Uitgerekend april 2019

Hi!

Leuk om weer wat te lezen :).
ik ben de 12e uitgerekend en moet nu errrrrg veel geduld opbrengen. Steeds meer lichamelijke klachten sinds een week en dat is enorm wennen. Van alles fit en vrolijk kunnen doen naar amper in bed kunnen liggen. Misschien maar goed dat mijn lichaam nu tegengas geeft; zo neem ik tenminste rust voor de bevalling. 

Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij iedereen! 

Hoi meiden,
Ik ben 16 april uitgerekend van ons 2e kindje. Een jongetje. Deze zwangerschap valt me zwaar, miss ook omdat ik nog een dametje van bijna 2 heb rondlopen. En als kers op de taart 2 weken geleden met de kleine van de trap gevallen en mijn been gebroken. Had nog graag in mijn verlof wat leuke dingetjes gehaald voor de kleine man maar helaas. Ik ben van plan on thuis te bevallen, bij de eerste naar het ziekenhuis gegaan omdat we het toch wel spannend vonden. 
Succes met de laatste loodjes allemaal 
Groetjes 

@Sien: klopt als je in Nederland een zwangerschap zonder complicaties of bijzonderheden hebt, loop je bij de verloskundige. Anders ook bij de gynaecoloog. Ik hoorde laatst dat je in België ook eerder ingeleid wordt en ze je minder ver overtijd laten gaan (dus eerder dan bij 42 weken). Klopt dat? 
@Bambi: wat fijn dat je er zo open in staat! Zo kun je ook niet teleurgesteld raken... ik ben er zelf ook nog niet uit naar welk ziekenhuis ik wil en beslis dat op het moment zelf nog afhankelijk van of ik dan nog een badbevalling wil of niet en waar er plek is. Wij hebben geen extra controles ivm het voorlopen op groei. De verloskundigen hebben er alle vertrouwen in dat het gaat passen dus daar moet ik maar op vertrouwen ;-).

@ Terz en Seimen: leuk nog meer april mama’s! :) ja, de laatste loodjes vallen niet mee he?! Helemaal als je je been ook nog breekt.. jeetje wat een rot timing :(! Gaat alles wel goed met jullie kleintjes? 

We zitten allemaal dicht op elkaar inderdaad, spannend! :) zullen we elkaar op de hoogte houden?

@Rolo
jawel hoor, hier laten ze ook toe tot 42 weken. Ik hoop alleen niet bij mij, hihi! Ik moet morgenvroeg weer naar de gynaecoloog, ben benieuwd! 

Vandaag weer bij de gynaecologe geweest, en tot mijn eigen grote verbazing en die van de gynaecologe al 4 cm opening.. Ze vermoedt zelfs dat ik mijn volgende consult volgende week vrijdag niet ga halen, spannend dus ?

Oh dat is zeker spannend zeg Sien! 4 cm al...! Dan ben je al een eind op weg.... is het je eerste kindje? 

Hallo allemaal, 
Ook ik hoor in het groepje 'april mama's' en ik herken veel van wat jullie beschrijven. Ook ik heb regelmatig al krampen, alsof ik ongesteld moet worden.. Maar het zet allemaal niet door. Eergister avond zijn we zelfs even in het ziekenhuis geweest omdat ik symptomen leek te hebben van zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig was dat niet het geval en was mijn bloeddruk ook weer gezakt. Maandag moet ik weer op controle. Wat mij alleen opvalt is dat ze bij ons nooit kijken naar ontsluiting oid, ook niet nu ik aangeef al wat sterkere voorweeen te hebben. Is dat bij jullie ook zo? 
Spannend allemaal voor ons!! Leuk elkaar op de hoogte te houden. Hopelijk binnenkort achter elkaar geboorte berichtjes van gezonde kindjes van iedereen :)  

Hoi lieve dames. Gisteren middag om 16.50 zijn wij trotse ouders geworden van ons kleine meisje. Wat een oerkracht krijg je en wat een ontlading aan emoties daarna! We mogen terug kijken op prachtige thuisbevalling! 
Wij gaan lekker genieten met zn 3tjes ben benieuwd wanneer de volgende zich meld :) 
Liefs

Terug
Bovenaan