Lewis, ja, is inderdaad weer even een geruststelling, zo van tevoren ga je je toch weer druk maken. Dat van die probiotica is wel een idee, daar ga ik me eens wat in verdiepen. Wat een geweldige cravings heb je ?. Ik heb er tot nu toe nog niet echt een gevonden, al ben ik wel benieuwd naar die van mij, haha.
Milu, ja, zeker is het belangrijkste dat hij gezond is, dat heb ik ook altijd gezegd, maar ik merk aan mezelf dat ik gewoon lichte voorkeur heb en zeker nu de onderzoeken tot nu toe allemaal positief zijn, merk ik dat toch wel. Ik heb zwamgerschapsbroeken gekocht. Ik ben afgelopen jaren wat kilo's afgevallen en ik had nog broeken van toen, dus die me al wat ruim zaten... Maar zelfs die heb ik nu niet meer graag aan, dus vond dat ik wel wat broeken mocht kopen die hopelijk wel fijn zitten ?. Klopt inderdaad wat je zegt met die antibiotica. Er zullen er inderdaad veel zijn die dat moeten slikken, aangezien het toch wat gevaarlijker kan worden, als onbehandeld en eerlijk gezegd wil ik nu ook wel van die buikpijn af.