Uitgerekend augustus 2017

Hola! Ik ben ook uitgerekend in augustus ( 1 augustus ) en nu bijna 7 weken zwanger. De 20ste heb ik mijn 1ste echo, spannend!

Ik voel me heel erg moe, mijn bosten zijn wat pijnlijk maar gelukkig verder geen kwaaltjes. Af en toe wat misselijk, maar alleen als ik trek krijg.       Lijkt me leuk om op dit forum ervaringen met elkaar uit te wisselen!

Groetjes, Lentebloessem

Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe jullie het kleintje noemen? Ik zag net al 'rijstkorreltje' bij Cinder86, maar neem aan dat die naam 'meegroeit' met de weken?

Zelf noemen we het 'Jellybean' wat een hele mooie speling was van mijn bijnaam (Jelly) en zijn vormpje deze dagen. Snoepliefhebbers weten vast al wat het wordt als het geboren is!

Hee Dames

zijn jullie ook allemaal zo benieuwd naar jullie eerste echo? , soms kan ik het gewoon nog niet geloven dat wij gewoon zwanger zijn , denk ook omdat ik bijna geen kwaaltjes hebt , alleen meer moe , en soms last van mij borsten .. 29Dec 1ste echo ... (Dan zijn we ongeveer 9.5 week) ..

hebben jullie dat ook?

Ik ben ook voor een Facebook groep! Maar dan wel geheim.. of dat in ieder geval niemand kan zien dat ik lid ben geworden :)  bij ons weet nog niemand het namelijk.

Wie gaat de groep aanmaken?

Mijn borsten beginnen pijn te doen en ik moest vanochtend bijna over mijn nek van de geur van de koelkast? En gisteren toen rook ik oliebollen en draaide mijn maag ook om. Verder geen kwaaltjes. Ik ben nu ongeveer 6 weken. 27 dec de 8 weken echo.

<p style="text-align: center;">Ik heb volgens mij echt alle klachten die er zijn:( maar alles voor een goed doel! Alleen nog wel even lastig omdat niemand het nog weet!</p>
<p style="text-align: center;">Ik heb geen idee hoe ik een geheime groep moet aanmaken haha</p>

He alina87 leuk ik loop gelijk met jou. Ook 27 dec eerste echo en dan 8 wkn.

wacht nu op moeders voor moeders voor intake bij mij thuis

Ik heb ook geen idee hoe je een geheime groep aanmaakt, straks doe ik het niet goed en zien mensen het alsnog.. Wil ik niet op mij geweten hebben ;-) 

Wie is handig met Facebook?

@Mommytobe26 ik ben ook ontzettend nieuwsgierig naar onze eerste echo. Ik heb hem de 28e, maar het lijkt nog zolang duren. Vanmiddag bij m'n beste vriendin geweest en daar verteld. Die begon direct al over de 9 maandenbeurs, haha!

Fijne avond!!

Een Facebook groep lijkt mij ook leuk, maar inderdaad wel geheim haha! Wie O wie weet er of dit wel kan? 

Kwa kwaaltjes super veel last van m'n borsten lijken elke dag wel meer te groeien en sinds gisteren wat misselijk maar nog vol te houden maar, ik heb het er allemaal voor over en zo voel ik me ook echt zwanger! Dan weet je in elk geval dat er iets gebeurd! Kan niet wachten op de echo..

wij noemen onze baby op het moment kruimel, eerst was t rijstkorrel haha

Terug
Bovenaan