Uitgerekend augustus 2017

Facebook groep lijkt mij prima idee, werkt handiger en sneller dan deze pagina, die is zo traag, maar voor mij zou wel gelden dat hij anoniem moet zijn en dus niet zichtbaar voor vrienden en familie maar weet niet of dat kan?

Facebook groep lijkt me leuk! Maar niemand weet het nog van ons behalve mijn ouders, weet niet of mensen kunnen zien in welke geheime groep je zit?? Anders wacht ik daar nog even mee na m'n eerste echo. :) maar ik wil zeker deelnemen! Ik merk dat ik erg veel heb aan dit forum en zo'n groep is natuurlijk makkelijker..

Hallo allemaal,

Hier ook een positieve test op 30-11. vorige week de eerste echo al gehad. Werd toen op vijf weekjes geschat (Vroege echo omdat vorige zwangerschap niet goed ging doorom nu streng onder controle).

27-12 weer een echo. Spannend maar erg veel zin in.

Iedereen heel goede zwangerschap gewenst

Gefeliciteerd allemaal! Ik kan het nog steeds niet bevatten. Afgelopen vrijdag positief getest, zaterdag nog een controle test en kan er echt niet omheen. Volgens de berekeningen 17-8-17 uitgerekend. Zo leuk!!

Het is voor ons een grote verrassing dat het zo ver is. Echt super leuk, bijzonder en enorm spannend. Heel fijn om alle ervaringen te lezen. Voel van alles in mijn lijf, zere borsten en met vlagen flinke krampen. Goed om te lezen dat het normaal is. Maakt het iets minder erg ;-)

Ik lees graag mee en ben ook in voor een gesloten facebookgroep. Voelt als samen terwijl niemand het nog weet...

Hoi dames,

Afgelopen dagen de eerste kerstetentjes gehad dud weinig kunnen kijken en meelezen.

Vandaag ben ik 5 weken zwanger en ik heb vannacht de longen uit me lijf gekotst incl daarachter. Ik heb tijdens het etentje het norovirus opgelopen

Vriend en ik liggen dus ziek op bed,(echte liefde)  en met ieder een eigen plee zitten we elkaar niet in de weg. maar ik hou weinig binnen hoe moet ik dat met de zwangerschap pillen doen, iemand tips. Hoe wij en rijstkorreltje het gaan overleven?

Terug
Bovenaan