Uitgerekend april 2020

Hoi allemaal,
Nog meer die weinig symptomen hebben zo te lezen. Ik moet zeggen dat ik me sinds vandaag pas zwanger voel, de hele dag al moe en moodswings, vooral chagerijnig als ik honger heb en ook iedere 2 uur mega honger hebben en nu ook wat buikkrampen. Ik hoop dat de krampen geen slecht teken zijn. Ik ben nu 6 weken en 2 dagen. Nog helemaal geen misselijkheid gelukkig. 

Hallo,

ik sluit mij ook aan vandaag positieve test gehad. Morgen bellen naar de verloskundige. Ik kom nu uit op 15 April maar dan pas weet ik het natuurlijk zeker

Gelukkig ben ik niet de enige die me dus over vanalles en nog wat onzeker voelt. Ook ik heb nog helemaal geen symptonen. 
Ben nu iets meer dan 5 weekjes en moet (vind ik zelf) nog lang wachten tot de echo van 9 september. 
Voor alle andere, en een beetje mezelf, vertrouw op je lichaam ♡

Aa wel fijn om te lezen dat er meer onzeker zijn :). Vandaag echt een stomme dag gehad. Voelde me down en verveeld, maar ook te weinig energie en zin om wat te doen. Morgen toch wat meer afleiding zoeken. 

Ahh Tulpelientje, ja ik merk ook dat het helpt om actief te zijn. Dan voel ik me toch beter en minder down of moe. Als ik toegeef aan mn moe zijn en ga liggen of bankhangen dan knap ik er ook niet van op. Vandaag moet ik werken dus bezig zijn gaat wel lukken. Nu nog hopen dat ik het gewoon volhoud.

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich onzeker voelt, en ik lees overal dat de krampen komen door de darmen. Het is inderdaad wel uit te houden dus het zal wel goed zitten ( hoop ik ?) 
ik heb 26 augustus mijn eerste echo, we kunnen niet wachten meer! 
Gister had ik ook totaal nergens zin in omdat ik wat minder energie had, ik heb toen meteen ingelezen over voeding dat energie geeft.. zoete aardappel , broccoli en havermout dus ik ga vandaag maar meteen inslaan ? 
ze geven goede tips en veel informatie via ouders van nu, dat vind ik wel fijn want ik ben zwanger van onze eerste kindje dus we weten eigenlijk vrij weinig..
en fijn om jullie verhalen te lezen natuurlijk, want nu weet ik dat de moodswings etc er al bij horen  en je kan toch makkelijker even vragen hoe een ander iets ervaart ..

Nu dus zwanger van mijn 2e kindje. Ouders en schoonouders weten nog van niks we willen het op een leuke manier vertellen hebben jullie het al verteld en iemand een tip hoe je het leuk kan vertellen misschien mijn dochter van bijna 16 maanden bij betrekken ? 

Mijn eerste zwangerschap was niet gepland dus hebben we het ze gelijk verteld nu is het wel gepland dus wil ik het op een leuke manier bekend maken. Herkenbaar een dagje down voelen en ja het helpt zeker om wel actief te zijn. Ik ben vooral misselijk en weinig eetlust maar is wel belangrijk om te eten dus ga zo gewoon wat eten. 

Hoi allemaal,
Vanochtend heel licht positief getest. Weet niet zo goed wat ik moet voelen. Heb 2 juli een miskraam gehad, was toen bijna 8 weken zwanger. Nu heb ik tussendoor ook wel getest en die waren super wit dus ik denk niet dat deze positieve test nog van de miskraam is. Op de echo die ik toen 3 juli had was mn baarmoeder ook zo goed als leeg op wat oud bloed na. Maargoed, ik teste met mn miskraam ook heel licht positief en kreeg toen na een week pas goede knaltesten. Ga over een paar dagen nog maar een keer testen!

Terug
Bovenaan