Uitgerekend april 2020

[quote quote=10236038]Hoi Dames, Hier ook af en toe wat misselijk, maar gelukkig niet zo erg als ik hier van anderen lees. Heel veel sterkte!!! Vanmorgen de eerste echo gehad. De groei ligt precies op schema, het echo-apparaat gaf na de meting 7+5 aan en dat klopt precies :D. We hebben het hartje mooi zien kloppen. Dus allemaal super fijn! Ik blijf het onzeker vinden, want mijn laatste zwangerschap ging mis rond deze termijn (een dag na een echo, met ook hartactie. Maar toen was het vruchtje al te klein voor de termijn en hartje klopte vrij traag). @Shona, ik begrijp je onzekerheid dus ook heel goed! Het is echt killing om weer zwanger te zijn als je al eens een (of meer) miskraam hebt gehad. Gelukkig over 2 weken weer een echo (vanwege al meerdere miskramen), dat is wel heel fijn.[/quote]
Wat een mooi nieuws! Fijn dat de meting ook volledig klopt! Duimen dat het nu goed blijft. Fijn ook dat je over twee weken weer mag. Als mijn echo vrijdag goed is hoop ik dat ik ook weer eerder kan voor de volgende echo. T blijft spannend tot 12 weken denk ik! 

Bedank aprilbaby. Ik ben ook al aan de gemberthee. Werkt even .. echt vreselijk dit, maar blij dat ik niet hoef te spugen. 
Dacht voor een moment dat het beter ging, dus even huishoudelijke dingen doen. Helaas kwam het weer snel terug.. ik hoop dat het bij deze dag blijft. 

Hoi allemaal,

Bij mij worden die menstruatieachtige krampjes wel wat minder heb ik het idee. Tenzij ik heel druk ben geweest dan voel ik wat meer in mijn buik.
Ben sochtends best misselijk kan dan bijna overgeven van mijn eigen speeksel. Ik eet meteen een droge snee brood. De rest van de dag door gaat het opzich als ik maar op tijd eet. Geuren komen al best wel sterk binnen.
Mijn borsten doen ontzettend zeer en mijn man zegt dat ze groter worden al zie ik dat zelf nog niet helemaal maar ze zijn heel warm en zwaar. Mijn shirt doet soms al zeer! Zodra ik uit werk kom gooi ik mijn bh uit.
Wat een spannende tijd he! Ik heb 30 augustus de echo.
Ik heb een app en die zegt dat ik 5 weken en 6 dagen ben. 
Succes met de kwaaltjes! 

Vandaag is moeders voor moeders hier geweest. Een mooie positieve test? dat geeft wel weer een goed gevoel! 
Hier valt het mee met de klachten. Alleen wel moe moe moe?

Vandaag ging het redelijk kwa misselijkheid zolang ik het bij droge crackers en soep hou toch (probeerde een hapje witlofschotel en dat spuugde ik gelijk weer uit mn maag draaide zich om zodra t mn mond in ging)
Maar nu dus heel de dag vreselijke pijn aan mn borsten ook niet fijn.
Als deze kwaaltjes zo aanblijven ben ik bang dat ik het niet lang voor me ga houden (al kan ik best wel redelijk "acteren" dus eens zien wat die amateur toneel groep me heeft geleerd ?)

Hallo!
Ik weet nu net 2 dagen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. 4 weken nu! Wij hebben 8 oktober pas een eerste echo en gelijk termijnecho omdat wij 5 sep een maand op vakantie gaan. Ik was altijd nauwkeurig met mijn eisprong en nu was het net iets anders gelopen. Meteen raak! In het verleden wel 2 x een mission abortion gehad met curretage als gevolg, ptss na een eerste traumatische bevalling en een ziek kind in de eerste 2 weken dus geen kraambed gehad. Dus we zijn voorzichtig dankbaar maar vinden het ook spannend dat we nu in de cruciale tijd op reis gaan. Gelukkig naar een land met goede medische zorg en goed verzekerd. 
Iedereen succes met de eerste weken! 

Bedankt voor jullie reacties @Lizbs en @tulpelientje. Gister heb ik mezelf lekker gek lopen maken maar vandaag voel ik me al wat beter. Ik wacht het gewoon af, we hebben het toch niet in de hand. Om mezelf niet gek te maken heb ik vanmorgen ook maar geen test gedaan. Gister middag wel, die was nagenoeg ook gewoon positief maar geen knaller. Als ik terug kijk naar de foto's van de testen van mijn vorige zwangerschap had ik ook pas na 10 dagen een knaller.

Vooralsnog geen bloed dus dat is goed. Borsten doen juist meer zeer maar heb wel krampen, soort menstruatiekrampen denk ik (ik heb nooit menstruatiekrampen dus ik weet niet zo goed waar ik het mee kan vergelijken haha). Gister avond was dat best heftig dus dat was wel weer even schrikken maar nu is het weer weg, op af en toe een krampje na.

Terug
Bovenaan