Uitgerekend april 2019

@SanneSas 
Bij hebben ze ook mas gisteren, 37 weken en 5 dagen, voor het eerst gekeken of ik al opening heb, dus wie weet loop ik er ook al een tijdje mee rond!
@Rolo
Ja het is ons eerste, blijkbaar is 4cm wel al snel en veel dan!

@Bambi: wauw wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Is de bevalling voorspoedig gegaan? En gaat alles goed met jullie kleine meid? Nu hopelijk lekker bijkomen en genieten van elkaar!
@Sannesas: ja spannend he?! En herkenbaar... bij mij controleerden ze ook nog niet op ontsluiting ondanks pittige voorweeen eerder deze week... geen idee waarom eigenlijk... maar ze doen dan volgens mij pas bij ons wanneer je overtijd gaat of als je echt regelmatige weeen hebt. Ik ben ook wel benieuwd?. 
Misschien is het bij Sien anders in België? Of hadden ze een andere reden om al te checken Sien? Wel super fijn om al 4 cm te hebben zonder veel last te hebben gehad van (voor)weeen.
Wel vervelend... symptomen van zwangerschapsvergiftiging... voel je je erg beroerd?

Wat een superleuk nieuws, Bambi!! Gefeliciteerd!! Heel erg genieten en wat fijn dat het zo'n mooie ervaring is geweest. 
@Rolo, misschien doen ze dat ook wel niet omdat ze ook niet wat op gang willen brengen.. Ik weet het niet. Van mij mag ons zoontje wel komen. Alleen niet té snel want ik ga zo nog even  naar Ikea, haha! Ik voel me gelukkig nu niet meer zo beroerd. Met vlagen wel, vooral in de avond. Ik zag sterretjes, had een heel naar gevoel in mijn buik (heel strak gevoel aan de bovenkant) en flinke pijn tussen mijn schouderbladen. Dat laatste is denk ik een zenuw die knel zit doordat alles minder ruimte heeft. Gelukkig is het einde in zicht en zolang ik maar een beetje blijf wandelen etc gaat het goed. Schijnt trouwens ook goed om het op te wekken dus 2 vliegen in 1 klap ;-) Al mag hij vooral komen als hij er zelf helemaal klaar voor is. 
Zijn jullie er al wel helemaal klaar voor? En willen jullie thuis bevallen? Wij willen graag in het 'kraamhotel', een afdeling in het zieke huis waar alles iets vriendelijker en minder medisch is maar wel alles voor handen is.. 
Ik ben ook benieuwd wanneer de volgende zich aan dient!! Vandaag maar enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes. Weer wat van het lijstje af ;-) 

@Sannesas: haha zooo herkenbaar! Ik word steeds ongeduldiger en probeer elke dag maar een beetje in de weer te blijven voor afleiding. Ben er meer dan klaar voor en mee haha?. Elke dag kijk ik even naar de kast met babykleertjes en op de Thuisbezorgd website naar welke sushi ik straks allemaal ga bestellen... ;-)! Wij gaan wel in het ziekenhuis bevallen maar vooralsnog niet met medische indicatie, dus ook in een soort geboortecentrum. Ik weet alleen nog niet zeker welk ziekenhuis omdat ik misschien een badbevalling wil. Ik ga dat op het moment zelf nog even bedenken afhankelijk van waar ik dan behoefte aan heb.
Klinkt inderdaad niet helemaal goed al die symptomen... gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging! Succes bij de Ikea en met enveloppen schrijven! Daarna ook helemaal klaar? 

Hier nog een mama to be die graag wil meeschrijven. Ik ben 25 april uitgerekend van ons eerste kindje. Aanstaande donderdag ben ik 37 weken. Op wat 'irritante kwaaltjes' na vind ik het nog goed te doen en ik heb het gevoel dat ik overtijd ga. Vast mede omdat ik nog een hoop klusjes op mijn to do lijst heb haha. Als control freak vind ik het heel lastig dat je totaal geen idee hebt wanneer het gaat gebeuren. 
Ik hoop dat de mama's die er aan toe zijn snel zullen bevallen!
@Bambi: van harte gefeliciteerd! Nu lekker gaan genieten. 

@spruit D, leuk dat je meeschrijft! Fijn dat alles goed gaat. Wie weet dat als je je to do lijstje af hebt, je er dan helemaal klaar voor bent ;-)
@Rolo hahaha ik moest zo lachen om je dagelijkse sushi check.. Wel fijn om straks niet meer zo te hoeven op letten! Ikea is gelukt zonder gebroken vliezen. Gisteren de een na laatste bijeenkomst gehad van dr cursus die mijn vriend en ik samen volgen. Vannacht weer flinke krampen maar geen regelmaat dus niet echt vergelijkbaar met weeën. Benieuwd wanneer het gaat gebeuren! 
Ik heb de enveloppen inmiddels geschreven en ben nu helemaal klaar! Alleen belastingaangiften nog.. hebben jullie dat ook dat alles wat nog direct met zwangerschap/baby te maken heeft, veel meer moeite kost? Bah... 
Groetjes en geniet vh weer!!

Ooohh ik kan het geduld niet meer opbrengen hoor, ben zo nieuwsgierig! Hoe zal ze er uit zien, op wie lijkt ze, hoe staan haar kleertjes etc. 
Nu 38,5 week en probeer vooral wat in beweging te blijven door kleine rondjes te lopen met onze hond. Wordt steeds lastiger maar dat zijn de laatste loodjes kwaaltjes hè.
allemaal veel succes en geduld gewenst deze laatste weken :) 

Hoi hoi allemaal!
Zaterdagavond om 20u even binnengegaan met het gedacht om even aan de monitor te liggen ter controle omdat ik wat last had! Om 21u zijn mijn vliezen gebroken door de gynaecoloog bij 6cm opening, om 22u wilde ik epidurale maar had ik al 9cm opening en was dit niet meer van toepassing! Om 23u is onze zoon Melle geboren ?

Terug
Bovenaan