[quote quote=10236038]Hoi Dames, Hier ook af en toe wat misselijk, maar gelukkig niet zo erg als ik hier van anderen lees. Heel veel sterkte!!! Vanmorgen de eerste echo gehad. De groei ligt precies op schema, het echo-apparaat gaf na de meting 7+5 aan en dat klopt precies
. We hebben het hartje mooi zien kloppen. Dus allemaal super fijn! Ik blijf het onzeker vinden, want mijn laatste zwangerschap ging mis rond deze termijn (een dag na een echo, met ook hartactie. Maar toen was het vruchtje al te klein voor de termijn en hartje klopte vrij traag). @Shona, ik begrijp je onzekerheid dus ook heel goed! Het is echt killing om weer zwanger te zijn als je al eens een (of meer) miskraam hebt gehad. Gelukkig over 2 weken weer een echo (vanwege al meerdere miskramen), dat is wel heel fijn.[/quote]
Wat een mooi nieuws! Fijn dat de meting ook volledig klopt! Duimen dat het nu goed blijft. Fijn ook dat je over twee weken weer mag. Als mijn echo vrijdag goed is hoop ik dat ik ook weer eerder kan voor de volgende echo. T blijft spannend tot 12 weken denk ik!
Wat een mooi nieuws! Fijn dat de meting ook volledig klopt! Duimen dat het nu goed blijft. Fijn ook dat je over twee weken weer mag. Als mijn echo vrijdag goed is hoop ik dat ik ook weer eerder kan voor de volgende echo. T blijft spannend tot 12 weken denk ik!