Uitgerekend April 2022

Zo nu nog even op de rest reageren?

@mvdf iee kreeg je gaviscon wel weg? Het idee alleen al ? Al zal dat wel meteen verlichting geven omdat het vloeibaar is.

@lewis, ja we hebben zeker genoten! Ook al was het wel erg vermoeiend met een dreumes.. continu in de gaten houden. Moet nog even wennen aan de nieuw soort vakantie?Pff jij moet elke avond een stellage bouwen om een beetje fatsoenlijk te kunnen slapen? Dat worden nog wel een paar zware maanden. Altijd zo verschrikkelijk die bedden op vakantie op een gegeven moment weet je niet meer hoe je moet liggen. Hebben jullie wel een beetje goed weer?

@mintie grappig he, je bent allemaal in dezelfde maand uitgerekend, maar toch zit er dan stiekem best wat tijd tussen. Weer andere fases. Baalde ook echt dat die echo zo laat was haha. Volgende staat mooi om half 10?

@mylwen erg he, heb echt steeds zoveel zin in de kipnuggets van de mac? heb er nog nooit zoveel op in korte tijd?

De eerste mensen hebben we het verteld. Hadden mijn zoontje een shirtje aangedaan. Mijn zwager zag het redelijk snel, mijn schoonvader had het nog steeds niet door een moesten we het echt goed laten lezen? De rest volgt de komende dagen?

Wat een fijn nieuws Milu! Natuurlijk verdien jij mcdonalds ? waarom nou geen bijzondere trek in gezonde dingen als je misselijk bent van zwanger zijn he?? Ik geef er ook af en toe aan toe hoor. Vanavond heb ik dan weer een heel bakje van die in zuur gelegde groene pepers op, huh? Haha! 
Dat van wennen aan een vakantie plus dreumes herken ik. Ik had me gelukkig wel ingesteld op hetzelfde schema als thuis met middagslaapje en alle eetmomentjes enzo. Maar ik vind het wel confronterend hoe je ook op vakantie gewoon niet tot rust komt als je voortdurend achter dreumes aan rent en ervoor zorgt, vermaken enzo. En ik had wat korte uitjes gevonden die ik wel leuk vind en die je ook wel in een uurtje of 3 kan doen met dreumes, want die slaapt niet onderweg. Toch eenmaal ter plekke zie ik zoveel waar ik wel wat langer de tijd wil hebben, of waar ik wel verder wil wandelen. Ik had veel actievere vakanties zonder dreumes. Vandaag hebben we gewoon het boemeltreintje naar een kasteel op een berg genomen. Superleuk om dreumes te zien stralen, en ik denk ohh maar dit had ik lopend willen doen!! Mijn man is daar makkelijker in. Ik wil dingen voor mij, hij wil gewoon echt heel graag dreumes gelukkig maken. Boemeltreintje, wildpark, zwembad enzo haha! Goede pappa. ? Maar ondanks de groeipijntjes, vind ik het ook heerlijk dat ik eindelijk met kind de wereld kan ontdekken hoor. Ik geniet verschrikkelijk! 

Hi allemaal, 
Een hele poos niks van me laten hoor door supervermoeidheid. Ik heb morgen weer een echo en de afgelopen twee weken zijn zo ongelooflijk rap gegaan dat ik de papieren en foto's van de vorige keer nog niet eens bekeken heb. #loedermoederonherway. 
Ik lees heftige bevsllingsverhalen, hopelijk gaat deze bevalling jullie veel beter af. 
Ik zit nu op 9+2 en.... ben er zeker van dat ik een jongen krijg. Jullie ook al een sterk voorgevoel? 

Hi allemaal,
Hier even een minder berichtje. Ik had maandag controle om nog n keer t hartje te luisteren voor de nipt met een doptone. Maar die kreeg ze niet gevonden. Dus vandaag voor de zekerheid toch maar een echo. Helaas blijkt het hartje gestopt te zijn met kloppen met 10w6d ik zou vandaag 11w4d zijn. Aangezien we al de termijn echo hadden gehad kwam dit nogal rauw op m'n dak vallen.
Ik wens jullie allemaal nog een voorspoedige zwangerschap!

Och Byba wat heftig! Sterkte!
Hebben ze een idee hoe dit kan komen? En mag ik vragen wat nu het vervolgtraject is? Als je daar niet over wilt praten ook goed hoor.

Terug
Bovenaan