Uitgerekend april 2020

Hoi allemaal. Hopelijk allemaal leuke kerst gehad.
Ik ga eind feb met verlof. Maar ik moet zeggen dat ik nu al iets kortere dagen maak omdat ik nog best gauw vermoeid ben en mn werk lichamelijk zwaar is.  Momenteel druk bezig (vooral de papa) met het maken van het nieuwe kamertje voor onze zoon zodat de babykamer vrij komt en ik daar kan gaan starten met kleertjes uitzoeken enzo. Een naam uitzoeken blijft wel een probleem. 

Gelukkig nieuw jaar allemaal! Op naar een heel mooi en bijzonder 2020! 

@LiekeJill Ik gebruik zelf Rennie of een klein beetje baking soda bij maagzuur en het lijkt een klein beetje te helpen. Het is zeker geen wondermiddel, maar het geeft wel wat verlichting. 

@Anky Fijn dat je nu al kortere dagen kunt maken. Ik merk ook dat ik sneller moe wordt en meer rust moet nemen overdag. Fijn als dat ook kan! Leuk dat jullie ook bezig zijn met de kamer. Ik heb tot nu toe wat kleertjes, en ben verder bezig met een overzicht maken van wat we nodig hebben. De naam is inderdaad een lastige... 

@Nail89 Vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Goed dat je elke dag de tijd neemt om te ontspannen. Ik voel nu ook de kleine steeds vaker. Zo fijn, leuk en bijzonder! 

[quote quote=10277797]Angst dat je buik nog meer groeit? Het is juist de bedoeling dat je groeit en daar mag je trots op zijn. [/quote]
@Nail89 ik begrijp dat het goed is dat mijn buik groeit!
maar zoals ik in mijn opmerking schreef, heb ik een erg pijnlijke buik doordat alles nu al zo strak gespannen is. Het is logisch en gezond dat mijn buik groeit, maar door de pijn die ik nu al voel, is daar automatisch angst voor meer pijn naarmate die groter word, zo bedoelde ik het ;) 
ik hoop dat de misselijkheid en vermoeidheid minder worden voor je xx
groetjes! 

Hoe gaat het met iedereen nog beetje vol te houden of echt uit kijken naar je verlof ? 
En alles al klaar of nog wel wat regelen ? 
bij ons is de kinderkamer klaar alleen nog een lamp hangen en verder wil ik binnenkort al ziekenhuistas klaarmaken voor het geval dat. Ik wil thuis bevallen maar ja als het moet moet het wel allemaal kunnen en dan is het fijn als dat geregeld is. 
Ik heb net een klein voetballertje in mijn buik vooral snachts haha. 

Ik heb enorme eetbuien nog iemand die dit herkend bij zichzelf ? 
en iedereen al de kraamzorg geregeld of zelfs al een intake gehad ? 
Ik ben aan het wachten tot ik een bericht krijg voor het intake. We hoopte dezelfde kraamzorg als bij mijn dochter maar helaas is zij ander werk gaan doen maar een nieuwe kan juist ook weer een hoop nieuwe en leuke dingen van leren dus ben benieuwd. 

Ik ben al een paar weken gestopt met werken omdat mijn contract af liep en ik na de geboorte zelf voor ons kindje wil kunnen zorgen, ik wilde dus toch al stoppen met werken. Ben er voor nu al wel blij mee, ik weet niet of ik hele dagen echt nog goed vol had gehouden.
Bij ons is de babykamer ook wel zo goed als klaar. Kleine dingetjes moeten nog gebeuren maar daar hebben we als het goed is nog tijd voor. Leuk dat bij jullie de kamer ook bijna klaar is! En ziekenhuistas kun je beter te vroeg klaar hebben dan te laat! (Voor als het nodig zou zijn)
Ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap 9 kilo aangekomen dus al best wel veel... Nadat de misselijkheid over is gegaan lust ik ook wel weer lekker eten, ja. ? 
Intake kraamzorg heb ik nog niet gehad. Ik dacht ongeveer 6 weken van tevoren dus dan duurt het nog eventjes. 

Hoi allemaal!
ik met vlagen ook echt eetbuien haha!
deze week een goed gevuld weekje: 3D/4D echo, intake kraamzorg, rondleiding en informatie avond in het ziekenhuis op de moeder/kind afdeling!

ik ben nu 27 weken :)
groetjes!

Hoi allemaal, blij te lezen dat het goed gaat met jullie. Hier gaat het intussen wat minder... Gynaecoloog heeft me deze week met onmiddellijke ingang thuisgezet voor platte rust door een verkorte baarmoederhals. Binnen twee weken moet ik terug en als het dan nog verder verkort is ondanks de rust moet ik naar het ziekenhuis voor longrijping. Heel bang nu voor vroeggeboorte. :(

Oh wat vervelend @Moonsky. Ik zal voor je duimen dat de rust genoeg is! Hoe veel weken ben je nu? 
Fijn om te lezen hoe het met de rest gaat. Hier ook alles goed. 27 weken vandaag. Ik heb het gevoel alsof de tijd voorbij vliegt op het moment. :)

Terug
Bovenaan