Uitgerekend april 2020

Hoi. 

Mag ik me hier ook melden ? 
Zal straks op mijn gemak even alles lezen :) 
Het lijkt er op dat ik na ruim 2 jaar proberen zwanger ben :eek: 
Kan het nog niet geloven hoor. Heb gister pas getest. En voordat het ziekenhuis bevestigd heeft geloof ik het nog niet haha. 

Volgens internet zou ik 27 april uitgerekend zijn. :) 

He he,
Ik durf eigenlijk niet eens te reageren. Ben onwijs onzeker. Ben zwanger van ons eerste kindje en zoals het er nu voor staat 3 april uitgerekend. ?
Heb hiervoor een miskraam gehad met 5 weken. Daarom heb ik met 7 weken al een echo gehad. Alles was goed zooo blij. Maar de onzekerheid is er nu zo erg ik krijg 'pas' bij 11 weken (13 sept) de termijnecho. Vind fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Soms gaat het heel goed en heb ik alle vertrouwen maar soms... haha word ik gek

Jeetje gebruiker10154745 wat klote!
hopelijk is het maar een bloedinkje die gewoon normaal is in de zwangerschap en geen miskraam. Maar de ongesteldheidsbuikpijn erbij klinkt toch niet zo goed..
Sterkte!

Hebben jullie ook boeken aangeschaft? En welke raden jullie aan? Ik heb alleen nog 9 maanden boekje gekocht. 
En hoe is het verder met jullie? Mijn misselijkheid is een stuk minder! Erg blij mee, maar werd er ook even onzeker door. Maar goed, kan niks anders dan afwachten :)

Terug
Bovenaan