Uitgerekend april 2019

Hallo dames,
Is alweer even terug dat ik hier wat heb geplaatst! 
Maar inmiddels is het alweer 2 wkn terug dat ik een miskraam heb gehad! Ik had met 6 wkn en 2 dgn een inwendige echo ivm bloedverlies. En met 6 wkn en 4 dgn is alles op gang gekomen en met 7 wkn het vruchtzakje verloren. 
Inmiddels gaat alles weer goed zowel lichamelijk als geestelijk. En hebben we besloten er weer voor te gaan, ondanks dat het nu afvragen is wanneer sprong is en komende menstruatie! Volgens mij heb ik afgelopen maandag sprong gehad dus we wachten het allemaal maar rustig af! We laten het nu helemaal aan moeder natuur over. Als het ons gegund word is het super mooi natuurlijk. Word ik ongesteld vind ik ook niet erg. Dan weet ik dat mijn lichaam weer helemaal tip top in orde is?.

@Tersz, dat heb in ook. Vooral het idee dat het steviger voelt (met een rolletje erop). In het begin tijdje wat opgeblazen achtig geweest, waardoor ik al snel niet al mijn broeken aan kon.
Wij zijn nu druk aan het twijfelen of we wel of geen nipt, of misschien toch een combinatie test gaan doen. Ik denk wel dat we gaan testen, maar ik ben ook wel bang voor een slechte uitslag.

Hoihoi,
hier nog een zwangere, mijn uitgerekende datum is 2 april! 
Allereerst voor degene die een mk hebben gehad, heel veel sterkte!! En hopelijk komt er weer snel positief nieuws voor jullie!!
@ jupp, ik heb vorige week donderdag bloed laten prikken voor de NIPT en gister al de uitslag!! Mega snel dus! Gelukkig was alles helemaal goed! 
Maar volgens mij ligt het er maar net aan hoe druk ze het hebben haha! 

Ah, snelle nipt-uitslagen dus. Was jullie bloed naar het vumc gestuurd?
@Mouikebeth, wat jammer dat het is misgegaan... Hopelijk snel weer goed nieuws voor jullie!
@Pooh-beer, de twijfel kan ik me voorstellen. Onze overweging om het wel te doen was: bij slecht nieuws hebben we een keuze, na de geboorte niet meer. En het doen van de test heeft voor mijn gevoel geen invloed op het kindje in de zin dat ik het spannend en daardoor stressvol vind.

@jupp, zo denken wij er ook over hoor. Maar het is toch wel eng. Het gaat ons ook vooral om het kunnen voorbereiden, voor als er iets niet goed is, waar verder wel goed mee te leven valt. Wij gaan toch voor de combinatie test terwijl ik, vanwege de betrouwbaarheid, eerst meer aan de nipt dacht. Combinatie test kan voor ons gevoel meer laten zien wat betreft eventuele ernstige nevenbevindingen. 

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik lid kan worden van de geheime Facebook groep? En betekent dit dat mijn vrienden op Facebook niet kunnen zien dat ik hier lid van ben/word?

Terug
Bovenaan