Wat een superleuk nieuws, Bambi!! Gefeliciteerd!! Heel erg genieten en wat fijn dat het zo'n mooie ervaring is geweest.
@Rolo, misschien doen ze dat ook wel niet omdat ze ook niet wat op gang willen brengen.. Ik weet het niet. Van mij mag ons zoontje wel komen. Alleen niet té snel want ik ga zo nog even naar Ikea, haha! Ik voel me gelukkig nu niet meer zo beroerd. Met vlagen wel, vooral in de avond. Ik zag sterretjes, had een heel naar gevoel in mijn buik (heel strak gevoel aan de bovenkant) en flinke pijn tussen mijn schouderbladen. Dat laatste is denk ik een zenuw die knel zit doordat alles minder ruimte heeft. Gelukkig is het einde in zicht en zolang ik maar een beetje blijf wandelen etc gaat het goed. Schijnt trouwens ook goed om het op te wekken dus 2 vliegen in 1 klap ;-) Al mag hij vooral komen als hij er zelf helemaal klaar voor is.
Zijn jullie er al wel helemaal klaar voor? En willen jullie thuis bevallen? Wij willen graag in het 'kraamhotel', een afdeling in het zieke huis waar alles iets vriendelijker en minder medisch is maar wel alles voor handen is..
Ik ben ook benieuwd wanneer de volgende zich aan dient!! Vandaag maar enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes. Weer wat van het lijstje af ;-)