Uitgerekend April 2022

Hier ook bij zowel man als mijzelf voorgevoel meisje...maar achja het blijft afwachten haha ? maakt uiteindelijk ook niet uit als alles maar goed gaat ?

Gefeliciteerd Milu!! Super ?

Ik eet al paar weken 2 à 3x per week patat met een kroket, soms als lunch. Heb er gewoon zo'n trek in haha, bizar hoe sterk die trek in iets kan zijn ? ook soms trek in aardappelpuree en worteltjes(?), en sinds kort smul ik van brood met grillworst... Normaal eten we vaak pasta, moet er niet aan denken, haha ?

Ik heb vanmorgen de 13-weken echo gehad. Alles zag er perfect uit en we hebben echt een super mooie foto meegekregen! Echt sjiek wat ze allemaal kunnen zien!! Hij leek alleen iets kleiner te zijn dan gedacht, maar dat was nu nog niet zo’n probleem gaf de echoscopiste aan. Kon komen doordat de verloskundige vorige keer niet zo goed kon meten of dat de groeispurt nog moest komen. Heb mezelf nu getrakteerd op nieuwe broeken, omdat ik mn oude niet meer zo lekker vind zitten ?.
Ik heb vanmorgen wel te horen gekregen dat ik een blaasontsteking heb ?, dus nu aan de antibiotica. Ondanks dat ze zeggen dat het geen kwaad kan, voelt het toch niet zo prettig.

KB, jij ook al aan de cravings haha! Gisteravond heb ik weer een heerlijk schaaltje gevulde groene pepers weggewerkt. Echt zo raar! Eet ik nooit. Bij de eerste ging ik vol aan de kiwi's en grapefruits. Eet ik anders ook niet zo graag. Verder doe ik het nu goed op roomijs en gebakjes ?
Ik heb een aantal weken terug een paar dromen over een jongen gehad. En mijn moeder droomde dat onze dochter het over haar broertje M... had. Dat is de naam die we ook willen gebruiken in dat geval (vernoeming). Dus ik ben heel nieuwsgierig of het inderdaad een jongen is. Ik spreek in "hij" termen. "het" vind ik zo klinisch klinken. Als het weer een meid blijkt, moet ik even schakelen denk ik. Maar dat komt niet omdat ik een heel sterke voorkeur heb. Een tweede meid is ook absoluut welkom. 
Mylwen, wat een geruststelling dat je eerste medische echo ook goed ging! Dan breekt nu een makkelijkere perioden aan met gewoon goed groeien. Dus die broeken komen vast goed van pas! 
Ik heb 3 weken geleden een antibioticakuur moeten slikken. Dat vond ik ook moeilijk. Sommige soorten hebben ze goed getest en zijn al door vele zwangeren gebruikt zonder schade. Maar ik vond het evengoed niet leuk. Ik slik nu wel al 2 weken probiotica om mn darmflora te herstellen. De ongeboren baby krijgt zoveel van jouw weerstand mee. En bij de geboorte zijn jouw bacterieen de eerste die ze meekrijgen voor een eigen gezonde flora. Vandaar dat ik het doe, en dat voelt wel fijn. Misschien voor jou ook.

@lewis, lastig he die omschakeling van de vakantie. En met de leeftijd dat ze lopen moet je ze ook heel anders bezig houden. Vorig jaar in Oostenrijk namen we hem overal mee naar toe, in de draagzak of wandelwagen. Nu is het toch anders. Mijn vriend is precies jou man. Die vind het ook geweldig die kon zo omschakelen, ik ook niet? Ben nu nog aan t bijkomen?
Haha die cravings van jou zijn ook niet gezond. Zure pepers en gevulde pepers?

@mylwen, herken wat je zegt hoor. Ik zou ook echt 2 tellen moeten schakelen hoe hard dat ook klinkt. Een meisje lijkt me zo leuk. Leuke kleertjes, lekker winkelen later, nageltjes lakken. Zie het al helemaaal voor me. Maar lekker cliché het belangrijkste blijft dat ze gezond zijn. En anders zoeken ze maar een leuke schoondochter voor me uit?
Fijn z'n goeie echo! Heb je nu zwangerschapsbroeken gekocht of nog gewone broeken? Snap dat je gevoel niet zo fijn is als je antiobiotica moet slikken. Kleine troost blaasonsteking gebeurt zoveel in een zwangerschap dus veel vrouwen slikken het. Maar toch voelt het niet zo prettig

@kb gadver de lucht van grillworst alleen al? Ik heb veel zin in broodjes kaas met ijsbergsla uit de kantine? en kipnuggets van de mac dan. Bizar dat je nu niks van pasta moet hebben

Lewis, ja, is inderdaad weer even een geruststelling, zo van tevoren ga je je toch weer druk maken. Dat van die probiotica is wel een idee, daar ga ik me eens wat in verdiepen. Wat een geweldige cravings heb je ?. Ik heb er tot nu toe nog niet echt een gevonden, al ben ik wel benieuwd naar die van mij, haha.

Milu, ja, zeker is het belangrijkste dat hij gezond is, dat heb ik ook altijd gezegd, maar ik merk aan mezelf dat ik gewoon lichte voorkeur heb en zeker nu de onderzoeken tot nu toe allemaal positief zijn, merk ik dat toch wel. Ik heb zwamgerschapsbroeken gekocht. Ik ben afgelopen jaren wat kilo's afgevallen en ik had nog broeken van toen, dus die me al wat ruim zaten... Maar zelfs die heb ik nu niet meer graag aan, dus vond dat ik wel wat broeken mocht kopen die hopelijk wel fijn zitten ?. Klopt inderdaad wat je zegt met die antibiotica. Er zullen er inderdaad veel zijn die dat moeten slikken, aangezien het toch wat gevaarlijker kan worden, als onbehandeld en eerlijk gezegd wil ik nu ook wel van die buikpijn af.

Terug
Bovenaan