtend als ik haar riem om deed, begon ze tussen mijn benen te snuffelen. Ze heeft ook een paar keer zitten brommen naar de opvanghond. Nu besef ik pas dat dat was toen onze eigen hond bij mij zat. Bijzonder allemaal hè? Toevallig hadden we voor dit weekend een fotoshoot gepland met de honden. We gaan gelijk een mooie aankondigingsfoto maken. Omdat het natuurlijk nog wel spannend is, zetten we geen datum bij de foto. Mocht er onverhoopt toch iets zijn, dan kunnen we de foto altijd nog gebruiken. Maar goed... daar ga ik niet vanuit 

Gefeliciteerd allen.  Het gaat goed, wel warm he dat vind ik normaal ook niet zo fijn. Vannacht eindelijk goed geslapen, nu ben ik ook niet echt moe vanmiddag. Ben ik eindelijk wakker als onze peuter slaapt. Gisteren ging ik tegelijk met hem naar bed, nou hij ging te laat hoor vanwege avondmarkt. Vanochtend nog gestest doe om de dag maar was het bijna vergeten nog een laatste druppel en daar de test meegedaan. En weer een streepje zie eigenlijk geen verschil in de streepjes sinds zaterdag en die van zaterdag was zomaar smiddags gedaan. 
@Laindey, ook licht gefeliciteerd, loopt je test al op of heb je nog niet weer getest hoe voel je je? ik herken je naam nog van eerdere berichten, al was niet altijd actief met schrijven wilde me niet te veel focussen op zwanger te worden, wat toch niet is gelukt. Ja nu dan wel na onze vakantie toch iets meer rust denk ik

Hoi dames!
gefeliciteerd allemaal! Ik kon weer eens niet wachten met testen (eigenlijk zaterdag pas mijn nod) dus vanmorgen bij het kruidvat een test gehaald, 2v5.
Ik ging er stiekem al vanuit dat het negatief zou zijn, want het was te vroeg om te testen en we hebben niet bewust geklust deze maand.
Maar wonder boven wonder kreeg ik toch een positief streepje!!! Ik kan mijn geluk niet op!
durf alleen nog niet te enthousiast te zijn ivm eerder miskramen maar ik ben dolgelukkig!! 
Mals ik nu ga bereken zelf zou ik ergens rond 6 april uitgeteld zijn! Spannend dus!!

@irmke gefeliciteerd! Had je ook al een duidelijk streepje? Helemaal leuk als je het juist niet verwacht het toch raak is?
@BenB aah dat van je hond is echt heel schattig! Mooi dat ze zoiets aan kunnen voelen.
Heb vandaag een drukke sjouwdag gehad op het werk, ben echt kapot en heb een trekkerig gevoel onderin m'n buik. Merk ook dat ik rond een uurtje of 3 echt een opgeblazen gevoel krijg, en dan een buikje die ik niet in kan houden zeg maar. Gelukkig had ik een los shirtje aan?

Terug
Bovenaan