Uitgerekend April 2022

Gefeliciteerd allen!

Ja wat is en blijft het spannend he, helemaal na een miskraam.

Ik heb 18aug eerste echo, dan zullen we het zien. Maak me wel zorgen omdat ik bijna geen klachten heb, al worden mn borsten wat voller(geen pijn oid) en voel ik me iets weeiiger. Ben wel erg moe vandaag. Bij mn vorige zwangerschap had ik al vroeg heel veel klachten.

Volgens eigen berekening ben ik nu 5+2

Hoi allemaal,

Ik praat graag mee.
Mijn NOD was gister, vd week alle testen negatief dus ik had de hoop opgegeven..
vanmorgen 3 testen gedaan die allemaal positief waren, kan het nog niet helemaal geloven en ga morgen de huisarts bellen..
ik gok dat ik in april uitgerekend zou zijn, dit is onze eerste poging voor ons eerste kindje.
omdat dit allemaal nieuw voor ons is zou ik graag van jullie horen wat waren de eerste stappen die jullie allemaal ondernamen op moment dat jullie erachter kwamen dat jullie zwanger zijn.

veel liefs 

Hoi allemaal!
Gezellig, al veel dames hier en ik mag me ook aansluiten! Ben 27 jaar, en zwanger van ons eerste kindje. Vrijdag had ik een positieve test, en ook ik ben waarschijnlijk 2 april uitgerekend. Best spannend allemaal, in januari heb ik een miskraam gehad. Ik heb me aangemeld bij de verloskundige, ik hoop dat ze me maandag terug belt en dat ik op korte termijn een echo kan krijgen!

Mijn enige actie is tot nu toe het aanmelden bij de verloskundige. Ik heb degene genomen die hier het dichtsbij zit. Hier heb ik een echo en een intakegesprek ingepland. Verder nog niks gedaan, dus ik ben ook benieuwd wat de rest daar voor tips in heeft!

@Mintie ik heb ook de VK alleen gebeld voor een afspraak.
Daarnaast wel gekeken voor moeders voor moeders. Daar mag ik helaas niet aan mee doen.

In Groningen, Friesland en Drenthe heb je Lifelines NEXT. Hier heb ik me ook voor aangemeld

Ik was afgelopen woensdag enorm chagrijnig en mijn man dacht al: die wordt ongesteld. Hij pakte  een reep chocola voor me, maar het gekke was dat ik er geen trek in had. In de ochtend had ik al wel een test gedaan, maar die was mislukt (over het schermpje geplast ?). De volgende dag weer getest maar meer voor mijn gemoedsrust en ik zag twee streepjes. In de middag een CB test gehaald en die gaf al gauw 1-2 weken aan. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 8 april uitgerekend, een dag voor mijn verjaardag.    Ik hoop zo dat het goed zit. Dat dit een saaie, zorgeloze zwangerschap wordt. Tot nu toe wat last van krampen en misselijkheid 

Ik heb 26 augustus de eerste echo. Zo spannend!

Afgelopen vrijdag werd ik bloedchagrijnig toen mijn man tegen mij aan ging hangen... Doe er nog een portie hoofdpijn en vermoeidheid bij en nog een trekkend gevoel in de buik... De test was enkel ter bevestiging ?.

Nu 4+1... Dus nog super pril, maar als alles dus goed gaat word mijn meisje in april grote zus ?

Terug
Bovenaan