Wat een fijn nieuws Milu! Natuurlijk verdien jij mcdonalds ? waarom nou geen bijzondere trek in gezonde dingen als je misselijk bent van zwanger zijn he?? Ik geef er ook af en toe aan toe hoor. Vanavond heb ik dan weer een heel bakje van die in zuur gelegde groene pepers op, huh? Haha!
Dat van wennen aan een vakantie plus dreumes herken ik. Ik had me gelukkig wel ingesteld op hetzelfde schema als thuis met middagslaapje en alle eetmomentjes enzo. Maar ik vind het wel confronterend hoe je ook op vakantie gewoon niet tot rust komt als je voortdurend achter dreumes aan rent en ervoor zorgt, vermaken enzo. En ik had wat korte uitjes gevonden die ik wel leuk vind en die je ook wel in een uurtje of 3 kan doen met dreumes, want die slaapt niet onderweg. Toch eenmaal ter plekke zie ik zoveel waar ik wel wat langer de tijd wil hebben, of waar ik wel verder wil wandelen. Ik had veel actievere vakanties zonder dreumes. Vandaag hebben we gewoon het boemeltreintje naar een kasteel op een berg genomen. Superleuk om dreumes te zien stralen, en ik denk ohh maar dit had ik lopend willen doen!! Mijn man is daar makkelijker in. Ik wil dingen voor mij, hij wil gewoon echt heel graag dreumes gelukkig maken. Boemeltreintje, wildpark, zwembad enzo haha! Goede pappa. ? Maar ondanks de groeipijntjes, vind ik het ook heerlijk dat ik eindelijk met kind de wereld kan ontdekken hoor. Ik geniet verschrikkelijk!