@sien; wat fijn. Lekker genieten en ik wilde nog even zeggen dat ik Melle echt een mooie naam vind!
@Rolo; series kijken/opnemen, boek lezen en vriendinnen op visite. Daarmee kom ik mijn dagen door. Ohhh en de middag dutjes zijn ook weer terug. Ik slaap zo onwijs slecht, dus daar ontkom ik niet aan. Bij een zonnetje zit ik lekker even in onze tuin te genieten.
moet wel even klagen wat ik word echt GEK van mijn schoonmoeder!!! Pfffff
ineens heeft ze verzonnen dat het oke is om onverwachts langs te komen, terwijl ik op knappen sta. Al zo vaak aangegeven dat ze even moeten appen of bellen of bezoek uit komt. (Was al zo toen ik nog werkte. Want met onregelmatig werken is een dagje niemand ook wel eens fijn). Nooit meer problemen gehad, bezoekjes werden fijn overlegt en nu ineens komt ze steeds onverwachts langs als mijn man werkt. Is mijn man thuis dan appt of belt ze wel of het uit komt. Daar zit al frustratie!
Maar nu komt er ook nog bij dat ze boos is omdat wij niet willen vertellen als de bevalling is begonnen. Zij wil dit namelijk wel weten maar wij willen het samen doen. Nu blijkt ook nog eens dat ze hierover tegen andere familie leden over heeft lopen klagen. Iedereen geeft ons gelijk maar zij snapt het maar niet. Ook wil mijn man zelf zijn oma (haar moeder) bellen als de kleine is geboren. Was ze ook niet te spreken over want zij wilde dat zelf graag doen.
Ohhh en dan nog eens het kinderopvang verhaal, wat ze maar niet snapt en mij elke keer verwijten om geeft.
Gelukkig ben ik niet om mijn mond gevallen en geef ik haar alles gewoon terug. Zeg ook dat wij met zijn tweeën zijn want ze doet alsof ik alles alleen beslis ipv samen met mijn man. Hij steunt mij overigens ook en gaat ook tegen zijn moeder in maar ze blijft maar haar eigen ding doen. Ben bang dat ik een deze dagen echt ontplof. Lang leve de hormonen. Zoooo moest dit even van mij afschrijven